Appartement Chateau Perigny

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Perigny voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Chateau Perigny in het Nederlands

Misleidend

Jurgen
4-8-2012

Zelden hebben wij de foto's en beschrijving op het internet zo misleidend gevonden als van dit chateau. Als tussenstop op doorreis hebben wij dit hotel vooraf geboekt om zeker te zijn van een rustige overnachtingsplek waar we bovendien 's avonds konden eten. Alleen het zwembad voldeed aan de verwachtingen. De eerste kamer was een klein en muf ruikend hok in het verfloze en slecht onderhouden kasteel. Na deze niet geaccepteerd te hebben kregen we de junior suite toegewezen. Deze rook niet zo bedompt maar had overal vreemde vlekken en met name de badkamer is sterk verouderd. Omdat we geen zin hadden verder te zoeken toch maar geaccepteerd. Het eten in het pretentievolle restaurant was eveneens een teleurstelling. Pittige prijzen maar dat hadden we gezien. De gastvrouw was kil en ronduit ongastvrij. De ons niet onaangekondigde trouwerij in de belendende feestzaal was gewoon pech maar bracht tenminste nog wat sfeer. Er wordt alles aan gedaan om gasten niet terug te laten keren.

Gereisd met partner in augustus 2012
2008

De superieur kamers liggen in het chateau, de andere kamers in een ongezellig groot patio gebouw waar ook de receptie is. De hotelkamer in het chateau is een soort "dépendance" van het grote bijgebouw. De kamers zijn heel klein en het sanitair sterk verouderd. We dachten hier te komen voor de ambiance.... helaas het liep uit op een teleurstelling. Je kunt niet gezellig buiten eten en het is echt vergane glorie. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding en niet meer dan drie sterren waard! Sfeerloos.......

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chateau Perigny in Vouillé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chateau Perigny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.