Vakantiepark Résidence les Hameaux des Marines

5,2

Matig

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence les Hameaux des Marines voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Résidence les Hameaux des Marines in het Nederlands

Aardige plek, dicht bij het strand

stephan
16-8-2012
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Redelijk krap opgezet park, dicht bij het strand. Huisjes staan dicht op elkaar met je auto dicht op het huisje. Veel ruimte om het huisje is er niet. Auto's rijden rustig, maar dicht langs het huisje. Zwembad is schoon en goed geschikt voor kinderen, wel ondiep. Voor het strand: even met de auto naar "Les Huttes", goed te doen en prima zandstrand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

weinig vertier, schoon, eenvoudig

sophie
7-8-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

het strand is op loopafstand, maar niet mooi. het huisje is redelijk in prijs en keurig, weinig vertier, is er uberhaupt niet veel op dit eiland. alles was 'aardig...'.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk relaxen

yoz
13-9-2009
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Mooie nette nieuwe chalets. Parkje 40 chalets 2007 geopend. Verwarmd Zwembad niet groot maar 10 min lopen naar strand. Mooi eiland met veel stranden. winkelen in st pierre en boulevard/restaurants in St dennis. Helaas dure broodjesservice en slechte Wifi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 13 2009 22:06:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk kindvriendelijk park

Fam.Savert
9-8-2009
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Gezellige maar kleine huisjes, chaletstijl in kleinschalig park dichtbij zee. Voornamelijk Frans publiek met incidenteel NL of BE gezin. Ile d' Oleron viel ons als bestemming iets tegen en door ligging aan einde eiland en het verkeersinfarct op het eiland zit je redelijk vast. Files zijn echt extreem, vooral bij aanreis en vertrek. Strand is dichtbij maar wel veel wier op strand en in water. Dit wordt bij bewaakte badstrand (les Huttes) schoongemaakt. Bedden zoals altijd krap en hard (140x190) en bedlinnen is afwijkend van gids niet te huur (moeten kopen). Auto kan voor huisje staan, ruime veranda en redelijk wat groen. Zwembad is ged. overdekt en prima verzorgd. De beheerders organiseren activiteiten (bbq, proeverijen e.d.) en er is twee uur per dag Franstalig animatie. Alle activiteiten zijn echter wel Frans-georienteerd, net als eigenlijk het hele eiland. St Denis (vooral bij jachthaven) de moeite waard, net als daar startende bootuitstapjes (bijv. La Rochelle, beter dan met auto)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

verzorgd, nieuw , zeer kindvriendelijk,

H. te B.
27-7-2008

aan de duinen, mooie nieuwe chalets, veel verschillende nationaliteiten en dat is juist leuk. Animatie (Frans) stelt niet veel voor maar is ook niet echt nodig voor de kinderen, afleiding genoeg met het zwembad en het strand in de buurt.Prachtige vrijstaande chalets, ruime plaatsen en een prettig publiek. Fietsen mee, want alles is per fiets te bereiken, flinke wind af en toe;maar ieder dorpje heeft zeker zijn charme. Het viel ons niet eens op dat het hoogseizoen was, alles was erg relaxed. Strand van Les Huttes was prachtig... Inderdaad, veel mosselen, oesters en andere zaken, maar ook heerlijk ander eten hoor...

Gereisd Familie in Sun Jul 27 2008 20:37:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand300 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence les Hameaux des Marines in St. Denis d'Oléron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence les Hameaux des Marines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Résidence les Hameaux des Marines