Camping Le Domaine d'Oléronsterstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron)

8.5Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine d'Oléron voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Op het gelijknamige eiland bij Saint Georges ligt Camping Le Domaine d’Oléron. Bij het zwembad vind je een apart peuterbad en de animatie is gericht op kleinere kinderen. ‘s Ochtends kun je vers brood krijgen en tevens is er een restaurant. Vanaf het eiland kun je een boottocht maken naar Fort Boyard, of strijk neer op een van de vele stranden.

116 reviews over Camping Le Domaine d'Oléron

• 2019
    8Daniël Rademaker04-09-2019

Knusse camping

Eerste keer een camping geboekt als gezin. Achteraf gezien een prima keuze geweest om Domaine d'Oléron te bezoeken. Bij aankomst (en de rest van de vakantie) buitengewoon vriendelijk op weg geholpen door Anneke. De camping is kleinschalig en dat maakt het knus en gezellig. Leuk zwembad, schone stacaravan en prima restaurant. Op korte afstand leuke dorpen te vinden en genoeg te doen op het eiland zelf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Kris De Winter10-08-2019

Geweldige camping voor gezinnen met jonge kinderen

Wat hebben we genoten van camping Le Domaine d'Oléron! We waren er met onze twee kindjes (3 en 1 jaar oud) en verbleven op een campeerplek met onze caravan.

Bij aankomst mochten we zelf een plekje uitkiezen, en we kozen voor een ontzettend ruime plaats met veel schaduw en dichtbij het sanitaire gebouw. Het sanitair wordt perfect schoon gehouden. Er is een handig babybadje aanwezig waar we onze kleinste konden wassen. De douches waren aangenaam voor onze drie jarige.

De camping is centraal gelegen op het eiland van waaruit je geweldige fietstochten kan maken, een aanrader is de Phare de Chassiron. Supermarkten vind je op ongeveer vijf kilometer afstand.

Het zwembad was ideaal voor onze kinderen, we konden echt niets meer wensen. Het restaurant heeft een diverse kaart met lekkere pizza's, heerlijke mosseltjes en veel meer. Je kan 's ochtends stokbrood, en lekkere croissants en chocoladebroodjes gaan halen.

Een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Johanna31-08-2018

Ideale camping voor gezinnen met jongere kinderen!

Leuke gemoedelijke en overzichtelijke camping, met vriendelijke mensen. Wij hadden een stacaravan gehuurd, dik in orde en veel ruimte om de stacaravan heen, ideaal! Doordat de camping zo overzichtelijk en gemoedelijk was, ook ideaal voor onze zoon, die prima in zijn eentje / met zijn vriendjes op avontuur kon op het campingterrein. Fietsen zijn te huur bij de camping! Prima en leuk eiland (ook op de fiets)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9De Bruin06-08-2018

Ideale kleinschalige camping in mooie omgeving.

Erg leuke camping als je niet van de massa campings houdt. Zeer nette stavaravans met mooie overkapte veranda. Ook hele mooie omgeving en veel te zien op het eiland, kustplaatsjes, oude forten en mooie stranden. A rochelle op korte afstand wat echt een aanrader is met een mooi aquarium. Kortom. Erg leuke Camping en omgeving om met kleinere kinderen naar toe te gaan

• 8Rianne03-08-2018

Gezellig, kleinschalig, schoon

Een fijne camping voor een gezin met kleine kinderen. Het is overzichtelijk, de animatie is prima en het zwembad ook! Vooral het peuterbadje is ontzettend leuk! Verder is het fantastisch hoe schoon de caravans zijn. Er wordt echt aandacht besteed aan het schoonhouden van de caravans, maar ook de toiletgebouwen en andere gezamenlijke ruimten.

• 9Fam. T. Moes31-07-2018

DE camping voor fiets/zee/surf/strandliefhebbers!

Wat kun je van deze camping verwachten vraagt men altijd, nou over deze camping kan ik het volgende vertellen. De receptie (o.a. Anneke) is zeer behulpzaam en ook Nederlandstalig en Engels. De camping bestaat uit veel Mobile Homes en de sta plekken zijn groot tot echt heel groot. Goede stroomvoorziening, rustige camping, zeer schoon sanitair en goede was mogelijkheden. Geen gebruik gemaakt van de fietsen maar deze zagen er gewoon goed uit. Het zwembad is vrij normaal van grootte, als de camping echt vol is dan is het best druk in het zwembad. Normale glijbaantjes in het zwembad. De camping heeft ook goede schaduw plekken. Wij hebben in 2 weken tijd 2 uur regen gehad en het weer was heerlijk. Mijn dochter van 9 had meteen contact en wel 10 vriendinnen op de eerste dag. Het personeel doet echt z'n uiterste best. In de avond is het na 23:00 / 00:00 uur echt rustig. Goede animatie in de avond. Deze camping is voor ons voor perfect!

• 7Christina28-07-2018

Kom hier niet met je tieners!

Prachtige camping, groen en ruim. Kom hier alleen niet met je tieners. Aan de telefoon gaf ze al aan dat er geen entertainment was voor tieners. Geen probleem, dat zoeken we ook niet. We waren er nog geen half uur toen ons werd gezegd dat tieners ook om 23.00 uur stil moesten zijn! Hoezo vooroordeel? En toen mijn jongens te uitbundig waren in t zwembad was er geen gesprek maar alleen gesnauw. In mijn beleving krijg je veel meer gedaan met uitleg dan afstraffing. Ook tieners verdienen respect - zelfs als ze tegen regels aanduwen. Jammer!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Mc04-06-2018

Heerlijk vakantie eiland!

Gezellige groene kleinschalige camping. Vriendelijke ontvangst. Heerlijke croissants en stokbrood. Het is er heerlijk fietsen, mooie fietsroutes! De havenplaatsjes zijn erg gezellig! Kortom een klein maar mooi gezellig eiland!

Le Domaine d'Oléron., Service communication, 07-06-2018

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de tijd die u genomen heeft om deze te delen. Wij vinden het heel fijn dat u het bij ons zo naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nog een keer op de camping mogen ontvangen! Vr. gr. Anneke & Freddy, Le Domaine d'Oléron.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7Jacqueline01-09-2017

Leuke, kleine camping

Fijne vakantie gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar wel lekker warm. De prijzen in het restaurant zijn aan de hoge kant. Je kunt dan beter in het dorpje wat eten. Ook fijn dat er een broodjes service is. Je moet wel de dag v.t.v bestellen. Animatie is prima op deze camping. Wij verbleven in een mooie nette 6 persoons stacaravan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7C. Peters24-08-2017

Tsja..

Er valt eigenlijk niet zoveel van deze camping te vinden, in mijn beleving.. De camping is nogal fantasieloos en 'praktisch' ingericht. Persoonlijk houden wij van een wat meer natuurlijke en ontspannen sfeer. De ontvangst bij de receptie neutraal, niet bijzonder welkom of geïnteresseerd. De fietsverhuur vrij duur voor de kwaliteit van de fietsen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

12 tips over Camping Le Domaine d'Oléron

• Sven De Wolf, 25-07-2012

echte aanrader voor wie rust wil op prachtig eiland. Tip : catamaran tocht naar fort Boyard vanaf Boyarville. Niet goedkoop (64€ voor 2volw en 2kids maar heel leuk.

• erikenalma, 31-08-2013

Heel veel te doen op het eiland zelf waardoor we ons geen dag verveeld hebben.

• Plokker, 19-08-2013

Huur een Mobil-Home (chalet -achtige stacaravan) via de camping, die zien er heel mooi uit!

9 vragen over Camping Le Domaine d'Oléron

• Jessica, 05-05-2018

16-jarige

Weet iemand misschien of er ook kinderen rond de 16 zijn? Ik wil graag weten of dit leuk is voor mijn oudste dochter (van 16 dus). Alvast bedankt!

• Jolanda, 18-07-2017

zwembroek

ergens las ik dat de heren een strakke zwemschort aan moeten. is dit werkelijk zo? of wordt een normale iets wat lossere zwembroek ook geaccepteerd?

• Milou, 28-04-2016

glijbaan

Op de site van de touroperator staat dat de glijbaan pas vanaf 6 jaar is,,mogen peuters hier echt niet vanaf?

Camping Le Domaine d'Oléron info

• Aantal sterrensterstersterster