Camping Yukadi Village le Logis ***

Camping Yukadi Village le Logis ***

Camping Yukadi Village le Logis
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Yukadi Village le Logis voor je op een rij gezet:

26 tips over Camping Yukadi Village le Logis

Jacqueline@, 29-7-2015
neem fietsen mee, veilige fietspaden! Tip met de fiets langs kust naar Royan (wel eerst plattegrond vragen bij touristoffice) plaats Saintes
Esther, 17-9-2014
Voor de rust en gezelligheid het echte camping gevoel moet je hier niet naar toe. Ben je gek op animatie voor jong en oud moet je hier zeker zijn.
noell, 16-9-2014
La Rochelle is prachtig en eiland Noirmotiers is ook prachtig.

Fam Spiering, 14-8-2014
Staanplaatsen dicht bij het zwembad hebben over het algemeen genomen minder last van wateroverlast. wel weer meer van de animatie tot ca 23:30. Wij persoonlijk vonden dit rumoer en muziek wel passen bij een camping.
jan.kets1@telenet.be, 14-8-2014
Fietsen meedoen of huren is een must.
Leeuwtjes, 11-8-2014

- Strand

- Zoo La Palmyra

- de stad Royan

- het plaatsje Palais sur Mer/centrum zelf

maurice, 4-8-2014

De camping zelf is mooi, rustig en kind vriendelijk m.b.t auto's e.d. Het zwembad was top, zonnig gelegen en erg nieuw. Locatie van de camping is ook mooi, dicht bij strand en dorpjes.

Voor ons echter nooit meer deze caravans. Wel deze kust strook

vdp, 4-8-2014
Lekker restaurantje in st palais sur mer is 'la globe trotter', op het plein bij het strand. Vooral de desserts zijn super (en niet duur..).
vdp, 4-8-2014
Neem Autan en Azaron mee.
Jan, 25-7-2014
Leuke kleine markt in st palais sur mer op dinsdag met bijzondere kraampjes.

Onze bezoekers bekeken ook: