Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Waardering

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Le Petit Mas d'Ile

• 9Nico en Monique08-10-2022

Fijn en ontspannen verblijf, goede gastheer en gas

Nog maar recentelijk verbleven wij voor de duur van een week in één van de gites. We hebben een uitstekende ervaring gehad, waarbij zowel ons verblijf in de compleet ingerichte gite, als elk contact met Arthur en Caroline ons tot grote tevredenheid stemde. Zeker vatbaar voor herhaling ... 👌

• 9Ruimte
  • 8Herma de Jong09-09-2019

Aanrader!

Terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk. De eerste week gelogeerd in het schattige appartement in de boerderij. Hartelijk ontvangst en gezellige sfeer, lekker zwembad, 3x aangeschoven voor een heerlijke maaltijd, leuke gesprekken aan tafel. Kortom genoten! Bedankt Arthur en Caroline.

• 9Bea Appels25-08-2019

Super vakantie

Erg fijne vakantie gehad, camping heeft mooie ruime plekken, elke morgen lekker vers brood van de bakker. De omgeving is niet heel erg toeristisch maar wel erg mooi. ( juist heel fijn!!) Helemaal tot rust gekomen!! Wat ons betreft een aanrader!!

• 9Mieke03-08-2019

Mooie plek, wij komen zeker nog een keer terug!

Een prachtig gelegen, kleine camping met grote plekken. De eigenaars zijn heel gastvrij, koken heerlijk en zij hebben ons leuke tips gegeven over activiteiten in de omgeving. Er is van alles te ondernemen: wandelen, zwemmogelijkheden, heerlijk eten in een fantastisch restaurant, museabezoek.

• 8Joke van Empelen31-10-2018

Midden in de natuur en toch overal dichtbij

Heerlijke ruim opgezette (mini) camping op een groot veld. De kampeer plaatsen liggen aan de buitenrand waardoor je veel privacy hebt. Leuke bezienswaardigheden op fiets en auto afstand. Omdat wij in het voorseizoen zaten zijn er weinig kinderen wat voor ons prima was. Ook de honden hebben zich heerlijk vermaakt.

• 8Marion Lede-Diepenmaat21-09-2018

Fantastisch!!

Een fantastische groene camping met zeer grote plaatsen. Het prachtige uitzicht, rust, ruimte en gezelligheid. Hier wordt je gastvrij ontvangen. Lekker zwembad met een speelgelegenheid voor de kinderen. In de omgeving kan je heerlijk wandelen.

• 10ingrid11-11-2016

Leuke vriendelijke gastheer en gastvrouw .mooie omgeving en prima hotel kamer en een geweldig zwembad

• 9B.Gunderson11-11-2016

Pittoresk en rustgevend

De gites stralen een heerlijke romantische en authentieke sfeer uit die hoort bij het bouwjaar van het huis. Het sanitair is daarentegen afgestemd op de hedendaagse eisen, maar dat misstaat zeker niet en draagt bij aan de belevenis. De gastheer en gastvrouw zijn behulpzaam en bieden je alle vrijheid. De dag start met een heerlijk Frans ontbijt met vers gebakken baquets en croissants. De omgeving is mooi en er is genoeg te zien en te doen. Ideaal voor een ontspannen vakantie, voor een tussenstop richting het zuiden of een heerlijk midweekje. De naastgelegen en bijbehorende camping is kleinschalig maar met zeer ruime plaatsen die je een groot gevoel van vrijheid geven. Het lijkt bijna wildkamperen, maar dan wel met alle noodzakelijke voorzieningen.

• 8Lies Vester28-08-2016

Les Petits Mas is n mooie accomodatie in Confolens

De omgeving is prachtig, je hebt wel n auto nodig.

• 10Janneke van der Pol30-08-2015

Wij blijven terug komen!

Zoals voorgaande jaren vond ik het weer heerlijk bij jullie. De kinderen hebben super gespeeld en dit jaar het "bosje" ontdekt waar ze hutten hebben gebouwd en brandhout hebben gesprokkeld. Verder was het paardrijden heel leuk en natuurlijk was het kampvuur weer populair. En wij hebben weer genoten van het heerlijke eten! Wij komen zeker weer eens terug!

Appartement Le Petit Mas d'Ile info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Le Petit Mas d'Ile, F-16500