Camping Yukadi Village le Logis

FrankrijkPoitou CharentesSt. Palais-sur-Mer (Charente Maritime)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Yukadi Village le Logis voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 441 reviews
+339/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 441 reviews
  • 4.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kindvriendelijke Camping Yukadi Village Le Logis in St. Palais Sur Mer heeft veel voorzieningen. Een zwembad met glijbanen, speeltuinen, sportvelden en Frans entertainment in het hoogseizoen. De fietsverhuur is ideaal om de omgeving te verkennen. La Palmyre Zoo en Castle of Saint Jean d'Angle zijn erg leuk voor kinderen.

Tonen op kaart

Contact

451 Reviews over Yukadi Village le Logis

• 3Familie K.30-10-2021

Hier wil je als kampeerder absoluut niet naar toe!

Grote, drukke camping met grotendeels Franse gasten. Wellicht prima voor wie een huuraccommodatie zoekt, maar als kampeerder heb je hier niks te zoeken. Er zijn nog slechts een paar staanplaatsen beschikbaar. Dat de focus van de camping volledig ligt op de verhuur en verkoop van accommodaties is vooral te merken aan het sanitair. Hier heeft al jarenlang geen onderhoud en weinig schoonmaak aan plaats gevonden. De stank in het washok is vreselijk en de voorzieningen zijn smerig. Om die reden hadden wij privésanitair geboekt (nieuw in 2021) wat er echt schitterend uitzag. Maar de bijbehorende staanplaatsen zijn puur geschikt voor campers! Afgezien van een geplaveid grindstuk voor de auto bestond onze plek volledig uit modderig zand. Voor onze tent was te weinig ruimte, de luifel moesten we vastbinden aan het sanitairhok. De achterkant kwam tot het pad waar tot minstens 01.00 uur 's nachts auto's keihard voorbij reden.

• 2Eetgelegenheden
  • 4Bandstra09-09-2021

Een mooie camping alleen geen oog voor hygiene .

Een mooie camping op een mooie plek. Alleen na tot twee keer toe gemeld te hebben dat het sanitair op de camping niet wordt schoon gemaakt geen enkele verandering. Antwoord zullen vergeten zijn de dag en tijd te noteren . Mooi niet gewoon niet schoon gemaakt . Vorig jaa medio september ook al zo . Toch maar op zoek naar een betere camping ping ivm sanitair. De prijs van de camping is hoog .

• 6P.K10-08-2021

Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 3 jaar met onze vouwwagen. Kampeerplek was prima in orde.Sanitair was meeste tijd vuil, en werd 1x per dag schoongemaakt, tip: neem eigen schoonmaakdoekjes mee.Douche was in sommige gebouwen ontzettend heet, niet fijn! Het was dus even zoeken naar het juiste gebouw om te douchen.Zwembad is heel leuk. Niet voldoende bedjes, en heel weinig schaduwplekken.Animatie zag er leuk uit, maar doordat ze alleen in het Frans uitleg geven hadden onze kinderen er niet veel aan, maar daarom niet een minder leuke vakantie gehad.Eetvoorzieningen op de camping zijn prima, evenals het terras.Leuke speeltuin.Een was draaien kost €6 en de droger €4.Klein winkeltje met wat artikelen.Supermarkt op ongeveer 1,5 km.Strand op 1 km, 15 min lopen ongeveer, of enkele minuten met de fiets.Omgeving is mooi om te fietsen, wel wat heuvelachtig.Al met al een leuke vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Fam van Zyl05-02-2021

Leuke vakantie adres

Ik zat net te kijken naar data voor 2021 om naar Le Logis te gaan en kwam de reviews op Zoover tegen. Ik herken mij eerlijk gezegd in meeste verhalen niet. Wij zijn in 2019 voor het eerst geweest, en hadden direct weer geboekt als het kon. Wij zijn in 2020 weer geweest en ben nu aan het boeken voor 2021. Wij vinden het een superleuke camping voor een jong gezin. Wij hebben onze vaste vakantie adres gevonden. Wij vonden de jonge receptie medewerkers aardig en behulpzaam. Aan animatie hadden wij niet veel omdat het in Frans is, maar daar gaan wij niet voor op vakantie. Wij willen een gezellige tijd met elkaar hebben. Wij verblijven altijd een een mobile home en dat is prima. Geen overbodige luukse, maar voor vakantie meer dan goed genoeg. Zoals ik zei, wij zien ernaar uit om dit jaar weer te gaan.

Over de camping gedeelte kunnen wij niets zeggen omdat wij daar niet kwamen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam. de Vries15-09-2020

Leuke camping maar meer ook niet.

We hebben camping le Logis ervaren als een leuke camping maar deze camping heeft aandacht en noodzakelijke onderhoud nodig. We verbleven in een 4 persoons stacaravan die redelijk verouderd was.De trap van onze veranda was rot en bewoog als je erop liep, dit aangegeven op de eerste dag bij de receptie, dit netjes opgelost. Leuk zwembad maar deze heeft ook onderhoud nodig, toiletten en douches verouderd en af en toe vies. Losliggende tegels en losse badranden.Restaurant(afhaal) was slecht, matige pizza’s die ook nog eens vrij prijzig waren voor deze kwaliteit, hierdoor maar bij eenmalig gebleven.Bar was goed alleen worden de frisdranken uit de fles geschonken waardoor je in slechte geval geen prik meer had in je drankje.animatie erg Frans gericht waardoor communicatie moeilijk werd voor onze kinderen. Mooie speeltuin met groot klimtoestel. Omgeving is mooi. Al met al een leuke vakantie gehad maar terugkeren zullen we niet snel doen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Johanna03-09-2020

Sanitair was om te janken

Als deze camping wat investeringen doet dan heb je een prachtige camping op een mooie locatie.camping plekken zijn ruim, misschien ook door de corona, maar lekker schaduwrijk onder de bomen. Sanitair was echt verschrikkelijk, slecht onderhoud, van de 15 douches 8 op slot omdat ze kapot waren. Heet water wat niet bij te stellen was, dramatisch dus met kleine kinderen. Schoonmaak was echt erg smorgens en savonds maar binnen 5 minuten klaar geeft dus al aan hoe het eruit ziet. Zwembad vonden wij wel oké, maar vraag me af nu in corona rijd mogen er maar 100 in, normaal 300....veel te druk!! Wel lekker dicht bij het strand en genoeg in de omgeving om te doen. Kinderanimatie was er maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wel goede corona maatregelen /voorzieningen. Oja nog 1 ding in het zwembad is er van 1 tot 4 geen toezicht van een badmeester. Wij hebben het leuk gehad, je moet er ook zelf wat van maken. Maar terug... Nee!!

• 2Staat v/h sanitair
  • 4Katrien30-08-2020

Nooit meer, teleurgesteld

We keken enorm uit om naar deze camping te gaan maar dit is dik tegengevallen. We hadden een staanplaats geboekt met meeste comfort. De ligging was allesbehalve (aan een drukke baan, 2 verharde stroken voor de caravan, de rest was zand wat heel onaangenaam was. Door corona was er maar 1 sanitaire blok open aan het zwembad. Daar wij heel ver stonden hebben ze een 2de blok open gedaan voor ons, wat een mooi gebaar was. Maar die is maar 1 keer gepoetst geweest. Het heeft enkele dagen geduurd vooraleer we warm water hadden. Altijd was er wel iets maar als je niet de juiste persoon voor je had, mocht je lang wachten. Er was 1 iemand, een Nederlandse, die enorm haar best heeft gedaan om alles te regelen maar daar stopt het dan ook. Mijn ouders zaten in een mobilhome recht voor ons. Die mobilhome stonk, niet normaal en de geur bleef hangen ondanks het vele poetsen. Het zwembad is supermooi maar ijskoud water,... niet om terug te gaan.

• 4PP19-08-2020

Niet meer

Camping sanitair laat de wensen na, zelfs in coronatijd, vaak desinfectie op,en zeer slecht schoongemaakt. De beloofde gratis wifi Is er helaas ook niet. Verder veel luidruchtige jongeren die om 04.00 thuiskomen.kortom voor ons niet meer...de camping heeft echt wel potentie, maar zoals in eerdere reviews ze beloven veel maar doen niets.

• 3Eetgelegenheden
  • 5Femke11-08-2020

Voorlopig niet meer

Een camping waar echt het nodige onderhoud gepleegd moet worden!. Oud sanitair ( wat erg slecht bijgehouden werd). Douches veel te heet en niet te verstellen wat met jonge kinderen echt problemen geeft. Zwembad heeft veel losse tegels, plekken waar de randen van het bad loslaten. Wij zelf hadden , achter de bult, een prachtige schaduwrijke plek . Als deze camping investeert in goede schoonmakers en in onderhoud van zwembad en sanitair dan zit je hier perfect . Helaas in deze staat komen wij niet terug.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Bjorn26-07-2020

Leuke camping als je een oogje dicht kunt knijpen!

Leuke camping in een mooi dennen bos met mooie schaduw plekken. In de omgeving is genoeg te doen. Een bezoek aan dierentuin en een mooie strandwandeling tijdens zonsondergang is echt een aanrader. De accomodatie (Stacaravan Bali nummer 459) was echt gedateerd en rijp voor de sloop. Kastdeurtjes sloten niet meer, de veranda was aan vervanging toe en er hing soms een onaangename rioollucht in de accomodatie. Het zwembad is echt leuk voor de kinderen. Er mag niet veel van de badmeester, die is aanwezig tot 13:00 en is dan weg tot 17:00. Zodra hij weg was werden de balletjes voor de draad gehaald en werden er bommetjes gemaakt. Wel was het zwembad aan onderhoud toe. Tegels lagen los en delen van de wanden lieten los. Wat wij wel raar vonden is dat gasten een bandje krijgen van de camping, maar dat alle locals zo de camping op konden lopen en gebruik konden maken van het zwembad. Niet echt handig in verband met COVID 19

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair