Camping La Côte Sauvage

8.8Fantastisch

Frankrijk, Poitou Charentes, St. Clement Des Baleines

Op vakantie geweest naar La Côte Sauvage?

8.8Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

41 reviews over Camping La Côte Sauvage

• 9Sylvia05-09-2016

Geweldige ligging

Supernette, mooie en rustige camping vlakbij de zee. Strand ook heerlijk en netjes. Nette mensen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8M.Irving 29-07-2015

Prachtig eiland en relaxte camping

Wat een ontzettend mooi eiland! Blauwe zee een mooie stranden. Jammer dat je in de zee die aan de camping grenst (200 meter lopen)niet kunt zwemmen door rotsen. Bij eb kun je wel heerlijk krabben zoeken. Aan de andere kant van het eiland kun je genoeg zwem standjes vinden . Het grote sanitair gebouw (die wij gebruikte bij de plaatsen met water en elektra) was keurig netjes er werd zelfs een achter grond muziekje gedraaid 😉 Er geen winkel wel kun van 8 tot half 2 brood kopen. Patat en pizza even als koude dranken zijn te verkrijgen in de snackbar. Er is animatie maar alles alleen in het Frans. Er zijn overigens weinig Nederlanders te bekennen op het eiland.. Helaas is er geen zwembad op de camping anders hadden we zeker langer dan 1 week gebleven!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Marjanne08-08-2012

Sfeervolle camping op een mooie locatie

Camping op een prachtige locatie bij de stad la Palmyre. Wij stonden helemaal achter op de camping op een prachtig beschutte plaats. Het was daardoor wel een heel eind lopen naar de receptie en het zwembad. Toen we aankwamen, werden we heel goed behandeld. Vriendelijk personeel en ook heel eerlijk, want we kregen geld terug omdat extra tenten gratis bleken te zijn. Prachtige locatie, prachtige dierentuin in buurt, La Rochelle en Royan zijn het bezoek ook zeker waard. Vlakbij een prachtige, heel ruige oceaan. Het zwembad was mooi, evenals de camping. Enkele tegenvallers, dat wel. Het sanitair bij ons was te klein. Slechts drie douches en drie toiletten, waardoor er 's avonds altijd een rij stond. Verder, zoals ik al noemde, een eind lopen naar de receptie en nog een langer eind naar het strand. Een paar keer meegedaan aan een sporttoermooi, maar de organisatie was niet goed. De animatie speelde zelf mee met het toernooi, ten koste van de spelers. Wel leuke feesten georganiseerd.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Nolan16-05-2012

super en de camping

We vonden eigenlijk alles leuk. Het personeel was super en de camping ook en niet te vergeten de kampeerdes. Dus ik zeg tot gauw.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Smith7928-11-2011

origineel

De inrichting van de yurts was erg origineel, even héél iets anders! Direct aan het strand, ideaal voor gezinnen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2011