Camping Port Maubert

8,7

1 review over Camping Port Maubert in het Nederlands

zeer rustige camping en vriendelijk personeel

R. van Wijk
18-8-2009

Mooie camping met zeer grote staanplaatsen. Klein zwembad. Div. speeltoestellen voor de kleintjes. Sanitair erg verouderd, wordt 1x per dag schoongemaakt. Alleen afhaaleten mogelijk(frites,pizza,ijs en 's ochtends stokbrood of croissants,wel vooraf doorgeven), er is geen winkeltje.

Stranden van Meschers is ongeveer 20 min. rijden en de Atl. kust minimaal 1 uur.

Camping ligt behoorlijk ver van alle drukke en gezellige plaatsjes!

Maubert heeft een kleine haven en 1 restaurant en je kan er leren zeilen. Erg leuk voor kinderen vanaf 7 jaar! Dus als je niet van drukte houdt ,een aanrader.

Zeer groot nadeel vonden wij echter de muggen. Deze waren in grote getale aanwezig!!!Verder prima vakantie gehad op deze camping....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Port Maubert in St. Fort-sur-Gironde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Port Maubert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.