Camping Les Catalpassterster

8.9Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Georges-de-Didonne (Charente Maritime)

Op vakantie geweest naar Les Catalpas?

8.9Fantastisch

Tonen op kaart

62 reviews over Camping Les Catalpas

• 2018
    8J.Evers31-08-2018

Rustige, nette camping dichtbij de zee!

Mooie, rustige, nette en schone camping. Weinig Nederlanders op deze Franse camping. Onze nette stacaravan stond tussen de bomen op een royal perceel. Zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Zwembad is niet groot, maar voldoet prima! Elke avond is er animatie. Gewoon een gezellige en vriendelijke camping. Dicht bij de zee en het centrum. wij komen zeker nog een keer terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Andoche16-01-2014

Een prachtige omgeving

Deze camping is gelegen in een prachtige omgeving, we hebben gewandeld en unieke plekken ontdekt. De camping is zeer goed onderhouden, de directeur neemt alles zeer serieus en u bent van een goede vakantie verzekert. Zeer goed adres.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7marjolein.bijkerk21-04-2012

Camping met een prima ligging.

De camping is niet zo groot met een deel vaste plaatsen. We kregen een prachtige nieuwe stacaravan. Het zitje buiten was een picknicktafel met banken. Ziet er leuk uit maar in de praktijk doet zo praktisch (het staat vast dus je kunt het niet verschuiven en lekker onderuit zitten zoals op een verstelbare tuinstoel is er niet bij. Klein zwembadje op de camping (je wordt wel geacht de hele vakantie een soort armbandje van de camping te dragen) dat prima was. Afstand tot het heerlijke strand zou 800 meter zijn. Het was waarschijnlijk iets verder maar goed te lopen. Supermarkt was op loopafstand van de camping (beter brood dan op de camping. De 'soiree dansant' (ofwel disco) die elke week werd georganiseerd ging wel laat door. Door de ligging van onze caravan hebben we daar wel last van gehad. Zo mocht de jeugd een van de avonden ook tot lang na 20.00 nog gebruik maken van het zwembad. Voor onze caravan behoorlijk overlast. Houtskoolbarbecue niet toegestaan. Leeftijd v onze kinderen 6-13

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

1 tip over Camping Les Catalpas

• marjolein.bijkerk, 21-04-2012

Bezoek ook de kerk in Royan. Van buiten een imposante blikvanger maar grijs, van binnen zie je de prachtige kleuren van de ramen. Wandel eens naar het dorp van St. Georges de didonne of naar Royan. Goed te doen als je van wandelen houdt.

0 vragen over Camping Les Catalpas

• SchaduwplaatsenAanwezig