Camping de Chanterainestersterster

Tonen op kaart

53 reviews over Camping de Chanteraine

• 8H. Stenveld28-07-2015

We hebben genoten

We vonden het een mooie camping. De mobile home was in zeer goede staat. De omgeving is zeer de moeite waard. Personeel is zeer behulpzaam. Voor kids is het geen geschikte camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Jan08-07-2015

Mooie plek

Wij haden een chalet gehuurd was goed schoon De chalet die er staan zien er goed uit mooie plaatsen Winkel was twee keer per dag open Beheerder is vriendelijk

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 3J. E. 20-08-2014

Zoek verder!

Deze camping werd ons door de touroperator verkocht als "camping voor het hele gezin". Dit is absoluut niet het geval. De speeltuin is zeer klein en alleen gericht op peuters, voor iets oudere kinderen is er niets te doen. Er is geen animatie, hoewel dat er wel zou moeten zijn volgens de website van TO. In het zwembad worden kleine kinderen, ook in het ondiepe gedeelte, volledig onder de voet gelopen door pubers die zeer wilde spelletjes doen, waardoor het zeer onveilig voor ze is. Hiertegen wordt NIET opgetreden door de eigenaars. Ook is het zwembad vaak veel te vol. Het strandje op loopafstand is smerig en wordt gebruikt als parkeerplaats. De hond van de bijzonder ongastvrije eigenaar loopt dagelijks zonder enig toezicht over de camping, hoewel huisdieren verboden zijn. In de caravan was er amper warm water. Reactie eigenaar: "Het is nu eenmaal niet warmer hier, u moet het er maar mee doen." De camping is zeer onverzorgd. Kortom: Zoek verder! Voor kinderen is hier niks te doen!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Marieke16-08-2014

Beste oké camping

Wij zijn om de bonnefooi terecht gekomen bij camping de Chanteraine. Wat waren we blij dat hier later in de avond nog plek was. Door het terras zijn er best mooie plekken. Soms heb je wel een lange elektriciteitskabel nodig, want kastjes zitten niet overal. Wij vonden deze camping een prima uitval basis voor Lac du Saint Croix. Winkeltjes zaten dichtbij in Les Salles du Verdon. Campingbaas spreekt alleen frans. Is erg bereid om je te helpen. Sanitair vonden we een nadeel. Weinig voorzieningen en niet altijd even schoon. Ook de douches soms koud. Prijs - kwaliteit verhouding is daarom goed!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Lisette26-08-2012

Mooie camping, helaas serviceniveau gedaald

Het blijft een prachtige plek voor een uitdagende vakantie. Vlakbij de mooie plaatsen Moutier en Les Salles. Wij hebben deze camping een aantal malen eerder bezocht. Helaas hebben wij dit jaar ervaren dat de bediending in het restaurant van beheerder is gewisseld, naar onze mening s dit niet succesvol. Voor de rest helaas koude douches aan het einde van de dag. Campingplaatsen zijn nog steeds prima en ook het zwembad blijft een prima plek na een inensieve dag van watersport in dit vakantiegebied. Prijs - waliteit van de camping zelf is naar onze mening reeel.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Ans R29-07-2012

Heel leuke plek

Wij hebben hier een week in een stacaravan doorgebracht. Heerlijk weer gehad (29, 30 graden), dus veel buiten geweest en op de veranda doorgebracht. Onze dochter van 10 had gauw een paar vriendinnetjes om lekker mee te badmintonnen of naar het zwembadje te gaan. Ook fijn dat er geen wespen of muggen waren, alleen wat mieren. Matrassen waren wat zacht en wiebelig. Mooi grote koelkast en apart vriesvak, en koffiezetapparaat aanwezig. Winkeltje had de dingen voor een simpele maaltijd en je kunt brood bestellen. Les Salles heeft een 8ahuit supermarkt en een lekker bakkertje. En ook B&J schepijs! Strandje is prima te belopen, en daar kun je kano's of waterfietsen huren, en ook een ijsje en drinken krijgen. Zalig plekje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8jelijn20-07-2012

Heerlijke plek!

Op bonnefooi aan het begin van de avond aangekomen. Zelf je plek uitzoeken, er is genoeg vrij. Camping heeft verschillende soorten plekken, terrasachtig aangelegd, maar er is ook een veldje. Het oogt allemaal erg natuurlijk. Sanitair Is niet het nieuwste maar wordt goed schoon gehouden. Het sanitairgebouw bij de stacaravans is niet zo druk als beneden. Zwembad voldoet prima, leuk aangelegd, fijne ligbedden er om heen.. Afstand naar het meer is zo'n 600m en goed te lopen maar er is ook voldoende plek op het strand om te parkeren. Mix van verschillende nationaliteiten voor onze kinderen 6-10 genoeg leeftijdsgenoten om mee te spelen . Heerlijke Franse ongedwongen camping. Restaurantje op de camping, brood op bestelling en wat levensmiddelen in het winkeltje. Er zijn meerdere stroomkasten maar een lange kabel kan inderdaad geen kwaad!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Yvonne27-06-2012

Mooie ruige camping met uitzicht op het meer

Mooie camping en dus prima verblijf gehad. Camping beschikt over een leuk zwembad (van ondiep naar diep) met voldoende ligstoelen. Apart deel voor toerplaatsen en huurplaatsen. Nabij het meer en de vele stranden (wel allemaal kiezel). We hebben op een prachtig wat ruiger deel van de camping gestaan met onze tent (caravans kunnen hier niet komen) naast een beekje. Je mag op de camping zelf een plekje uitkiezen. Wel wat ruige karrespoor-paden om richting het sanitair te lopen. Ook lange stroomkabel nodig. Sanitair kan iets groter qua aantal douches en WC's. Bleek achteraf ook nog elders een groot sanitair blok te zijn. Mooi uitzicht vanuit de camping op het meer, prima restaurant/bar met gratis wifi en vriendelijke bediening. Winkeltje dat op verzoek nog even open ging toen we aankwamen. Veel nationaliteiten. Niet super veel NL kinderen in de leeftijf 4-10. Een aanrader deze camping als je het ruige karakter kunt waarderen!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Martin15-08-2011

Mooie locatie aan het Lac de Sainte Croix

We hadden hier een chalet geboekt. Deze was groot en schoon genoeg. De locatie was schitterend aan het Lac de Sainte Croix en op een klein stukje rijden van de Gordges de Verdon. Op de camping was alleen erg weinig te doen voor kinderen op een klein zwembad na. Dagtochten naar Monaco, Mont Ventoux en Aix-en-Provence gemaakt. Op zich allemaal goed te doen en zeker aan te raden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7sionneesjes28-05-2010

heerlijk rustig en mooie omgeving

wij zijn in de meivakantie geweest, lekker goedkoop maar dan ben je ook de enige op de camping. We hadden een mobile home en dat beviel ons goed ,netjes,ruim,grote koelkast met vriesvak. Omdat we de enige waren was het erg rustig en hadden we het zwembad voor onszelf,wat overgens nog niet schoongemaakt was, maar ook niet vies. Alles waren ze aan het opknappen en de eigennaar was tot tegenstelling van eerdere berichten een gezellige goed engels sprekende man.Helaas waren de eerste 4 dagen niet zo mooi weer maar dat trok aardig bij. Een kanotocht op de gorges du verdon is een aanrader. Het restaurant, wasmachine en winkeltje zijn in deze dagen niet open of te gebruiken en daar moet je rekening mee houden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

4 tips over Camping de Chanteraine

• Ans R, 29-07-2012

Bauduen vonden wij mooi om door heen te lopen, ook Aups (waar een grote supermarkt zit) was leuk. Aiguines heeft een mooi kasteel (alleen vAn buiten te zien), en is ook leuk. Het uitzicht vanaf de brug bij de dam in de buurt is prachtig. En kanoen over het meer en de gorge in natuurlijk ook. Moustiers is mooi, maar ook heel druk.

• Yvonne, 27-06-2012

Naar het blauw ogende meer in Salles of allerlei andere goed te bereiken (en te parkeren) strandjes. Waterfietsen met glijbaan. Huur een fluisterbootje en vaar de Canyon in. Leuk is om Moustière te bezoeken. Leuk Frans dorpje op 10 km.

• H. Stenveld, 28-07-2015

Ga zitten en geniet van alles wat er te zien is. Moustiers is een leuke gezellige plaats.

0 vragen over Camping de Chanteraine

• Aantal campingplaatsen50 tot 200