Camping Cote de Beauté

1 review over Camping Cote de Beauté in het Nederlands

echt leuke Franse familie camping

Ben Vol
17-8-2009

De camping wordt gerund door een enthousiast stel eigenaren. 95 procent van de bezoekers is Frans. Wij hadden een plek voor 2 nachten en kregen daarna een andere plek voor onbepaalde tijd. Er heerst een wat medeteriane (?) sfeer doordat de douches en wc's niet IN een gebouw zitten maar de deuren gewoon aan de buitenzijde. Alles wordt heel goed schoon en heel gehouden. Er is geen annimatie. Wel veel Franse kinderen tot een jaar of 14. Uiteindelijk hadden we daar erg leuke aansluiting bij. Het speeltuintje is klein maar net genoeg om anderen te ontmoeten. Het is een klein stukje lopen naar een heerlijk strand. En ook de korte weg naar de bakker loopt langs de oceaan in de ochtendzon. Er zijn niet veel buitenlanders in deze hoek van Saint Palais, wat ik erg leuk vond. De golven op het strand zijn groot genoeg om te bodyboarden en klein genoeg om jonge kinderen niet af te schrikken. We hebben er 11 dagen heerlijke dagen gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cote de Beauté in St. Palais-sur-Mer (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cote de Beauté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.