Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

57 Reviews over Le Petit Mas d'Ile

• 9Kees Jansen24-08-2021

Leuke, relaxte en ruime camping in mooie omgeving

Aanschuiven bij de table d'hôte, gezellig rond het kampvuur, wakker worden met de claxon van de bakker: de croissants en baguettes zijn er! De camping heeft ruime plekken, aardige eigenaren en ligt net buiten het leuke plaatsje Confolens. Als je 's nachts door het gras loopt om naar het toiletgebouw te gaan, zie je bij mooi weer een prachtige sterrenhemel, beter zichtbaar dan in Nederland. In de omgeving kun je wandelen, mountainbiken (niet gedaan), kanoën op de rustige Vienne, met de fietsrail over een oud spoortraject of leuke Franse plaatsjes bezoeken. Op een paar kilometer afstand zitten een Lidl en een Intemarche, handig voor de boodschappen.Je merkt het al, wij zijn enthousiast. Op de camping vind je gezinnen met jonge kinderen, beginnende pubers en ook wel enkele stellen. Toen wij er waren stonden er hoofdzakelijk Nederlanders.We vonden het een leuke camping, eentje om nog eens terug te komen.

• 8Hanne25-07-2020

Onvergetelijk

We hebben een hele fijne tijd gehad. We waren op zoek naar een natuurlijke camping met niet te veel plekken, le petite mas d’ile voldeed precies aan onze eisen. We werden enorm warm ontvangen door Arthur en Caroline. Ze waren heel behulpzaam in het meedenken over leuke activiteiten voor ons als 21-jarige meiden. Zo hebben wij een prachtig kasteel bezocht, hebben we gefietst over een oude treinrails en hebben we heerlijk gegeten en gedronken op de lokale markt die elke twee weken plaatsvindt. Kortom, we hebben een ongelooflijk leuke tijd gehad en de camping is zeker niet alleen geschikt voor ouders met kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Cools-Hauspie16-09-2019

Fantastisch!

Zeer leuke familiale mini-camping met grote plaatsen! Zeer behulpzame uitbaters, leuk zwembad, leuke gasten op de camping, heel wat mooie activiteiten in de buurt die je kunt doen. Wij waren met 4 kinderen (2, 5, 6 en 8 jaar) en dit is echt een ideale camping voor ons gezin!

• 10Fam Fok15-09-2019

Fantastische kindvriendelijke camping.

Enorm leuke, rustige en kindvriendelijke camping. Heel goed voor het echte kamperen gevoel. De plekken zijn zo groot, dat deze geen enkele beperking meer geeft. Onze vouwwagen paste erop, we hadden nog een hele mooie tarp constructie gemaakt. En dan nog kom je niet in de buurt van de buren. Camping had in de periode dat wij er waren ook erg veel andere kindjes. We hadden wat angst dat onze kinderen het saai zouden vinden, maar dat is alles meegevallen. Zwembad is meer dan ruim genoeg, zelfs als het "druk" is (lees handje vol mensen) Het geheel ziet er uitermate pitoresk uit, net als de omgeving. Nederlandse eigenaren zijn erg aardig. De table d'hote was erg lekker, en het kampvuur in de avond was erg gezellig. Wij komen hier zeker nog is terug.

• 9Ronald Hoek14-09-2019

Vrijheid zoals je wilt ervaren op een camping

Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. Leuke dorpjes in de omgeving, je voelt je hier welkom en thuis op deze camping met zeer ruime plekken!

• 8Gerritsen07-09-2019

Heerlijk

Heerlijk, kleinschalig maar gezellige camping. Niets moet, veel kan. Een camping voor rust, ruimte en ontspanning. Ben je opzoek naar animatie, volle ‘tent/caravan straten’ en glijbanen en duikplanken kan je verder zoeken. Ben je opzoek naar ruimte, sociale contacten op het moment dat jij dat wil, veel kids en leuke buren. Dan ben je op het juiste adres.

• 9Ger04-09-2019

Super!

Geweldige camping met zeer gastvrije en attente eigenaren. Wij waren in juli 2019 voor de tweede keer met onze caravan op een zeer ruime plek

• 10Desi Moes04-09-2019

We hebben een fantastische tijd gehad op de camping. Arthur en Caroline zijn heel gastvrij en je voelt je gelijk thuis bij ze. We gaan zeker nog terug naar deze camping. Mooie ruime plek met een mooi uitzicht.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Niels04-09-2019

Top camping

Hele fijne kleine camping met heerlijk zwembad, waar het gelukkig nooit druk was. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Toiletgebouwen super schoon. Na 23 uur lekker rustig. We komen zeker nog een keer terug

• 10Jelis en Dianne Budding19-08-2019

3 weken die je niet vergeet 👍🏼👍🏼👍🏼

Alleen al het contact voor informatie en reserveren gaf ons al een blij gevoel , enthousiaste mails die bij ons al gastvrij overkwamen . Wij zijn er 3 weken geweest en voelden ons heel ontspannen op een zeer ruime campingplaats. De door Caroline en Arthur verzorgde table d'hote was steeds een waar feest met andere campinggasten.Het is ons zo goed bevallen dat we voor 2020 weer besproken hebben , en nu 3,5 week !

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar