7.5GoedScore uit 7 reviews

Prijs/kwaliteit

Wat zeggen bezoekers over

Domaine de Bernezac

7.5GoedScore uit 7 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

7 reviews

Prima rustige camping niet te groot
Door Tervoort op 08-09-2022
Gereisd met partner

Fijn dat tenten bij elkaar stonden, verder op terrein veel campers en caravan daar houden wij niet zo van. Het ligt dicht bij strandjes voor gezinnen ideaal, wel wat druk, dus voor rustigere strandjes moet je even verderop lopen of met auto. Er is een Ping Pong tafel met speeltuin voor kleintjes, verder geen animatie in aug toen wij er waren. Je kan brood bestellen op de camping, supermarkt ook dichtbij. Er is soms een foodtruck bij de receptie leuk en smakelijk. Sanitair was voldoende en redelijk schoon, vloer wordt geboend en de wc ook maar de tegelwanden in de douche niet wat vaker overgeslagen wordt of einde seizoen, dus kan beter. Verder goed warm water dus dus we gaan vast nog eens.

Superrrrrr.
Door Johannes van der Werf op 05-06-2020
Gereisd met partner

Geweldige camping! Dicht bij dorp en strand. Supernetjes, ook de toiletgebouwen.

Top super rien a dire
Door Eric op 01-06-2018
Gereisd met oudere kinderen

Tres propre,calme,a côté de la mer Royan a 4 km Les gérant formidable On retournera

Domaine de Bernezac

idéal pourvse reposer
Door jjg op 10-05-2015
Gereisd met oudere kinderen

Aussi bien en hors saison qu'en plein été. Accueil chaleureux et familial. Emplacements très corrects. Sanitaires refaits à neufs et toujours propres. Situation idéale avec plages , pistes cyclables, bus , marchés à proximité. Excellent rapport qualité-prix. Mais attention mieux vaut réserver à l'avance l'été !!!!

bon séjour a st palais sur mer
Door Gagneux op 05-08-2013
Gereisd met partner

Camping très agréables, emplacement plus que correct , n'avons pu malheureusement que séjourné que 3 nuits ( faute de places) . une très bonne accueil, enfin rien a redire de notre petit séjour au camping. Nous reviendrons, mes cette fois ci , en réservant notre séjour.

quiet well run site
Door liz and hugh from ireland op 17-05-2012
Gereisd met partner

we loved this site...such friendly staff....quiet and peaceful, and only 3 mins from beach..so well run by marc and valerie who maimtained good standards....cant wait to go back ! great value for money too...

Info

2 Avenue de Bernezac, F-17420

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.