Camping L'Anse des Pins

Camping L'Anse des Pins

23 reviews over Camping L'Anse des Pins in het Nederlands

Anders

Plek van chalet vonden wé niet goed' vidéo lawaai van

PaulaVrolijk
11-8-2018

Plek van chalet vonden wé niet goed' vidéo lawaai van voetbalkooi.

Prima camping l'anse des pins, prachtige locatie, goed

Beerens
    10-8-2016

Prima camping l'anse des pins, prachtige locatie, goed sanitair

leuke vakantie

Ok

hr

Kraaijveld
        26-7-2016

Uitsrekend, goed georganiseer en vriendelijk.soms vergeet men dat er veel buitenlqnders zijn met een andere taal en gebruiken.

In 1 woord Fantastisch

Ton-Willem
        6-9-2015

Een prima camping. Alles is perfect geregeld. Al vaker daar geweest. Nu een weekje een mobile home met uitzicht op de Atlantische Oceaan, maar ook al vaker daar gekampeerd met eigen tent en caravan. Vanaf het eiland kun je alle mooie plaatsjes en markten bezoeken.

Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat maar zo weinig Nederlanders dit prachtig mooie eiland en deze fantastische camping weten te vinden.

Prima camping. Prachtige omgeving.

Ton Willem Beerens
        31-5-2015

Al meerdere keren op Oleron geweest en meerdere campings gehad, maar Camping “L’Anse des Pins” (vroeger Rex) is ons echt als beste bevallen en inmiddels ook alweer zo'n 5 keer geweest. Het enige wat jammer is, is dat er maar zo weinig Nederlanders komen. Dat maakt het voor tieners wel lastiger om aansluiting te vinden met de voornamelijk Fransozen op deze camping. Maar wat een heerlijke vakanties op een heerlijk eiland.

Een professionele camping maar wb zuiverheid in de toiletblokken liggen nog verbeterpunten. Prijs kwaliteit is gezien de vele faciliteiten redelijk. Erg weinig etenswaren in de epicerie. Jammer dat er niet van eigen bbq gebruik gelaakt kan worden.plaatsen duidelijk en ruim genoeg voor 3 pers.

Prima genoten met de familie!! Alles was in orde en het .

Fam. Le Grand
            2-8-2014

Prima genoten met de familie!! Alles was in orde en het strand ligt er maar 100 meter vandaan .

met oudere kinderen niet aan te raden

LJ Mostert
                23-7-2011

Weinig vertier op de camping voor oudere jeugd. Geen campingwinkel. Camping ligt aan zee maar het is een rotsstrand en zwemmen is niet mogelijk. Veel wier en stank. De plekjes (wij hadden nieuwe gehuurde stacaravan) waren uiterst klein waardoor geen privacy.

Op de camping nagenoeg geen Nederlanders aanwezig waardoor het saai is voor oudere jeugd.

Vier sterren niet waard.

Leuke camping, weinig vertier

Fam Vaartmans
                3-7-2009

Wij zijn hier geweest in juni, het weer was schitterend, het uitzicht vanuit de splinter nieuwe mobile home voor 4 personen ook, een spectaculaire view over de oceaan. Het zwembad zowel binnen als buiten netjes, verzorgd en met de twee waterglijbanen en het kinderbad (ook binnen en buiten) zeer kindvriendelijk. Jammer was dat er volop werd gewerkt aan nieuwe mobile homes. We hebben er dagelijks behoorlijk wat overlast van ervaren (heen en weer rijdende auto's, shofel, boren, timmeren, hameren etc. Zo erg dat je elkaar soms moeizaam kon verstaan)In de omgeving zijn een paar leuke en gezellige dorpjes (St Pierre, St Georges, St Trojan, St Denis) Animatie was er eigenlijk niet, maar we zaten ook nog net in het voorseizoen. Strand vlakbij is niet echt mooi, stukje verder ligt een prima strand. Al met al een prima vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Anse des Pins in St. Georges d'Oleron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Anse des Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.