Camping l'Estuaire

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Thomas-de-Conac (Charente Maritime)

9.3Fenomenaal

• 9.4Eetgelegenheden
  • 9Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

28 reviews over Camping l'Estuaire

• 7Rien31-07-2016

Ok als 1 overnachting tijdens fietsvakantie

Wij hebben hier 1 overnachting gehad tijdens onze gezinsfietsvakantie langs de Atlantische kust. Ok om 1 nacht te staan. Leuk zwembad voor de kinderen (wel wat klein). We stonden aan de rand, stevige (oceaanwind) en als je houdt van uitzicht op een olieraffinaderij (incl. lucht) aan overkant van de Loire een aanrader. Rustige plekken onder de bomen. Enigszins verouderd sanitair.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Jan en Monika 28-07-2014

Vriendelijke familiecamping

De ligging van de camping is in de middle of nowhere maar binnen de poort merk je daar verder niets van. De jonge dame aan de receptie moet haar schoolgeld terughalen ... geen woord Engels kwam er uit en dat terwijl er hoofdzakelijk Engelsen en Nederlanders op de camping waren. De plaatsen zijn schitterend aangelegd; waterkraan en afvoer aanwezig. Toiletgebouw was nog niet toegankelijk en de kleine sanitaire voorziening is sterk verouderd en bovendien niet schoongehouden. Aan één van de zwembaden werden werkzaamheden verricht wat erg veel lawaai veroorzaakte tijdens ons verblijf. Het is overigens een mooi zwemcomplex. De zeer vriendelijke familie die de bar en het restaurant bestieren geven je het echte vakantiegevoel. Het eten was van een goede kwaliteit en werd met smaak en fantasie geserveerd.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 5fam. Van den Eerenbeemt31-08-2009

voor ons nooit meer!

We zijn zeer bekend in deze regio en wisten dat we in de "Marais" van het Estuarium op veel muggen kon rekenen. Dat was niet leuk maar daar valt toch niets aan te doen. Minder was dat de camping ontzettend lawaaiig was. Na 22.00uur 's avonds veel herrie van rondrennende jeugd, hilarisch gillende tienermeiden etc. Het sanitair was ronduit vies. "s Avonds rond 22.00uur "gepoetst" (tuinslang erop gezet) en daar bleef het dan bij. Restaurantje vies en duur. Alles sterk verouderd. Behalve de nieuwe zwembaden; die waren erg mooi. Wij vonden het voor een 4 sterren camping heel erg tegenvallen. Zijn al vaker in Spanje/Frankrijk gaan kamperen maar hebben dit tot nog toe niet meegemaakt qua sanitair en luidruchtigheid. Vrijwel uitsluitend frans publiek met af en toe een nederlander ertussen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden