Camping Barataud

Kleine hotelsWeer vandaag21°17°
Camping Barataud
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Barataud voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Barataud in het Nederlands

Prettige en rustige camping dicht bij het strand

T van der Kuip
10-7-2012

Camping in de buurt van Saint Denis d'Oléron met alleen sta-caravans waarvan een groot gedeelte in eigendom is van de bezoekers. Heeft samen met het naastgelegen vakantiepark Les Alizes een mooi zwembad waar ons zoontje graag ging zwemmen. Het nabijgelegen strand is erg mooi, heerlijk om vanuit de slaapkamer de golven te horen. De caravan was nieuw en schoon. Goede prijs-kwaliteit verhouding.De bakker komt wel iedere ochtend op de camping maar kwam altijd wat aan de late kant (9.3-10.00) waardoor wij dit zelf gingen halen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barataud in St. Denis d'Oléron (Ile d'Oleron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barataud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.