123 vragen over Camping Sandaya Séquoia Parc

• Jengel, 03-08-2019

Muggen

Hallo inmiddels begrepen dat niet alle stacaravans horren bezitten helaas. Hoe erg is het op dit moment met de muggen? En wat werkt het beste in deze regio? lees meerdere ervaringen maar niet iets wat echt goed werkt.

• Lotte, 20-07-2019

Opblaasbare zwemartikelen

Mag je hier met opblaasbare artikelen het zwembad in? Zoals een krokodil.

• inge, 06-03-2019

Zwembroek

Ik lees her en der verschillende verhalen over zwembroeken, bij veel aanbieders staat shorts niet toegestaan, maar ergens anders las ik weer dat er amper op gecontroleerd wordt en dat mensen ze wel dragen in het zend. Wie is hier vorig jaar geweest en weet hoe t zit?

Jengel, 09-07-2019

Ik lees graag even mee lees nl ook diverse verhalen.

Mevrijs, 12-07-2019

Vorig jaar werd hier wel op gecontroleerd..

Jengel, 03-08-2019

Ik heb een mailtje ontvangen met daarin foto’s met welke zwembroek wel en welke niet mag maar kan hem hier niet plaatsen. Je kan hem opvragen door een mailtje te sturen.

• Marianne, 09-02-2019

Kampeerplaats

Wij willen van de zomer naar deze camping. Kan iemand mij vertellen welk deel van de camping mooie kampeerplekken heeft om te staan met onze vouwwagen? Of misschien een bepaald plaatsnummer? We hebben het liefst een zonnige plek.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Séquoia Parc voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Suncamp
    Suncamp

• moniek, 03-02-2019

temperatuur/weer

Hoe is het weer gemiddeld in juli? veel regen? en wat is ongeveer de temperatuur?

• Daan, 09-08-2018

Mensen

Zijn er op deze camping voornamelijk Nederlandse mensen , welke nationaliteiten komen het meest voor behalve Nederlands en is er nergens op de camping een gratis WiFi spot ?

• joke, 23-02-2018

animatie

is er Nederlandstalige animatie aanwezig?

Eri, 15-07-2018

Ja. 2 personen waren er in juli die Nederlands waren.

• Jaap, 20-02-2018

zwemkleding

kan je met een short zwemmen of ben je verplicht om in strakke zwembroek te zwemmen?

Eri, 15-07-2018

Ja ze staan geen zwemshorts toe. Hangen ook bordjes dat het verboden is. Er lopen wel meerdere mensen die er toch mwe zwemmen.

• Sven, 13-01-2018

Weersomstandigheden

Hoe is het weer in juli augustus? Ik lees dat de zwembaden koud zijn. Als het geen 30 a 35 graden is kan ik me dat wel voorstellen.

• H Bus, 03-01-2018

kampeerplek

T97 wie kan mij daar iets over vertellen, grootte, ligging zon/schaduw en bomen.