Camping Bois Soleil

8.2Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Georges-de-Didonne (Charente Maritime)

Op vakantie geweest naar Bois Soleil?

8.2Fantastisch

• 5.7Eetgelegenheden
  • 3.5Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

409 reviews over Camping Bois Soleil

• 7Rob W. Arnhem13-07-2020

Mooie ligging.

Grote camping. Voornamelijk op fransen gericht. Receptie en personeel in bar en bij zwembad ouderwets nors, tsja Frankrijk hè. Direct aan schitterend strand. Saint Georges de Didonnes en Royan dichtbij. Saint Palais sur Mer prima te doen met fiets. Boulevard van Saint Georges t/m Royan erg leuk. Hele mooie fietsroute langs de zee fraai aangelegd. Sanitair op gedeelte La Mer sterk verouderd. Al met al geen 5 * waardig.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    8Hein23-09-2019

Prima camping op prachtige locatie. Komen er al me

Prettig verblijf gehad, vooral in voor en naseizoen hele fijne locatie.

Gereisd in september 2019

• 6Frits29-08-2019

Mooie camping maar geen 5 sterren waard

Aan beide zijden vind je redelijk sanitair in combi met heel oud . Voor 5 sterren moet het top zijn en investeren is hard nodig. Aan de receptie zijde is een deel niet in gebruik ik denk te oud. Aan de strand zijde is het oudste deel zeker 40 jaar oud met zelfs nog 3 hurk gat toiletten. Verder is her totaal aanbod te krap voor het hoogseizoen. Helaas zijn campinggasten ook vaak smerig ruimen de troep niet op na de afwas soms zitten de uitwerpselen op de toilet en wordt er een hoop kapot gemaakt. Schoonmaak is redelijk op orde. Kan wel beter bij de afwashoek. Personeel is heel vriendelijk. Wij stonden vrijwel aan zee helaas een relatief te kleine plek . Volgende keer gaan we niet meer aan de straatkant staan . Er is teveel schreeuw volk tot soms 2 uur actief die van en naar het strand gaan. Zwembad is relatief ook klein en hetzelfde als in hotels bedjes claimen zelfs voor kinderen die de he dag in het water liggen.

• 8Bernadette12-08-2019

Animatie tot heel laat erg luid. Erg Frans georiënteerd (niet anders talig), programma daardoor niet altijd duidelijk.

• 7Michelle12-08-2019

Mooie locatie super dicht bij het strand. Alles aanwezig. Vond de camping alleen erg dicht gebouwd met hoge struiken om je kampeer plek waardoor de privacy misschien wel heel hoog was maar je ook bijna geen contact me je omgeving had wat ik nou net leuk vind op een camping. Toiletten waren ook verouderd, wc brillen zaten los. Douche ruimtes waren prima. Kinderen hebben geen gebruik gemaakt van de animatie dus dat kan ik niet beoordelen. Strand was wel prachtig.

• 6John11-08-2019

kan er mee door

avond animatie is er maar je kunt vanaf het terras niets zien daar iedereen er voor staat, hier zou de campinghouder iets aan moeten doen. In de directe omgeving is weinig tot niets te doen. Douches bij zee zijn er wel maar doen het niet.

• 8Ger29-07-2019

Er waren een aantal douches gesloten waardoor er lange wachttijd was. (Hoogseizoen)Vaak koud water bij douchen.

Gereisd in juli 2019

• 9Jiddo19-06-2019

Weekje op een duintop.

Wij hebben meerdere keren deze camping bezocht met een eigen caravan. Toen de uitspraak gedaan: Als de caravan de deur uit is komen wij terug om een luxe mobilhome op de duintop te huren. Het was ons heel goed bevallen, komen zeker terug.

Gereisd in juni 2019

• 2018
    7Rob en Judith01-11-2018

Goed voor Franse gezinnen met jonge kinderen.

Mooie nette camping, alle faciliteiten waren goed (winkel, fitness). Caravan was prachtig. Animatie was alleen in het Frans of gebrekkig Engels. Er waren weinig Nederlanders voor onze kinderen. Hierdoor en door de animatie weinig tot geen aansluiting met andere kinderen. Afstand tot zee (baai) was goed te lopen. Als je van rustige zee houdt is dit oké. Voor onze kinderen waren er geen golven en moesten we voor watersport een uur rijden (bodyboarden bijv). Service was goed, totdat wij pech kregen en wij veel meer hulp nodig hadden. Toen was de hulp veel moeizamer. Het zwembad stelt niet veel voor en is te klein voor de schaal van de camping. Eetgelegenheden waren goed. Saint George is een leuk dorpje om 's avonds even te eten bijvoorbeeld, klimpark vlakbuiten de camping was ook leuk. Talmont Sur Gironde is een heel leuk dorpje om te bezoeken en te gaan eten. Mooie omgeving. Conclusie: voor Nederlandse tienerkinderen was het te saai (11+)

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Lars28-08-2018

we zaten in parc de la mer en hadden een mooie ruime plek. het sanitair was wel erg verouderd vind ik voor 5 sterren camping wel tegen vallen

Gereisd in augustus 2018

Camping Bois Soleil info