Appartement Résidence L'Obrée

Appartement Résidence L'Obrée

1.6Onvoldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, Vandré

Op vakantie geweest naar Résidence L'Obrée?

1.6Onvoldoende

• 1.6Inrichting
  • 2.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Résidence L'Obrée

• 1Leen01-03-2010

VERSCHRIKKELIJK !

Vuile, vieze en vochtige kamers, schimmel in de douche, idem voor de keuken. We hadden een week geboekt, maar zijn in de helft van de week al terug naar huis vertrokken... Dit nooit meer, een echte schande

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 2Martin van der Meer08-08-2009

Daar wat huren is pure oplichting!

Het park is enorm deprimerend! De huisjes zijn erbarmelijk slecht onderhouden en de inrichtiing is vanuit de tijd dat de huisjes nieuw waren (jaren 50 schat ik) Het dop Vandré is door dag en tijd volledig uitgestorven en daar is (behalve het zwembad) niets, maar dan ook niet te beleven. Gelukkig zaten we er maar een week en is het strand in ca 40 minuten te bereiken. Zo zijn we er door gekomen maar daar een hok boeken is pure geldverspilling. Een dag eerder vertrokken omdat het eenvoudig niet meer uit te houden was. Gelukkikg zaten we de week ervoor in Le Bugue in een heel mooi park en dat, en het mooie strand van Chatallaillon-plage heeft ons uiteindelijk een mooie vakantie bezorgd. Dit park (ze noemen het een residence..) is een schande voor Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 1Familie Degryse14-07-2009

ongehoord dat dit bestaat anno 2009!!!!

Geen onthaal, gewoon dit is de sleutel en trek uw plan, vuil en vies, wij stonden daar met een baby van 7 maanden na 10 uur in de auto!! Is echt om bij te huilen! Totaal niet onderhouden en verwaarloosd!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 3rudi coremans05-08-2008

dit nooit meer

vervallen vuil de aangegeven faciliteiten waren er wel maar gezien de erbarmelijke staat niet te gebruiken er is niets te doen om 19.00h alles toe geen winkel geen bar geen restaurant niets niets kortom wegblijven

Gereisd met familie in augustus 2008

Appartement Résidence L'Obrée info