Camping Yukadi Village le Logisstersterster

6.4Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime)

6.4Voldoende

• 6.6Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yukadi Village le Logis voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Kindvriendelijke Camping Yukadi Village Le Logis in St. Palais Sur Mer heeft veel voorzieningen. Een zwembad met glijbanen, speeltuinen, sportvelden en Frans entertainment in het hoogseizoen. De fietsverhuur is ideaal om de omgeving te verkennen. La Palmyre Zoo en Castle of Saint Jean d'Angle zijn erg leuk voor kinderen.

439 reviews over Camping Yukadi Village le Logis

• 1Marly20-01-2020

Wij vinden camping yelloh village yukadi slecht.

Wij kwamen aan om 19.10u. De receptie was blijkbaar al om 19.00u gesloten. Na zoeken, hadden we een "manager" gevonden, maar hij wilde ons geen plaats meer toewijzen en zei dat we morgen maar terug moesten komen. Slechte service! Wij zijn naar een andere camping gegaan: La Cote Beauté. Ook daar was niemand meer bij de receptie, maar daar hing een papier op dat we een plek mochten uitzoeken en morgen ons mochten melden. Prima service!!

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    8Joris19-09-2019

Prima gezinscamping

10 dgn op deze camping verbleven in een mobile home 4pers, deze was prima. Op de camping is veel doen. Voor onze kids 2 en 5 was er een leuke speeltuin met een groot klimtoestel incl. trampoline en kabelbaantje. Zwembad prima en schoon. Misschien nog een extra glijbaan erbij om het compleet te maken. 10 minuten lopen naar het strand, daar zitten een paar leuke (vis) restaurantjes. In de omgeving veel te doen voor kids. We zijn oa naar Planet Exotica geweest, dat is een aanrader. Ook La Rochelle is niet ver rijden en een bezoekje waard.

• 7Staat v/h sanitair

Yukadi Village Le Logis, Owner, 26-11-2019

Dear Joris,

thank you for the time you spent on writing this beautiful review following your experience at Yukadi Village Le Logis !

We are overjoyed to know you fully satisfied by this family's holidays ! You enjoyed both our location near the beach and our differents facilities, what we are delighted with !

It will be a real pleasure to welcome you again in St-Palais-sur-Mer,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Mark Foesier04-09-2019

Nooit meer.

Dit is GEEN FAMILIECAMPING! De povere staat van het sanitair en en kleine percelen ga ik hier niet bespreken. Wel het feit dat ik gedurende ons verblijf niet tot rust ben kunnen komen. Gegarandeerd luide muziek (karaoke, free podium, playback,...) tot 23.00u? Nadien namen de talrijke groepjes jongeren het over tot de vroege uurtjes.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Yukadi Village Le Logis, Owner, 11-09-2019

Dear Mark,

your review is duly noted, thank you for sharing it with us.

We are sorry if this stay was not in compliance with your wishes.

Do not hesitate to inform yourself before booking, indeed some animations are often taking place in our campsite, until 11 p.m, and all our vacationers are always happy with that.

We still hope that you appreciated our excellent location, perfect to enjoy our region !

We remain at your disposal,

• 8Esther24-08-2019

Heerlijke camping op loopafstand van de zee!

3 weken vanaf 3/8/19. We wisten dat er volop animatie was. Voor wie hier van houdt, vooral hierheen gaan. De muziek van 21:00 tot 23:00 hebben wij niet als storend ervaren omdat het actueel was en plezierig om naar te luisteren. ( Karaoke, Franse chansons etc.) Ook de kids vonden het prima. 23:00 is het ook echt stil! 2 keer last gehad van rumour. Douches te weinig. 2 douches, 1 babyruimte/invalide. Maar er was nog een invalide douch, maar daar was vanaf onze aankomst tot weggaan het slot van kapot. Invalide mensen heb ik niet opgemerkt, en ik denk dat die vnl in de stacaravans zitten. Had je toch een extra douch gehad. Bij het zwembad zijn meer douchen, maar soms te heet. Bij ons waren de douches lauw tot warm. Onze plek was 366. Wel last gehad van ballen die over het veldje werden getrapt. Bijna de BBQ om met brandgevaar! Bij aankomst gereserveerde plek niet aanwezig. Nlse ontvangst goed. Pasje opgewaardeerd om brood te kopen op camping Ontvangst kon ons vertellen toen ik over de koude douches begon in de recensies dat dit niet oplosbaar was tot hun spijt. Heel eerlijk! Douches vlakbij camping plaats 366 waren schoon. Ook toilet papier aanwezig. Onze plek had geen gras ondergrond. Als je plekken meer naar achteren kiest wel. Animatie geluid op deze plek goed te horen. Hoe dit op de achterste plekken was weet ik niet omdat we die niet kregen ondanks reserveren. Gaat bijna altijd fout zei het nlse meisje bij ontvangst. Naar strand lopen 15 minuten. Perfect! Je kan ook halverwege links afbuigen naar lokaal strand. Vonden wij niet zo mooi voor een dagje strand. Gingen altijd naar die andere. Die is ook bewaakt. Veel kunnen doen in de omgeving . Of in een straal van 170km. Veel fietspaden. Lekker wandelen naar de vissershuisjes. Zwembad overvol bij mooi weer en geen parasols. Maar twee keer geweest, strand véél lekkerder! Camping is niet voor rustzoekers.

• 7Staat v/h sanitair

Yukadi Village Le Logis, Owner, 03-09-2019

Dear Esther,

thank you for the time you spend on writing this beautiful review !

We are glad that this experience among us met all your expectations ! All our team does its best everyday to make you enjoy a wonderful stay at Le Logis, and your congrats are very rewarding !

Of course please make sure that your comments are duly noted, and that we will not miss to rely on them to continue to improve our services.

Feel free to renew us your confidence,

See you soon at St-Palais-sur-Mer !

• 7Klaas13-08-2019

Prima camping op een leuke lokatie

Deze camping is over het algemeen prima. Mooi en leuk zwembad, behulpzame receptie, ruim opgezet, mooie ligging dicht bij het strand. Rond 23:00 uur is het rustig op de camping, behalve in de weekenden wanneer er meer Fransen op de camping komen. Saint Palais sur Mer is ook een leuk plaatsje met mooie kleinere standen, prima restaurants, veel visgerechten, prijs/kwaliteitsverhouding ok.

De camping heeft een paar aandachtspunten die je al vaker terug ziet komen in reviews. Hygiëne in de sanitair gebouwen kan echt beter, vooral in sanitair blok 2. Hier is vaak geen warm water wat afwassen en douchen niet ten goede komt. Dit lijkt een structureel probleem. De animatie is/was vooral gericht op Franstaligen totdat een Nederlandse stagiaire van de receptie ook zag dat voor een camping met 60-70% Nederlanders dit een tekortkoming was. Zij begon vervolgens mee te draaien in het animatieteam voor de Nederlandse kinderen.

• 4Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

we are glad to read about your beautiful review, thank you for having published it following this experience at Yukadi Village Le Logis !

Our team is happy to learn that you enjoyed our facilities ! Our excellent location allowed you to enjoyed all the activities around our campsite, what we are delighted with !

However, your remarks about the cleaning of some of our facilities are holding our attention. Please make sure that they are duly noted, and that they will be useful to continue to improve our services.

Our team will be delighted to welcome you again, it will be a chance to earn your full satisfaction !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Familie Beltman12-08-2019

Leuke camping met slecht sanitair!

Keurige camping. Het zwembad was fantastisch. Wij zaten in een huurtent en moesten gebruik maken van het sanitair van de camping. Dit sanitair laat wel echt te wensen over. Wij zaten vlak bij een erg oud sanitair gebouw waar geen licht meer brande. Het sanitair bij het zwembad was iets verder weg maar vaak niet schoon. Verse broodjes van het bakkertje waren heerlijk. Klein supermarktje voor broodnodige dingetjes. Camping ligt op een rustige plek. In de omgeving erg mooie strandjes, plaatsjes en veel te doen voor de kinderen. Grote supermarkt op 1 km afstand. Kids club was leuk alleen opeens mochten kinderen onder de 6 niet meer meedoen. Animatie in de avond was matig. Wij zouden best nog eens terug gaan maar wel in een accomodatie met eigen sanitair!!

• 4Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

thank you for the time you spend on writing this positive review following your experience at Yukadi Village Le Logis !

We are glad to know you satisfied with the services provided to you, especially with our pool, and our location, perfect to enjoy our beautiful region !

Of course please make sure that your remarks regarding our plumbing are duly noted, and will be useful to improve our services.

We hope to have the chance to welcome you again,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Anne11-08-2019

Fijne camping!

Prima camping! Mooie ligging in het bos, waardoor het lekker koel blijft. Fijn zwembad. Wij hadden een Classic mobile home via de camping geboekt, zag er keurig uit: schoon, voldoende servies en pannen, ruim. Veel ruimte ook rond de caravan en een rustige camping. Leuk zwembad, toffe glijbanen (lft onze knd 8 t/m 13). Bedjes bezet houden is overal een ramp, zo ook hier. Zouden ze beter in de gaten mogen houden. Lekkere broodjes bij de bakker. Mogelijkheden om te eten op de camping minimaal: friet of pizza. Strand is 20 min lopen. Fijn zandstrand! Pasjessysteem is geen ramp, maar contactloos betalen zou makkelijker zijn. Openbaar sanitair niet zo fris. Animatie vooral Franstalig. Wel Nederlandssprekende mensen bij de receptie. Vriendelijk personeel!

Tips: Talmont sur Gironde, Mornac sur Seudre, Citadel Brouage, Fort Louvois, vuurtoren van Coubre. Het labyrinth in Les Mathes is ook leuk, voor wie van doolhoven houdt.

• 6Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

thank you so much for the time you spend on writing this beautiful review !

It is a real pleasure to know you enchanted by your experience at Yukadi Village Le Logis ! You fully enjoyed our excellent location, in the heart of a quiet setting, what we are delighted with !

Of course please make sure that your observations are duly noted, and will be useful to continue to improve ourselves.

Feel free to renew us your confidence,

Kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Mo11-08-2019

Nooit meer

Nooit meer!! Wat een verouderde sta-caravan. Wij hadden geboekt via een touroperator, betaald met voorkeur voor een plek in de zon, we kregen het donkerste plekje van de caravan! Alles is gammel in de Wakiki, en geen deels overdekte veranda. Bedden zijn vreselijk voor je rug. Heb de indruk dat de Fransen de mooiste caravans krijgen, dus misschien beter via de camping boeken. Zwembad is steenkoud en je mag er nog geen ijsje eten.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

your review is duly noted.

We are extremely sorry that this experience among us did not meet your expectations.

It seems that the booking through your tour operator did not meet your expectations. However we could not be responsible for the services provided by them. Do not hesitated to contact them directly.

On a general way your remarks are duly noted, and will be useful to continue to improve our services.

Our team will do its best to fully satisfied you on another visit.

• 7Tanja Mourik10-08-2019

Heerlijk!

Dit jaar voor de derde keer op deze camping. Onze sta caravan stond deze keer op het vlakke gedeelte van de camping. Erg prettig. Hadden ook meer zon. Caravan was wel verouderd. Camping is prima, maar ik boek hem vooral vanwege de gunstige ligging. De omgeving is super! Prachtige stranden met mooie rotspartijen, charmante vissershuisjes, leuke plaatsjes... Het zwembad is prima en mijn oudste zoon was blij met het voetbalveld. We komen graag nog een keer terug!

• 5Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

thank you for taking the time to publish this positive review following your experience among us !

We are happy to know you satisfied with this third visit at Yukadi Village Le Logis ! Moreover your particularly enjoyed our excellent location and our pool, what we are delighted with !

Our team is waiting impatiently your next isit at St-Palais-sur-Mer,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8E09-08-2019

Leuke camping en mooie omgeving

Prima camping met leuk zwembad en sportveld. Bij de receptie sprak men ook Nederlands. Naast Fransen stonden er ook veel Nederlanders op de camping. Verder viel het me op dat er genoeg Nederlandse jeugd was van 15 jaar en ouder. Wij hadden rechtstreeks via de camping geboekt; een New Family mobile home voor 6/8 personen. Alles netjes en prima in orde. Alleen jammer dat de veranda geen overkapping had. Fietsen kun je huren op de camping. Leuk om de omgeving per fiets te verkennen, mooie fiets/wandelroute langs de kust.

• 9Staat v/h sanitair

Dear vacationer,

thank you so much for having published this beautiful review about your experience at Yukadi Village Le Logis !

It is a real pleasure to know you satisfied with our facilities, and with our excellent location, perfect to enjoy some walks in our beautiful region !

Of course your suggestion about the porch of your housing is duly noted, and will be useful to continue to improve ourselves.

Feel free to renew us your confidence on a next trip to St-Palais-sur-Mer,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

26 tips over Camping Yukadi Village le Logis

• Jan, 25-07-2014

Leuke kleine markt in st palais sur mer op dinsdag met bijzondere kraampjes.

• Jacqenar, 05-08-2013

Strand La Lede, net voor La Palmyre. Lekker dichtbij (gratis) parkeren en mooi, schoon, breed strand.

• Sylvia, 30-07-2013

op de fiets naar Palmyre, mooie fietsroute en niet zo ver!

52 vragen over Camping Yukadi Village le Logis

• Marcha, 23-10-2016

Doorreis

Hi! Zijn er mensen die misschien ergens overnacht hebben,om naar deze camping te gaan?Zijn nogal leken,de 1ste x voor ons dat wij met de auto op vakantie gaan.

Bedankt alvast

weijden38, 20-11-2016

Hoi, wij gaan volgend jaar ook naar deze camping voor 10 dagen maar voor dat we op deze camping aankomen gaan we eerst een week kamperen in Normandie, dan is het nog zo'n 600 km rijden en dat is wel te doen met een vouwwagen (voor ons dan) op 1 dag.

yolanda, 19-04-2017

Hoi wij gaan voor de 2de keer naar deze camping met onze vouwwagen en overnachten net zoals vorig jaar in Orleans.

• Lysanne , 01-08-2016

Drie kleine vragen:)

Hoe zien de stacaravans van Vrij uit eruit? Zijn deze gedateerd of wat moderner?

Kan je een bolderkar huren op de camping?

Hoever lopen is het strand?

• jorrit de boer, 29-07-2016

internet

is er internet aanwezig op de camping? zo ja, is die goed of slecht?

Camping Yukadi Village le Logis info

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras