Géén boekingskosten

Hotel Domaine Les Grenettes

FrankrijkPoitou CharentesSte. Marie-de-Ré

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Domaine Les Grenettes voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten

13 Reviews over Domaine Les Grenettes

• 1Jengel30-08-2019

Nooit meer!

Leuk alvast iets eerder op vakantie hotel ziet er netjes uit mooie badkamer etc allemaal goed beschreven en mooie nette foto’s bij touroperator en op de eigen site. eenmaal aangekomen een nachtmerrie echt niet de kamer die wij geboekt hebben de badkamer althans wat je badkamer kunt noemen klein een bad nou ja mini tub en een douche waar een kleuter net onder kan staan. Vies, wc die overloopt etc. Aangegeven bij de receptie maar ja tja sorry dit is wat we hebben alles zit vol aangegeven te willen annuleren maar alle hotels in omgeving zaten vol. Totaal geen begrip hulp reactie. Slecht begin Vd vakantie. TIP niet boeken!!!!! Betaald voor een mooie nette kamer gekregen iets triests.

• 9Groupe de 25 amis26-09-2018

Bon séjour

25 personnes très contentes de leur séjour: accueil très bien,service au top,bonne table

• 9Mira11-08-2016

een prima hotel tegen een faire prijs !

Dit hotel heeft 44 kamers, wij (2 volw/ 1 kind) hadden een "comfort room" wat betekent dat je climate control hebt, een zeer ruime kamer (voor Franse begrippen) én een eigen terrras (van ca 3 bij 3) met 2 ligstoelen). Wij hadden ook een koelkast. De badkamer was ruim. Het zwembad was prachtig en goed onderhouden (schoon en netjes), evenals de kamer, ofschoon deze wel wat gedateerd is. Het ontbijtbuffet is redelijk.

Op het terrein zit tevens een snackbar en een restaurant. Ook is er een camping incl mobile home verhuur; een aantal oudere recensies gaan volgens mij daarover en niet over het hotel zelf. Wij vonden het hotel echt prima (comfortkamers, over het andere deel kan ik niet oordelen)!

Het strand is ca 400 m lopen (via de camping). Op de camping is ook een winkeltje. Bezoekjes aan het eiland kun je per fiets of per auto doen.

• 5herve26-08-2012

ontgoocheling

wij verbleven in een mobilhome comfort wat niet goedkoop was de bedden versleten en slecht de douche je mag niet te groot:raam van slaapkamer nooit openzetten of zit vol met grote spinnen zoals wij hebben tegengekomen.deze mobilhome was en is zijn geld niet waard het personeel aan de balie onvriendelijk.het zwembad goed maar kleiner dan je zou denken op de fotoos.strand vol met zeewier en vuil

• 1b20-07-2011

nooit meer!

Wij zijn net thuis van een ellendige week op de camping! De mensen hebben het woord gastvrijheid nog nooit gehoord en weten niet wat dit is! Voor kinderen is het waardeloos want de klimrekken zijn erg oud en versleten. Voor op het strand te komen moet je eerst door een oud rek en pad (waar de moed van in je schoenen zakt) en als je de klimpartij doorstaan hebt, krijg je een vies stink strand met stenen en zeewier en lekker gezelschap van vele vliegen!! In de luxe stacarevan zitten matrassen waar de veren doorsteken en in het bed waar ons zoontje lag zaten luizen ( want hij zat onder de pukkels ). Zeker als het weer ook niet mee zit is de camping en het eiland een triest geheel!!!

• 8eric_van_acker13-06-2011

Fietsen, zwemmen & lekker eten

Tweede maal dat we dit hotel bezoeken met interval van enkele jaren. Nog steeds prima kwaliteit. Misschien schrikt het feit dat Les Grenettes ook een camping heeft, sommige hotelgangers af, maar dit hotel behoort zeker tot de betere * accomodaties. Half pension gasten kunnen 's avonds telkens kiezen uit 4 keuzes voor voorgerecht, hoofdschotel en dessert. De kok is een artiest.

• 9beslay16-04-2010

un mariage réussi !

très content d'avoir organisé notre mariage en 2008; 50 personnes très satisfaites. bonne table, beau site près de la mer.

• 8Christophe16-01-2010

Aanrader.

Bezocht in juli 2008. Ruime parkeergelegenheid, eenvoudige niet erg nette kamers (maar zeker niet vies), ruim zwembad en kinderzwembad met voldoende ligzetels, sober frans ontbijt, zeker half pension nemen: avondeten is schitterend! Elke dag keuze uit 2 verschillende menu's (vis, vlees, zeer goede kwaliteit) en apart kinder menu. Geen animatie. Leuke havenstadjes te bezoeken op eiland. Aanrader voor een rustige vakantie.

• 7Steven09-12-2008

goed voor gezin met kinderen

we hadden de combinatie genomen van het huren van een 'mobilhome' en de half-pension formule. Zo konden we genieten van het lekkere 'bijna gastronomisch' restaurant zonder op hotel te moeten, wat met jonge kinderen niet gemakkelijk is. De voordelen zijn het mooi onderhouden domein met mooie zwembaden, het lekker restaurant en natuurlijk de ligging op het prachtig eiland 'Ile de Ré'. De nadelen : kleine 'mobilhome', niet al te proper, 's avonds lawaaierig en niet goedkoop.

• 4Fam. uit West-Vlaanderen29-10-2008

WARE NACHTMERRIE

we logeerden deze zomer op de camping, hadden via een tourop. een luxe stacaravan geboekt. Toen we er aankwamen bleek dit een vieze, totaal verouderde, vuile (zeker niet fris schoongemaakt)stacaravan te zijn. Ook slechte bedden en supervieze dekens (bijna nooit gewassen). We hebben deze geweigerd omdat we vonden dat dit niet overeenkwam met wat we boekten. We kregen een andere recentere caravan aangeboden maar die bleek uiteindelijk niet veel beter als de eerste. Toen we klacht indienden via tourop. kregen we uiteindelijk een derde stacaravan die beter strookte met wat we geboekt hadden en waar we ook voor betaald hadden. Deze was aanvaardbaar maar zeker ook niet proper gereinigd. Zwembad was ok maar met kleine kinderen opletten want badmeester is een gepensioneerde ... Eiland is heel mooi, mooie stranden, leuke dorpjes, goede fietspaden. Dit heeft gelukkig veel goedgemaakt. Maar éénmaal thuis hebben ze ons nog een dubbele schoonmaakkost van onze visa geboekt. DIT WAS EEN SCHANDE

Hotel Domaine Les Grenettes info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar