Camping Le Domaine d'Oléron

Camping Le Domaine d'Oléron
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine d'Oléron voor je op een rij gezet:

100 reviews over Camping Le Domaine d'Oléron in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk vakantie eiland!

Mc
4-6-2018

Gezellige groene kleinschalige camping.

Vriendelijke ontvangst.

Heerlijke croissants en stokbrood.

Het is er heerlijk fietsen, mooie fietsroutes!

De havenplaatsjes zijn erg gezellig!

Kortom een klein maar mooi gezellig eiland!

Le Domaine d'Oléron., Service communication, 7-6-2018
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en de tijd die u genomen heeft om deze te delen. Wij vinden het heel fijn dat u het bij ons zo naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nog een keer op de camping mogen ontvangen! Vr. gr. Anneke & Freddy, Le Domaine d'Oléron.

Leuke, kleine camping

Jacqueline
1-9-2017

Fijne vakantie gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad is wat aan de kleine kant, maar wel lekker warm. De prijzen in het restaurant zijn aan de hoge kant. Je kunt dan beter in het dorpje wat eten. Ook fijn dat er een broodjes service is. Je moet wel de dag v.t.v bestellen. Animatie is prima op deze camping. Wij verbleven in een mooie nette 6 persoons stacaravan.

Tsja..

C. Peters
24-8-2017

Er valt eigenlijk niet zoveel van deze camping te vinden, in mijn beleving.. De camping is nogal fantasieloos en 'praktisch' ingericht. Persoonlijk houden wij van een wat meer natuurlijke en ontspannen sfeer. De ontvangst bij de receptie neutraal, niet bijzonder welkom of geïnteresseerd. De fietsverhuur vrij duur voor de kwaliteit van de fietsen.

Gezellige familiecamping

Claire
22-8-2017

Mooie vakantie gehad op deze camping. Gezellige, kleinschalige familiecamping. Veilig en overzichtelijk. Kinderen maken snel vriendjes. Leuke animatieclub in het engels, frans en nederlands. Grote zwembad is verwarmd en toezicht door een goede, vriendelijke badmeester. Dagelijks vers stokbrood en broodjes. Restaurant ook goed. Een leuke camping op een mooi eilandje met mooie stranden (zowel rustige als wilde oceaan). Sanitair wordt goed schoon gehouden. Vooral voor jonge kinderen is dit een superfijne camping.

Aanrader

Martine
18-8-2017

Genoten op deze camping. Vriendelijk personeel. Mooie huisjes en de camping is niet te klein en niet te groot. Gezellig animatieteam voor kinderen onder aanvoering van bruistablet Koen. Kortom aanrader. Wi-Fi verbinding kan wel beter.

Gehuurd via touroperator. Prima stacaravan, schoon. Wordt verhuurd als 7-persoons, maar dat is veel te optimistisch. Met een gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 7 tot 14 jaar, zijn de twee slaapkamers en het opklapbed onvoldoende ruimte (met name natuurlijk als het regent/koud is). Desondanks ons wel prima gered. Plek aan de recreatiekant: voordeel, veel ruimte en veel te doen (tafeltennis, pannaveld, speeltuin en jeu des boules), dichtbij het zwembad (met badmeester) en vol in de zon, nadeel: vrij rumoerig. Vriendelijk personeel en leuk barretje met allerlei activiteiten, ook voor de oudsten. We hadden een zeer leuk animatieteam, maar daar moet je net geluk mee hebben. Onze kinderen zijn daar normaal gesproken niet zo van, maar deden nu zelfs mee. Ligging is centraal op het eiland, vlakbij een vliegveldje (geen overlast, leuk om te gaan kijken).

Uitstekende kleinschalige camping

Fam Boetius
10-8-2017

Pluspunten:

- kleinschalig, rustig

- voldoende stoelen en ligbedden bij zwembad, zelfs bij grote drukte was er nog wel wat vrij (wij waren hier op hoogtepunt van de zomerdrukte)

- geen "handdoekje leggen"

- zwembad wellicht wat klein als het heel druk is, maar wij vonden dat niet zo'n probleem, hoort er bij als je in augustus op vakantie gaat.

- meestal is het water in de zwembaden behoorlijk koud, in dit zwembad was het lekker "warm".

- strenge, doch vriendelijke badmeester. We begrijpen de commentaren dan ook niet dat badmeester te streng zou zijn en dat er niks mag. Klopt, asociaal gestoei door 2 grote pubers in een te druk zwembad mag inderdaad niet...en terecht.

- qua eten: kantine mist wat sfeer, maar dat wordt goedgemaakt door de verrassend lekkere pizza's.

- elke ochtend vers stokbrood etc (avond er voor bestellen)

- zeer vriendelijke en attente Nederlandse beheerster

- eveneens zeer vriendelijke beheerder (Wayne) van touroperator (waar wij stacaravan van gehuurd hadden).

- qua animatie heb je 2 x per week last van de andere camping (tot 00:00). Wij hebben ons daar overigens niet aan gestoord. Van de camping animatie hadden we geen last omdat we achteraan op de camping stonden.

- Animatie voor de kinderen is prima (leuke activiteiten)

- Meer dan voldoende speelgelegenheid voor de kinderen. Succesnummer is het omheinde voetbalveld met doelen.

- Mooie ruime plaatsen voor (in ons geval) stacaravan.

- Schoon sanitair-gebouw (hebben we niet gebruikt maar wel even gekeken)

Minpunten:

- Eigenlijk geen. Wellicht wat meer schaduw bij het zwembad, maar dat is persoonlijk.

Geweldige camping!

Familie de Reus
5-8-2017

Deze camping is heerlijk. Niet al te groot, het sanitair wordt ontzettend goed bijgehouden. Leuke animatie.

Camping is centraal gelegen op het eiland.

Zwembad is schoon en overzichtelijk. Leuk kikkerbadje voor de kleinste. Maar ook voor kinderen tot een jaar of 10 leuk.

1 bad, en 1 bad waar de glijbanen op uit komen.

Wat ons betreft zouden we volgend jaar zo weer op zo een soort camping willen staan.

Wij hadden een tent gehuurd op deze camping, ook helemaal prima!

Een fijne camping, waar aan veel dingen is gedacht. Een aantal avonden in de week is er wat te doen in de kantine/ restaurant. Leuk zwembad, jeu de boulesbanen, tafeltennistafel, voetbalveldje. Schoon sanitair. In het grote gebouw is altijd warm water, in het kleine altijd koud. Nederlands sprekende leiding en animatie. Gewoon een leuke camping.

Wel heel veel Britten, die erg op zichzelf zijn..

Verzorgde camping

Maureen vandenberghe
27-7-2017

fijne middelgrote camping met verzorgd sanitair. Rustig verblijf wordt af en toe verstoord door lawaai v naburige camping. Vriendelijke uitbaters!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine d'Oléron in St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine d'Oléron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Domaine d'Oléron scoort een 8.34 uit 10 op basis van 109 reviews.