Camping Du Lac de Saint-Cyr

6.7Voldoende

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Cyr (Vienne)

6.7Voldoende

• 7.4Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

28 reviews over Camping Du Lac de Saint-Cyr

• 2018
    7Anja17-09-2018

Leuk meer waar van alles te doen is

Op de terugweg naar huis 3 nachten op deze camping gestaan. Stonden op plek nr70. Dat was tegenover het nieuwe sanitairgebouw. Netjes onderhouden en ruime douches. Het hek voor naar het meer was vlakbij. Prachtig recreactiemeer met een wipe-out baan, waar je korting krijgt 6,- per uur, en er is een glijbanen complex in aanbouw. 2019 is dat af We mochten ook tussen 10-12 uur gratis de kano's lenen die bij de reddingsbrigade te huur zijn Tennis en tafeltennis attributen gratis te leen bij de receptie We werden keurig geïnformeerd dat het in de avond noodweer werd, overal hingen aanplak biljetten. Dus op tijd alles opgeruimd Zwembad verzorgd en met gratig ligbedden. Helaas mag je ook hier geen zwemshorts aan. Alleen strakke zwembroeken Het restaurant verzorgd ook de broodjes service en heeft wat artikelen op voorraad. Maar t stelt geen supermarkt voor. Leuke camping om nog even n paar dagen te staan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Erica19-01-2018

Geen hoogvlieger

Een camping direct aan een recreatiemeertje. De camping heeft geen karakter en was erg ongezellig. Het meertje was wel leuk. In de avond als wij rustig voor onze caravan zaten zat er nog veel jeugd met harde muziek op het strand. Dat was erg irritant, zeker met kinderen die moeten slapen. In de omgeving zijn een paar leuke dingen te doen. Roofvogelshow en velorail was leuk. Al met al een prima camping voor een paar nachten. Wij stonden er 4 nachten, dat was al te veel...

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Agnes Dewulf21-04-2017

mooie camping met veel sportmogelijkheden, rustig

Nieuwe sanitaire blok en nieuwe enthousiaste uitbaters voor het restaurant. We komen er ieder jaar 2 keer eens op de heenreis en eens op de terugreis. Het is er erg rustig en er zijn mooie sportmogelijkheden. Voor die prijs kan het niet beter. Top.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2017

• 7Christine15-08-2016

Mooie camping aan prachtig meer

Wij stonden hier drie dagen op de terugweg uit Spanje. Het is een prima camping. Het ligt in een park aan een meer. Prachtig gebied. Ook leuk om te wandelen. Het was midden in het hoogseizoen en het was erg druk. Het toiletgebouw vond ik niet zo schoon. Als het zo druk is, is tweemaal per dag schoonmaken gewoon niet genoeg. Wat ik ook altijd lastig vind is als er in het toiletgebouw bij douches, wastafels, was- en afwasgelegenheden nergens een mogelijkheid wordt geboden om iets op te hangen. Je kunt je jas of handdoek nergens kwijt.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Carolien09-08-2015

Goede prijs kwaliteit verhouding

We hebben in het hoogseizoen 1.5 week met 2 kleine kinderen op de camping gestaan. Prima zwembad, mooi meer met schoon strand. In de ochtend gratis kano's om gebruik van te maken. Animatieprogramma met sport- en spelactiviteiten. Helaas hadden wij een plaats in de buurt van het zwembad waar ook 's avonds de animatie plaatsvond. Dit bracht veel luide muziek met zich mee tot 23.00 / 23.30 uur. Mocht je geen behoefte hebben aan avondanimatie, kies dan een plek verder van het zwembad, dan heb je er geen last van. Gratis WiFi bij de receptie. Eenvoudige winkel met oa brood op de camping. Op 10 min rijden een grote supermarkt. Een horecagelegenheid met terras aan het meer waar je prima kunt eten. Twee sanitair-gebouwen. Het oude gebouw was tijdens ons verblijf vaak niet zo schoon rond de toiletten. Douche en afwasplaats waren wel schoon. Het nieuwe toiletgebouw was meestal wel schoon. Kleine speeltuin op de camping, maar net buiten de camping vind je een grote speeltuin.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Peter Vrooland20-07-2015

Deze camping is top!

Heerlijk tot rust komen op deze camping met alle voorzieningen binnen handbereik. Wij staan hier met onze 11 jarige dochter. Receptie vriendelijk en behulpzaam, de ligging pal aan het recreatiemeer is geweldig, heerlijk zwembad, prachtige ligging om te lopen en te sporten rondom het meer, wifi is gratis en goed rondom receptie. De camping biedt alles om te genieten voor weinig geld.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Schaddenhorst29-06-2015

Rustige, mooi gelegen camping voor gezinnen

Ik kom hier sinds de opening ( 1986 ) vrijwel elk jaar ( m.u.v. aantal jaren ). Vroeger met m'n ouders, tegenwoordig met m'n vrouw en aanstaande zomer voor het eerst met ons dochtertje.

Als je een camping zoekt waar pubers zich goed vermaken, is dit misschien niet de juiste plek. Echter vond ik het ook vroeger altijd een leuke plek. Mocht je daarentegen rust zoeken, dan is dit zeker de juiste plek. Reserveren doen wij nooit ! En wij maken zelden mee dat er geen of slechts weinig plekken vrij zijn. De ( vele ) plaatsen zijn doorgaans ruim opgezet en er zijn ook schaduwplekken beschikbaar. Voor degene die in hun commentaar schrijven dat het lawaaierig is, Onzin. Ik adviseer jullie bij aankomst direct aan te geven dat je niet dichtbij bij de bar wilt staan. Sanitair wordt wel degelijk goed onderhouden en het tweede sanitair gebouw, verder op de camping is nieuwer en niet gedateerd.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 7Regine06-08-2014

prima doorreiscamping

Prima voor 1 of 2 nachten. Lekker meer waar van alles te doen is.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Peeters29-06-2014

Valt uiteindelijk tegen

De camping ligt mooi en is op zich fraai. Echter, de strandbar is niet in beheer van de camping en dus is het in het weekend tot 01,30 uur een hoop (muzikale) herrie. Werkelijk belachelijk als je wilt slapen. De Televisiekamer sluit om 18.00 uur!!! Als er dan 'n WK voetbal is, is dat wel balen vooral als je je hierover van tevoren hebt geïnformeerd. Wie kijkt er nou 's middags televisie, behalve sport? De douches zijn soms heel koud en dan weer heel heet. Uiteindelijk dus 'n tegenvaller

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Hanne09-09-2013

Fantastische camping!

We kozen deze camping omwille van z'n ligging. We zouden namelijk een bezoekje brengen aan Futuroscope en deze camping was erg dichtbij. We hadden daarom weinig verwachtingen. 2 nachtjes zouden we wel overleven moest het tegen vallen. Bij aankomst waren we énorm blij verrast. Wat een prachtige camping! Het is een Flower Camping, wat wil zeggen dat er overal prachtige bloemen en beplanting staan. Onze tent mochten we opzetten op een ruime plek waar we links en rechts een prachtig "bloemenhaagje" hadden. Hommels zijn talrijk aanwezig, maar die laten je rustig doen. :) Het zwembad was proper en goed onderhouden. Leuke sproei-installaties! Het sanitair was helemaal in orde en proper. 's Ochtends werden ze met een soort van hogedrukreiniger gepoetst. Naast de camping (net achter ons plekje) is het meer van Saint-Cyr. Een prachtig groot meer met zandstrand aan. Voor kampeerders is 's ochtends met pedallo of kayak varen gratis. Dat hebben wij gedaan, tof!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013