Appartement Le Petit Mas d'Ile

Met jonge kinderen

Fantastisch!!

Marion Lede-Diepenmaat
21-9-2018

Een fantastische groene camping met zeer grote plaatsen. Het prachtige uitzicht, rust, ruimte en gezelligheid. Hier wordt je gastvrij ontvangen.

Lekker zwembad met een speelgelegenheid voor de kinderen. In de omgeving kan je heerlijk wandelen.

ingrid
11-11-2016

Leuke vriendelijke gastheer en gastvrouw .mooie omgeving en prima hotel kamer en een geweldig zwembad

Pittoresk en rustgevend

B.Gunderson
11-11-2016

De gites stralen een heerlijke romantische en authentieke sfeer uit die hoort bij het bouwjaar van het huis. Het sanitair is daarentegen afgestemd op de hedendaagse eisen, maar dat misstaat zeker niet en draagt bij aan de belevenis. De gastheer en gastvrouw zijn behulpzaam en bieden je alle vrijheid. De dag start met een heerlijk Frans ontbijt met vers gebakken baquets en croissants. De omgeving is mooi en er is genoeg te zien en te doen. Ideaal voor een ontspannen vakantie, voor een tussenstop richting het zuiden of een heerlijk midweekje. De naastgelegen en bijbehorende camping is kleinschalig maar met zeer ruime plaatsen die je een groot gevoel van vrijheid geven. Het lijkt bijna wildkamperen, maar dan wel met alle noodzakelijke voorzieningen.

Les Petits Mas is n mooie accomodatie in Confolens

Lies Vester
28-8-2016

De omgeving is prachtig, je hebt wel n auto nodig.

Wij blijven terug komen!

Janneke van der Pol
30-8-2015

Zoals voorgaande jaren vond ik het weer heerlijk bij jullie.

De kinderen hebben super gespeeld en dit jaar het "bosje" ontdekt waar ze hutten hebben gebouwd en brandhout hebben gesprokkeld. Verder was het paardrijden heel leuk en natuurlijk was het kampvuur weer populair.

En wij hebben weer genoten van het heerlijke eten!

Wij komen zeker weer eens terug!

Heerlijke Chambres D'Hotes

J.Schuurmans
1-9-2014

Een week overnacht met twee kindere (4-6) samen met vrienden en hun kind (1 Jaar). we verbleven in de boederij woning en Belle vue. Bij Belle Vue zit een heerlijk tuinhuis, waarin je bij minder weer binnen zit, maar toch het gevoel hebt dat je buiten eet. De kamers zijn netjes, ruim en schoon.

De gite bevindt zich aan de kant van de weg waar ook het zwembad zit, waardoor de kinderen niet hoefte over te steken. Als ze naar de camping wilden dan moest dit wel. De weg is verre van druk, maar zoals overal rijden de fransen wel lekker door en dus moet je altijd even opletten met oversteken.

Veel nederlandse gezinnen met (jonge) kinderen dus genoeg vriendjes en vriendinnetjes. 's avonds rond het kampvuur marshmallows roosteren, of hotdogs maken, spelletjes spelen of gewoon kletsen. De kinderen genieten er van.

De dorpjes in de buurt stellen niet zo veel voor, maar rij naar het meer (20 min) en je hebt een lekkere dag of geniet gewoon van een boek, zwembad en spelen met je kinderen.

super plek en gastvrije eigenaren

albert meijer
23-4-2014

wij zijn super ontvangen door Caroline et Arthur.

we hadden de koffers uitgepakt en we konden daarna lekker aanschuiven

bij hun aan tafel. wat kunnen hun koken zeg subliem.

er is voor groot en klein de ruimte.

niet te groot en niet te klein je voelt je er zo thuis, net een warme deken.

het ziet er allemaal schoon uit.

Genoten van de gastvrijheid en prachtige omgeving!

Nienke
23-4-2014

Zelfs in het voor seizoen is overnachten bij Appartement Le Petit Mas d'Ile een echte aanrader!

Tres Bien Carolien en Arthur

Co Vastenhouw
17-2-2014

Na een lange rit aangekomen bij Carolien en Arthur met een hartverwarmend welkom. Een oude boerderij met een aantal kamers en een appartement en een prachtige camping met zwembad..

Wij verbleven daar een nacht vanwege een doorreis. En kregen een dinee voorgeschoteld waarbij je de vingers bij aflikt. en s'ochtends een heel goed ontbijt. Wij kunnen ook terugkijken op een perfecte overnachting bij twee fantastische gastvrouw Carolien en gastheer Arthur

Gewoon heel goed

CIska, Theo, Ruben en Lukas de Vries
12-9-2013

Sfeer, ruimte, gezelligheid in ruime mate aanwezig, wat ons betreft een top camping. De benadering van Arthur en Carolien ervaren wij als heel persoonlijk en voornamelijk zeer hartelijk.

Als je voor de tweede keer op deze camping komt, lijkt het haast wel of je al familie bent....Geintje Arthur...;-)

Oh ja....je kunt voor EUR 4,- een Bootcamp aandenken kopen, daar heb je dan nog ongeveer 7 dagen plezier van....Dank je, Carolien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Petit Mas d'Ile in St. Germain de Confolens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Petit Mas d'Ile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.