Reviews over Yves

Meest fantastische camping

Elmieke,
    1-8-2018

Voor de derde keer weer hierheen geweest. Wat een verslavend heerlijk rustige camping.Erg grote plekken , Franse sfeer en erg mooie natuur. Toch vlakbij zee en toerisme. Het ijskoude biertje bij eigenaar Serge is voor ons het lekkerste biertje van het jaar.Wij gaan vgl jaar weer . Onze kinderen van 6 en 10 willen ook.

Oase van rust in (soms) drukke kuststreek

Jan en Wytske,
    19-7-2016

Een fantastische camping; rustig, 30 enorme plaatsen (200-400 m2). We hebben er de 1e week van juli gestaan. Broodservice + drankje in 'tent'-bar + verse mosselen met frites vanaf 2e week juli..., eenvoudig zwembad. Op 3 km van de kust. Leuke kleine badplaats (Chatelaillon sur Plage) op fietsafstand (5,5 km). La Rochelle en Rochefort op 15-20 km (kan ook op de fiets). Verse groenten te koop. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Aanrader dus !

Rust - kalmte en dicht bij zee

Peter Vandendriessche ,
    21-7-2015

Prachtige natuurcamping - zeer grote en ruim opgezette plaatsen ik schat zo'n 200m2 ! met beschutting.

Men kweekt er eigen groenten die je ter plaatse kan kopen.

De tomaten van daar vind je in geen enkele supermarkt.

Zeer vriendelijke eigenaren Serge en Magaly. Hebben erg genoten van een weekje Cabane des Frenes. Je kan er ook mosselen eten (daar zijn de zeeuwse niets bij vergeleken) voor 8,5€

natuur, ruimte, sfeervol, kinderrijk

Griet,
    18-4-2014

Een zonnige paasvakantie om te kamperen. Camping was nog maar net open maar alles was dik in orde. We vonden de camping in "Rustiek kamperen" en het voldeed aan de beschrijving. Heel aangenaam met onze 3 kleine kinderen: trampoline, schommel, pingpong, fietsjes...en speelkameraadjes (de kinderen van de uitbaters). We bestelden croissants, baguettes voor 's anderendaags en kochten eitjes. Groenten ook mogelijk. De dieren en de moestuin geven het gevoel van a la ferme. De camping, gelegen tussen beekjes en vijvers gaf een heel open en ruimtelijk gevoel. Heel sympathieke uitbaters en een gezellige bar. 's Avonds en 's nachts was het nog fris maar met een kampeerverwarming was dit geen probleem. Het gras kan 's morgens nog nat zijn, maar we waren erop voorzien met laarsjes voor de kinderen. Het weer was overdag tegen de 20°. We bezochten de eilanden en verschillende stranden in prachtige natuur vlakbij tot straal van 50 km veel bezienswaardigheden. De kinderen konden zelfs in zee zwemmen.

natuurcamping met vermaak voor kinderen

nicole_brekelmans,
    27-7-2013

de camping ligt wat verder vd kust waardoor je niet in de drukte vd kustcampings zit. toch is de kust bereikbaar in 10/15min. de camping ligt in een mooi, uitgestrekt natuurgebied. zeer ruime plaatsen! verder is er voor kinderen ook genoeg te doen; zwembad, trampo, speelspullen. de franse eigenaren doen erg hun best en telen groenten op camping, ook voor verkoop. het sanitair is oud, maar schoon.

Yves scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews