Camping Les Baleines

5 reviews over Camping Les Baleines in het Nederlands

Vakantieweek juli 19

H J.J
28-7-2019

Mooie camping, ruime plekken, super ligging. Prijs voor standplaats van bijna €50,-- per nacht is te hoog gezien de faciliteiten. Camping is behoorlijk basic.

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne rustige camping op een fantasische plek

fam va
8-8-2018
  • rustige camping
  • vlakbij zee
  • goede sfeer
  • mooie ruime plekken het sanitair is wel goed (beh bij 1 oud gebouw), maar in drukke periodes moet je wel eens wachten. gelukkig waren wij in juli vlak voor het hoogseizoen en was de camping meestal half leeg. Aardig personeel, spreekt ook goed Engels. Voor kinderen niets/weinig te doen, maar je hebt zand, zee en elkaar dus voor ons was het perfect.
Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fijne rustige camping met schoon en mooi sanitair.

Edith
14-8-2015

Fijne en rustige camping aan zee. Vlak bij de camping zelf kan niet gezwommen worden maar er zijn mooie stranden vlakbij (loop- en fietsafstand). Het sanitair is nieuw, wordt goed onderhouden en is schoon. Er is geen restaurant op de camping zelf maar er zijn voldoende restaurantjes op loopafstand (bij de vuurtoren van Ile de Ré). Vriendelijk personeel. Wifi is gratis maar alleen beschikbaar bij de receptie en bij de speelzaal. Elke morgen vers brood.

Leuke, rustige camping

anneke Van de Vondel
6-9-2013

De camping is erg rustig, ontvangst is vriendelijk. Er is geen zwembad, maar het ligt vlakbij de zee. Leuke speeltuin voor de kinderen. Ideaal gelegen langs het fietsroutenetwerk op het eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

goede camping gelegen in het noorden van Ile de Re

peter tuinhof
23-9-2012

een prima camping met deels nieuw sanitair. Vooral Franse campinggasten. De ingerichte tent heeft goede bedden en een ruime living. Helaas geen vaste wateraansluitng, deze is buiten. Ook geen afvoer. Dicht bij de zee met een zeelucht die soms sterk aanwezig is. Verse pizza's en broodjes. Dichtbij de vuurtoren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Baleines in St. Clement Des Baleines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Baleines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.