Camping La Grande Cote

Camping La Grande Cote
3,9

Onvoldoende

4 reviews over Camping La Grande Cote in het Nederlands

Super camping voor vakantie met kids

Lisette
12-8-2017

Ideale camping voor een vakantie met kinderen. Er zijn de hele dag activiteiten voor jong tot oud. Bedenk wel dat een disco voor jonger heel leuk is voor de kinderen maar minder voor jezelf. De muziek bonkt elke avond van 8 uur s avonds tot 12 uur s nachts over de camping.

Zwembad is niet heel groot maar niet hinderlijk klein als je bedenkt dat het strand maximaal 5 minuten lopen is. De camping ligt direct aan het strand.

Er staan voornamelijk Fransen op de camping. Heel fijn vonden wij. Fijne sfeer en nette omgang met elkaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

lisa
24-8-2013

Mooie grote camping met een leuk zwembad. De camping ligt gelijk aan de zee en dat is erg mooi. Het enige minpunt is de staat van het sanitair, voor de rest een leuke kindvriendelijke camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

nooit meer.

bob reen
18-7-2009

de camping is niet geschikt voor kinderen er is niets te doen voor ze,alleen een springkussen en tafeltennistafel, wij hebben de vergissing gemaakt door bij de ene camping te kijken naar de activiteiten etc. en bij de verkeerde camping geboekt, er zijn dus verscheidene campings met de zelfde naam.kust is hier prachtig eetgelegenheden zijn goed,leuke stadjes in de buurt en de stranden zijn top, maar helaas geen zwembad etc.camping is prima voor rustzoekers en ouderen, maar niet voor gezinnen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2008

camping zonder fasciliteiten, dicht bij zee

fam Jansen
30-8-2008

Wij kwamen daar via via terecht in een caravan. Franse zeer kleine recht toe recht aan camping met oudere mensen. Geen kinderen. Sanitair erg karig. De camping ligt wel dicht bij de oceaan en een kleine boulevard waar wel het een en ander te doen is. Geen aanrader

Gereisd Familie in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grande Cote in St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grande Cote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.