Reviews over St. Savinien (Charente Maritime)

Kleine Franse camping

Fam. Zwiers,
    31-7-2010

LÍle aux Loisirs in St Savinien is een kleine Franse camping aan de voet van het dorp. Je hoeft alleen de brug over en je zit in het dorp. Leuke eigenaren die geen woord Nederlands en heel weinig Engels spreken terwijl er toch veel Engelsen op de camping staan. Het eten op de camping is goed. In het dorp zit maar 1 restaurant waar het eten een stuk minder is. Tegenover de camping is een recreatiepark voor de Fransen.

Sanitair is wel aan vervanging toe. Het zwembad is niet van de camping en dus openbaar. Ligt wel aan een drukke weg maar hier heb je 's nacht geen last van. Voor een paar dagen is het een prima plek.

Geweest Aug-2005 - Inrichting van de hele kleine huisjes

Ronald, Suzan, Bart en Anne,
    27-3-2008

Geweest Aug-2005 - Inrichting van de hele kleine huisjes was 'schokkend'. Mijn eerste reactie was 'rechtsomkeer'. Uitzicht op een oud toiletgebouw was ook niet alles. Prijs/kwaliteit was wat ons bereft danig uit verhouding; zo erg dat we voor het eerst in ons leven zelfs een klacht hebben ingediend.

Affijn, huisjes en ligging kwam in 2005 over als vergane glorie, service was wel prima. Ook het zwembad was goed, al heb ik de openingstijden van het hele kleine ijstentje/barretje daarbij nimmer kunnen doorgronden.

Omgeving is niet verkeerd, maar auto is noodzakelijk. Echt leuke dingen liggen toch tenminste 30 autominuten weg.

Al met al wel een hele leuke vakantie gehad, maar daarvoor hebben t.a.v. de accomodatie wel 2 weken hard moet slikken.

In een rustig bosrijk parkje staan wijd verspreid een Er

S.M.Jonker,
    12-9-2006

In een rustig bosrijk parkje staan wijd verspreid een dertigtal huisjes. Er zijn gratis grote en kleine skelters voor iedereen beschikbaar en er is een vrij nieuw prima zwembad. Zeer geschikt voor gezinnen die van natuur en ruimte houden. De huisjes zijn wel oud en eenvoudig, maar de omgeving en de extra's voor kinderen, maken het unieke vakantieplek. Er is op het park de mogelijkheid paard te rijden. Het strand is ongeveer 45 minuten rijden. Er kan ook in de rivier worden gezwommen. De omgeving biedt veel op het gebied van cultuur en natuur.

St. Savinien (Charente Maritime) scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews