Camping Lazy Duck

Meer camping info

139 reviews over Camping Lazy Duck

• 2019
    9Nina01-10-2019

Heerlijke kleinschalige en sfeervolle camping

Wij hebben het echt heerlijk gehad op Lazy Duck! De camping had voor ons de perfecte mix van enerzijds het echte kampeergevoel (veel tenten, weinig 'glamping' en safaritent-achtige dingen die je tegenwoordig op veel campings ziet) en anderzijds ook heerlijke luxe in de vorm van een fijn en mooi aangelegd zwembad met volop ligbedden, een mooi, ruim en goed bijgehouden sanitairgebouw en een prima terras waar je een hapje kon eten of wat kon drinken/ijsje eten. Het terrein is mooi aangelegd met bloemperken en veel bomen/begroeiing (dus ook voldoende schaduw, wat wij erg fijn vinden op hete dagen), en overal zijn leuke plekjes waar kinderen kunnen spelen. Je kunt je kinderen hier echt helemaal vrij rond laten lopen, onze dochters hadden zoveel vriendinnetjes dat we ze soms uren niet zagen! De camping heeft sympathieke, hardwerkende eigenaren, je voelt je echt hun gast. Omgeving is erg rustig, maar wij wilden de camping eigenlijk zelden af!

• 10Annet25-09-2019

Fantastische plek om te verblijven!

Fantastische camping met schoon en mooi sanitair. Lieve campinghouders die alles doen om de gasten een zo comfortabel mogelijk verblijf te geven. Rustig, mooi zwembad en je kunt er prima eten in het restaurant!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Vera25-09-2019

Een heerlijke plek om te vertoeven

Lazy Duck is een perfect verzorgde (kleinschalige) camping die van alle gemakken is voorzien. De eigenaren Roel & Mylène staan samen met hun twee dochters altijd voor je klaar, mocht het nodig zijn. Van een koel Belgische biertje op het terras tot een (Franstalig) telefoontje naar een dokter ivm blaasontsteking. De camping heeft ruime staplaatsen. Wij zijn al meerdere keren op Lazy Duck geweest, met eigen tent, met camper en 1x een luxe tent van Lazy Duck zelf gehuurd (van alles voorzien). Alle keren waren prima geregeld. Onze kids (6 stuks tussen baby en 16 jaar in) amuseren zich allemaal. Er zijn voor alle leeftijden meestal leeftijdsgenoten om een plons mee te nemen in het zwembad, een balletje te trappen of te ‘chillen’. En het klinkt afgezaagd, maar als de kinderen zich amuseren, dan heb jij als ouder ook vakantie. De camping zelf ligt in een ‘gehucht’, dat vinden wij heerlijk rustig. In de buurt is veel te ondernemen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Familie Smits / Jonk22-09-2019

Super gastvrij, ongedwongen en gezellig.

Heel toevallig zijn we hier terecht gekomen omdat we vanuit Spanje een tussenstop zochten. Prima te vinden op internet. Het ontvangst was relaxed en ongedwongen. De camping is voorzien van alle faciliteiten voor zowel de volwassen als voor de kids. Het was super gezellig met de campinggasten. Uiteindelijk dan ook 5 nachten gebleven.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Ann en Jo (B)18-09-2019

Leve Lazy Duck!

Onderweg richting het verdere zuiden was dit alweer een fantastische tussenstop voor enkele dagen. Op 1 dag rijden vanuit B kunnen we ons geen betere plek bedenken om te onthaasten, te genieten van de mooie natuur en het aangename klimaat. Alle nodige accommodatie is aanwezig en bovendien piekfijn in orde. Dat we 's ochtends wel eens even moeten wachten op de bakker (die niet altijd even stipt verschijnt) … is gewoon iets dat wij nog moeten leren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jaap van de Molen14-09-2019

Fantastie

Mooi rustige camping ideaal voor een verblijf met kleine kinderen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Corrie Middelkoop28-08-2019

zeker voor hehaling vatbaar

Een gezellige camping in het hoogseizoen met ontzettend aardige eigenaren. Prima zwembad. We hebben genoten

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Carlien28-08-2019

Een geweldige vakantie op deze camping!

Ruime plaatsen op deze rustige camping en veel kinderen. Het zwembad is heerlijk om lekker te spelen en af te koelen en is met een hekje afgesloten van de rest van de camping. 's Avonds is er regelmatig een kampvuur. De camping heeft allerlei speelgoed en sportmateriaal wat je mag gebruiken. Eens per week kun je mee doen aan de gezamenlijke bbq. In het restaurant is op de muur aangegeven wat er allemaal te doen is in de omgeving. Onder andere de apenvallei, het maïsdoolhof en kanoën zijn aanraders. De omgeving is rustig, niet massaal en nog niet ingesteld op toeristen. Kortom een gezellige camping in een rustige omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Bob & Kathleen27-08-2019

Prima rustgevende familiecamping

Wat sommigen hier als minpunten bestempelen beschouwen wij net als grootste troeven: geen georganiseerde kinderanimatie, niet gelegen in een drukke streek, beperkt aantal kampeerplaatsen. Wij grapten zelfs dat het echt wel druk begon te worden telkens wanneer er begin juli nog eens nieuwe gasten toekwamen. Mylène, Roel en hun dochters zijn de vriendelijkheid zelve. Dat Roel niet te beroerd is om tegen je kinderen zijn mond eens open te trekken wanneer ze het te bont maken vind ik prima. Hij heeft niet alleen jouw kind tevreden te houden, maar een ganse kampeerplaats met al zijn gasten. Lazy Duck is een prima camping! Er wordt enerzijds een traditie van kleinschaligheid en rust in ere gehouden, maar anderzijds is men duidelijk ook in staat om te blijven waken over kwaliteit en vernieuwing, getuige de mooie zithoek op het terras aan het onthaal. Roel en Mylène, wij blijven fan en pleitbezorger ook al camperen we niet meer elk jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Andrea27-08-2019

Heerlijke plek

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij Mylene, Roel en kinderen op de Lazy Duck. Er heerst een relaxte sfeer en onze kinderen (4 en 7 jaar) bleven maar spelen. Verder is het zwembad met ligbedden ( met kussens) en parasols een prima plekje om even af te koelen. Het sanitair was altijd schoon, ruime douches en je hoeft niet met je eigen toiletrol de camping over. Leuke uitstapjes zijn: de Apenvallei ( de apen zijn niet heel brutaal hier) en de roofvogelshow in Sauvigny. Vanuit de camping paar keer een avondwandeling gemaakt en reetjes gespot. Na de wandeling is 1 van de Belgische biertjes op het terras een goede afsluiting van de dag.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019