Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.5Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Le Petit Mas d'Ile

• 9José en Willem02-09-2022

Enorm genoten, fijne camping

Enorm genoten van de gastvrijheid van Arthur en Caroline. Een rustige kleinschalige gezinscamping met enorm grote plaatsen. Heerlijk dat de auto’s op het parkeerterrein stonden. Geen onnodig ‘blik’ in het gezichtsveld. Sanitair is eenvoudig, functioneert prima. Over het algemeen schoon. Jammer dat sommige ouders van jonge kinderen een schone toilet gang niet begeleiden. Daar heeft de camping eigenaar natuurlijk geen invloed op. De table d’hote was super. Heerlijk gegeten in een super gezellige ambiance. Wij voelden ons enorm thuis. Zullen zeker terug komen naar deze camping. In de omgeving is ook voldoende te ondernemen. Confolens is een leuk levendig dorp.

• 8Eetgelegenheden
  • 9C.Philips04-08-2022

Wat een fijne plek!

Heerlijk rustige en ruime camping. Alles uitstekend verzorgd. Fijn en schoon zwembad, hele vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Henny de Vries13-09-2021

Komen er xeker weer

Een prachtige plek met goed sanitair. Mooie routes en een lekker zwembad. De beheerster is vriendelijk en gezellig

• 9Kees Jansen24-08-2021

Leuke, relaxte en ruime camping in mooie omgeving

Aanschuiven bij de table d'hôte, gezellig rond het kampvuur, wakker worden met de claxon van de bakker: de croissants en baguettes zijn er! De camping heeft ruime plekken, aardige eigenaren en ligt net buiten het leuke plaatsje Confolens. Als je 's nachts door het gras loopt om naar het toiletgebouw te gaan, zie je bij mooi weer een prachtige sterrenhemel, beter zichtbaar dan in Nederland. In de omgeving kun je wandelen, mountainbiken (niet gedaan), kanoën op de rustige Vienne, met de fietsrail over een oud spoortraject of leuke Franse plaatsjes bezoeken. Op een paar kilometer afstand zitten een Lidl en een Intemarche, handig voor de boodschappen.Je merkt het al, wij zijn enthousiast. Op de camping vind je gezinnen met jonge kinderen, beginnende pubers en ook wel enkele stellen. Toen wij er waren stonden er hoofdzakelijk Nederlanders.We vonden het een leuke camping, eentje om nog eens terug te komen.

• 8Hanne25-07-2020

Onvergetelijk

We hebben een hele fijne tijd gehad. We waren op zoek naar een natuurlijke camping met niet te veel plekken, le petite mas d’ile voldeed precies aan onze eisen. We werden enorm warm ontvangen door Arthur en Caroline. Ze waren heel behulpzaam in het meedenken over leuke activiteiten voor ons als 21-jarige meiden. Zo hebben wij een prachtig kasteel bezocht, hebben we gefietst over een oude treinrails en hebben we heerlijk gegeten en gedronken op de lokale markt die elke twee weken plaatsvindt. Kortom, we hebben een ongelooflijk leuke tijd gehad en de camping is zeker niet alleen geschikt voor ouders met kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Cools-Hauspie16-09-2019

Fantastisch!

Zeer leuke familiale mini-camping met grote plaatsen! Zeer behulpzame uitbaters, leuk zwembad, leuke gasten op de camping, heel wat mooie activiteiten in de buurt die je kunt doen. Wij waren met 4 kinderen (2, 5, 6 en 8 jaar) en dit is echt een ideale camping voor ons gezin!

• 10Fam Fok15-09-2019

Fantastische kindvriendelijke camping.

Enorm leuke, rustige en kindvriendelijke camping. Heel goed voor het echte kamperen gevoel. De plekken zijn zo groot, dat deze geen enkele beperking meer geeft. Onze vouwwagen paste erop, we hadden nog een hele mooie tarp constructie gemaakt. En dan nog kom je niet in de buurt van de buren. Camping had in de periode dat wij er waren ook erg veel andere kindjes. We hadden wat angst dat onze kinderen het saai zouden vinden, maar dat is alles meegevallen. Zwembad is meer dan ruim genoeg, zelfs als het "druk" is (lees handje vol mensen) Het geheel ziet er uitermate pitoresk uit, net als de omgeving. Nederlandse eigenaren zijn erg aardig. De table d'hote was erg lekker, en het kampvuur in de avond was erg gezellig. Wij komen hier zeker nog is terug.

• 9Ronald Hoek14-09-2019

Vrijheid zoals je wilt ervaren op een camping

Prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. Leuke dorpjes in de omgeving, je voelt je hier welkom en thuis op deze camping met zeer ruime plekken!

• 8Gerritsen07-09-2019

Heerlijk

Heerlijk, kleinschalig maar gezellige camping. Niets moet, veel kan. Een camping voor rust, ruimte en ontspanning. Ben je opzoek naar animatie, volle ‘tent/caravan straten’ en glijbanen en duikplanken kan je verder zoeken. Ben je opzoek naar ruimte, sociale contacten op het moment dat jij dat wil, veel kids en leuke buren. Dan ben je op het juiste adres.

• 9Ger04-09-2019

Super!

Geweldige camping met zeer gastvrije en attente eigenaren. Wij waren in juli 2019 voor de tweede keer met onze caravan op een zeer ruime plek

Camping Le Petit Mas d'Ile info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar