Camping Oleron Loisirs

Camping Oleron Loisirs
9,1

Laatste review

Leuke camping. Voornamelijk Fransen en alles Frans georiënteerd. Engels wordt er weinig ook door de animatie weinig gesproken. Levendige animatie. Leuk zwembad met glijbanen en sauna's. Wel was het druk en alles heel dicht op elkaar. Stacaravans waren verouderd, 2 persoonbed had een vreselijk matras, 1 persoonsbedden hadden een goed matras. Douche in caravan was of koud of heet. Openbare douches waren oke. Afhaal eten was prima. Het eiland zelfs is heerlijk!!

Kenmerken

21-9-2016

propere camping

van sanden
25-7-2011

als het slecht weer is, is er niet veel te doen op het eiland, als je er niets mee in zit om nog vele kilometers te rijden, zijn er vele uitstap mogelijheden, op het eiland zelf is niet veel te zien

2008

oleron loisirs is een kleine, nette camping met bijna alleen maar stacaravans, die erg dicht op elkaar staan. Een nadeel kan zijn dat de receptie en animatie alleen maar franstalig is. Het is een geschikte plek voor natuur- en fietsliefhebbers, maar verder is er niets te doen in de omgeving. Wij hadden prima strandweer, maar anders ben je er snel uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oleron Loisirs in St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oleron Loisirs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.