Camping Les Grosses Pierres

Camping Les Grosses Pierres
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Grosses Pierres voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Les Grosses Pierres in het Nederlands

Raphaël,
20-8-2018

JEAN JACQUES,
18-8-2018

Vincent,
17-8-2018

2005

Verblijf in Mobilhome was op zich wel goed

Mariella Sormani
21-7-2005

Verblijf in Mobilhome was op zich wel goed. De sanitaire voorzieningen daar waren prima. Het sanitair op de camping zelf vond ik niet erg schoon. Het zwembad was niet verwarmd en er waren maar twee eenvoudige glijbanen. Fransen zelf waren niet bereid om Engels te praten, waardoor communicatie stug verliep. Controle vooraf en achteraf ging zeer moeizaam door het Frans (vooral wat betreft de keukenbenodigdheden). Winkel op de camping was langdurig dicht tussen de middag, terwijl iets verdero op een nabijgelegen camping de winkel wel altijd open was en ook Nederlandse kranten verkocht (niet op onze camping). Weinig Nederlandse gezinnen met kinderen (1), waardoor de kinderen weinig aanspraak hadden.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grosses Pierres in St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grosses Pierres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.