Camping Sandaya Séquoia Parcstersterstersterster

7.3Goed

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Just-Luzac (bij Marennes)

7.3Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Séquoia Parc voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Séquoia (Poitou Charentes) is een fijne camping voor het hele gezin met grote en schaduwrijke plekken. De camping heeft twee grote zwembaden en een groot peuterbad, zodat iedereen kan genieten in het water. Ook de kust is niet ver weg. Bezoek bijvoorbeeld de stranden bij het eiland Île d’Oléron en het aquarium La Rochelle.

619 reviews over Camping Sandaya Séquoia Parc

• 2019
    7Anne09-08-2019

Prachtig, maar niet weer

Mooie camping! De eerste indruk is heel goed: mooie oprijlaan, prachtige receptie en ‘binnentuin’. De plaatsen (C) zijn ruim en daarbij is er genoeg speelruimte voor de kinderen. Geweldig zwembad(paradijs) met zeker 5 verschillende zwembaden. Op de dagen met regen, mochten we in het binnenzwembad. Fijn!

Badmeesters zijn streng (maar dat moet ook, want het is druk!) In de reviews wordt daar over geklaagd, maar de regels worden nageleefd. Minpunten: Wij hebben in de 2 weken geen enkele keer een ligbed kunnen bemachtigen. Mensen staan een half uur van te voren in de rij om hun handdoekje te leggen. Het sanitair is super schoon en oogt geweldig, maar we hadden vaak een koude douche zonder druk (ook na het spitsuur). Het kindersanitair is mooi, maar de kinderdouche was ijskoud en het water van het babybadje was te heet.

Kortom, prachtige camping met geweldig zwembad, maar druk! Slechte temperatuurregeling water sanitair.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Deborah de Groot09-08-2019

Mooie camping, omgeving niet veel te beleven.

Wij hadden een waikiki caravan. Wij boeken altijd een waikiki maar deze was echt heel ruim. Dat was heel fijn. Het was een zeer schone caravan. Ook de camping zelf is goed onderhouden met veel groen en bloemen. Het personeel is echt heel behulpzaam en erg vriendelijk. Alleen bij de bar in t zwembad moest je erg lang wachten omdat daar maar 1 persoon staat die alles moet maken (crepes, panini, e.d). We hebben maar 1 min punt over de camping dat is dat als je net als ons op A staat moet je echt een behoorlijk eind lopen om je vuil weg te gooien. Wij deden daar 20 min over. In de omgeving is niet veel te doen en je rijd vaak de file in. Tip mocht je naar t aquarium gaan, koop de kaartjes op de camping en ga zo vroeg mogelijk. Anders sta je lang in de file voor parkeerplek en heel lang in de rij voor de kassa. Wij komen niet meer terug vooral voor de omgeving omdat er niets te beleven is.

• 8Eetgelegenheden

• 7Emile Brouwer07-08-2019

Super chil

Een mooie Camping. Niet echt uitnodigend voor kinderen boven de 13 jaar plus minus want er is voor hun simpelweg niets te doen. Het is meer een familie camping voor jongere kinderen. Stacaravan zag er net uit en goed verzorgd. Wat me wel opviel is dat er toch veel te hard gereden werd op het park. Muggen was een zeer groot probleem soms was het gewoon bijna niet te doen om buit te zitten zelfs overdag niet.. dus goed insmeren tegen de muggen. Zweembad was prima en er werd goed opgelet op de kleintjes. Heb wel 1 groot min punt en dat was als je voor wat drinken wou bestellen dat je dik 20min kon wachten of langer. Simpelweg niet de goede mensen op de juiste plek. Zeker a la het hoog seizoen is moet alles dik bezet zijn! Zou zeker nog een keer die kant op willen.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8De rooij07-08-2019

Zeer goed

Zeer mooi aangelegde camping , zeer luxe en schoon toiletgebouw. Wel moet je optijd opstaan voor je handdoek bij het zwembad, 4 minuten na opening zijn alle bedden weg, avond programma kan beter.

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Fam Veltman07-08-2019

Super vakantie, ideale gezinscaming kleine kids

Bij aankomst via de lange oprijlaan richting het centrale deel van de camping viel ons direct op hoe mooi deze camping gesitueerd is. Veel groen, schaduwrijk door de vele bomen en vooral erg fleurig met alle mooie bloemperken en parkje. We werden erg behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan door het team van de touroperator. Het huisje (classic plus + airco) was schoon, van alle gemakken voorzien en had zelfs een erg schone BBQ. Het zwembad is prima voor kids en je kunt gewoon een zwembroek dragen (zo'n strakke is niet verplicht). Eten en drinken is prima (drankjes op het terras beetje aan de dure kant), animatieteam doet erg hun best om elke avond weer iets leuks te laten zien op het podium op het plein. De camping is erg rustig en beetje geïsoleerd gelegen, hierdoor loop je niet zo maar even naar een stadje of strand. Leuke uitstapjes in directe omgeving. Kortom aanrader voor gezin met jonge kinderen, pubers zullen zich vervelen.

• 6Jess03-08-2019

Leuk voor jonge gezinnen maar niet met pubers.

Hoge verwachtingen nav foto's maar realiteit minder leuk. Wel mooi /goed onderhouden. Indeling van camping is onlogisch. Alles ligt verspreid. Er is een binnenplein met terras/entertainment /supermarkt. En zwembad ligt centraal. Maar het sportveld en tennisvelden ergens achterin. Nodigd niet uit om naar toe te gaan. Waardoor bijv. pubers ook geen ontmoetingsplek hebben. Veel jonge gezinnen en kleine kinderen waardoor het voor pubers niet leuk is. Om 10 uur 'S avond is de camping ook donker en uitgestorven en eng.Zwembad is perfect op de vloer na! Zeer pijnlijk op verplichte blote voeten. Voeten opgehaald aan steentjes.Niks mag, overal word voor gefloten. Eigenlijk meer ligbedden nodig. En belachelijk veel handdoeken leggers. Entertainment was perfect. Leuk team en activiteiten. Elke avond iets te doen. Dus daarvoor echt een 10! Omgeving; voordat je ergens bent, minstens half uur rijden. En continu files rond camping. Voor ons eenmalig

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Geachte Jess,

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw gezinsvakantie bij 5-sterren camping Séquoia Parc aan de Atlantische kust van Frankrijk.

Wat ontzettend jammer om te lezen dat de camping niet volledig aan uw hoge verwachtingen voldeed. Wij zijn het volledig met u eens dan onze camping niet is gericht aan families met pubers. Uiteraard hangt het af van de puber, veel vermaken zich bij het zwembad en de sportvelden, maar wij richten ons voornamelijk op families met kleine kinderen. Dat is ook wat wij op onze website middels foto’s en informatie naar voren proberen te brengen. Onze gratis kidsclubs zijn toegankelijk voor kinderen van 4 tot 12 jaar en 6 avonden per week organiseren we een mini-disco. Vanaf 23:30 uur stopt de animatie, om onze gasten een goede nachtrust te garanderen.

Fijn om te horen dat het animatie jullie goed is bevallen. We hebben inderdaad een ontzettend leuk team, dat dagelijkse vele activiteiten organiseert en ’s avonds optredens verzorgt. Bedankt voor uw 10/10. Ik heb uw complimenten doorgeven aan het team, zij bedanken u voor uw complimenten.

Onze badmeester halen wanneer mogelijk handdoekjes weg, maar vaak zitten de gasten lange tijd in het water en vinden ze vervolgens hun spulletjes niet meer terug. Heeft u het dakterras bovenop ons gloednieuwe wellness ‘Les Brises’ bezocht, vanaf hier heeft u niet alleen een geweldig uitzicht over het gehele domein en het kasteel ‘La Josephtrie’, maar hier staan ook 200 nieuwe ligbedjes!

Nogmaals dank voor uw verblijf en feedback.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Familie Meijer30-07-2019

Mooie camping met geweldig zwembad.

Mooie camping met een prachtig zwembad. Ruime kampeerplaatsen, op de scheidingen voorzien van een haag, waardoor direct contact met de buren minder is. Er zijn wel veel muggen aanwezig, maar met muggenspray wel te doen. Na 11 uur in de avond is het vrijwel stil op de camping. Voor de kinderen is er elke avond een leuke kinderdisco, het avondentertainment laat te wensen over. Sainitaire ruimtes zijn netjes, vooral de nieuwe gebouwen. Extreem groot nadeel is de manier van douchen, middels een drukknop welke elke 30 seconden uitgaat kun je douchen. Het water is in 90% van de gevallen of koud, of heet, maar bijna nooit goed. De waterdruk is ook slecht. Winkel is redelijk, maar wel duur. Restaurant is goed. Afhaal is iets minder. Als je naar een leuk dorpje wilt dan moet je wel minimaal een half uur rijden. Palmyra zoo is een aanrader. Op de camping is het meerendeel Nederlanders of Engelsen.

Geachte familie Meijer,

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw campingvakantie bij Séquoia Parc aan de Atlantische kust van Frankrijk.

Ons 3.000 m² grote zwembadencomplex is inderdaad zeer geliefd bij onze gasten, met 4 buitenbaden waarvan 3 verwarmd, een ‘lazy river’, glijbanen en fonteinen, maar ook het nieuwe wellness complex ‘Les Brises’ met binnenzwembad, sauna, hammam en jacuzzi. Wellicht dat u op het dakterras bent geweest met ons gloednieuwe solarium waarvandaan u kunt genieten van een prachtig uitzicht over het gehele domein en het kasteel ‘La Josephtrie’.

Wij hebben inderdaad melding gekregen van gasten betreft een probleem met een douche in één van de sanitair blokken, dit bleek een technisch defect dat wij direct hebben verholpen. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak. Geneer u in het vervolg niet, om een eventueel incident bij de receptie te melden.

Wij hopen u nogmaals bij 5-sterren camping Séquoia Parc te mogen verwelkomen.

Jessika Bettan Manager camping Séquoia Parc Tel. 0033 (0)5.46.85.55.55

• 9Lavrijsen25-07-2019

Geweldige camping!

Super camping! We hadden de cottage premium gehuurd via de camping zelf omdat daar ook airco bij zat. Huisje was prima, wel beetje klein maar verder wel netjes en schoon! De zwembaden zijn echt geweldig en er is voor elke leeftijd genoeg te doen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Sochtends lekker verse broodjes en croissantjes halen bij de supermarkt op de camping en de grote boodschappen bij de grote supermarkt gehaald net buiten de camping (maar 5 minuutjes rijden). Restaurant en bar zijn ook prima maar inderdaad wel een beetje aan de prijzige kant. Animatie is ook heel leuk met elke avond een minidisco! Onze badkamer in de cottage was wat aan de kleine kant dus we zijn ook regelmatig bij het vernieuwde badhuis gaan douchen. Camping is zeker een dikke aanrader en wij komen zeker nog wel keer terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Camping Séquoia Parc, Directrice, 07-08-2019

Geachte familie Lavrijsen,

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw recente familievakantie bij camping Séquoia Parc aan de Atlantische kust van Frankrijk.

Uw review maakt ons zeer gelukkig, wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie vakantie en van de faciliteiten op ons park.

Wij zien jullie met alle plezier nogmaals terug en bedanken u voor het aanraden van onze camping!

Tot binnenkort. Met vriendelijke groet,

• 8D Groote Haar22-07-2019

Fantastisch mooie camping!!

Prachtige camping met geweldig zwembad!! Aardig personeel, keurig onderhouden allemaal. Prijzen supermarkt redelijk, verse broodjes elke ochtend zijn top! Strak short in zwembad toch niet nodig achter. Veel animatie voor groot en klein. Wij boeken volgende x alleen niet meer bij de touroperator, hoofdprijs betaald voor echt de minst mooie en niet al te frisse caravan en vergelijking met andere mensen, staat niet in verhouding. Gelukkig maakt alles er om heen veel goed! Ook het klimaat is heel fijn! Prijzen aan de bar zijn echt wel aan de hoge kant. Grote supermarkt dichtbij. Kinderen vinden het geweldig hier. Los vd accommodatie( die hier echt prachtig kunnen zijn!) zijn wij dik tevreden!

• 7Staat v/h sanitair

Geachte D. Groote Haar,

Hartelijk dank voor uw review voor 5-sterren camping Séquoia Parc naar aanleiding van uw familievakantie op ons park.

Wij verwelkomen u volgend jaar met alle plezier voor een nieuw onvergetelijk verblijf! Heeft u onze nieuwste accommodaties al bekeken? Wij hebben super leuke voetgangersdorpjes, met gloednieuwe mobile-homes: Happy Kids, Château Chic, Funny Forest en La Marina. Voor nog meer plezier met de kinderen.

Tot binnenkort!

• 4Familie Haans09-07-2019

Zeker geen 5 sterren camping

5 sterren?? Waar is dit op gebaseerd? - Welkom op de camping der verboden... dit mag niet, dat mag niet. Vooral bij het zwembad. We mogen net het water aanraken en van de glijbaan maar dan houdt het op, geen balletjes geen opblaasbare ballen. Het is echt “schijn veiligheid”. De badmeester loopt alleen maar rond om tegen iedereen te zeggen wat ze niet mogen, vooral het vingertje continue op en neer en het fluitje niet te vergeten. - Het huisje is echt vies. Alle afwas opnieuw moeten doen, plakt overal (ook in kastjes en op de vloer) en er zitten etensresten aan vast. Het tuinmeubilair en vooral de parasol waren/zijn echt smerig. Voor een Nederlands vriendelijke camping praten er echt maar heel weinig mensen van het animatieteam Nederlands. De prijzen van een drankje bij de bar zijn enorm hoog, de prijzen van de supermarkt vallen mee. Paardrijden is super! Vriendelijke mensen!!! We genieten toch ondanks bovenstaande.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Geachte familie Haans,

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw recente familievakantie bij camping Séquoia Parc in Frankrijk. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie vakantie.

Wat vervelend dat het servies en het tuinmeubilair van de accommodatie niet goed schoon waren, heeft u hiervan melding gemaakt bij de receptie, zodat ons schoonmaakteam dit gebrek kon herstellen?

Betreft ons animatieteam, deze bestaat uit 7 personen. Hiervan spreken er 3 Nederlands. Bij de receptie, het informatiepunt en de nieuwe wellness hebben we ook Nederlandstalig personeel. Wij verwelkomen naast Nederlandse gasten ook Fransen, Belgen, Spanjaarden, Duitsers en Engelsen. Bij het werven van ons personeel proberen wij uiteraard mensen te vinden die zoveel mogelijk talen spreken.

Hartelijk dank voor uw complimenten betreft het paardrijden. Wij hebben dit jaar een nieuw paardrijschool op de camping en al onze gasten zijn vol lof! Hebben uw kinderen ook meegedaan aan ‘poney painting’? De kinderen zijn hier dol op: de poney’s beschilderen, een rondje door de camping rijden en vervolgens de poney’s wassen…

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij camping Séquoia Parc.

47 tips over Camping Sandaya Séquoia Parc

• Renate, 23-07-2012

de zoo in la palmyre is erg mooi! Niet ver weg van de camping ligt de Lidl. Erg handig! Gewoon richting d'oleron rijden en bij de rotonde van de mc donalds rechts af gaan

• Audrey, 30-08-2013

Neem zelf stretchers mee voor bij het zwembad (liggen nog lekkerder ook).

• mark-hvh, 01-09-2013

dierentuin la Palmyra, Eiland dórleon, vooral plaatsje St Pierre

123 vragen over Camping Sandaya Séquoia Parc

• Jengel, 03-08-2019

Muggen

Hallo inmiddels begrepen dat niet alle stacaravans horren bezitten helaas. Hoe erg is het op dit moment met de muggen? En wat werkt het beste in deze regio? lees meerdere ervaringen maar niet iets wat echt goed werkt.

• Lotte, 20-07-2019

Opblaasbare zwemartikelen

Mag je hier met opblaasbare artikelen het zwembad in? Zoals een krokodil.

• inge, 06-03-2019

Zwembroek

Ik lees her en der verschillende verhalen over zwembroeken, bij veel aanbieders staat shorts niet toegestaan, maar ergens anders las ik weer dat er amper op gecontroleerd wordt en dat mensen ze wel dragen in het zend. Wie is hier vorig jaar geweest en weet hoe t zit?

Jengel, 09-07-2019

Ik lees graag even mee lees nl ook diverse verhalen.

Mevrijs, 12-07-2019

Vorig jaar werd hier wel op gecontroleerd..

Jengel, 03-08-2019

Ik heb een mailtje ontvangen met daarin foto’s met welke zwembroek wel en welke niet mag maar kan hem hier niet plaatsen. Je kan hem opvragen door een mailtje te sturen.

Camping Sandaya Séquoia Parc info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras