Camping La Côte Sauvage

Camping Info

7 reviews over Camping La Côte Sauvage in het Nederlands

• 8Ankie09-07-2019

Een echte aanrader.

Super gezellige, rustige camping, direct aan het strand, mooie omgeving, Lapalmyre Zoo , en stadje zelf heel gezellig. De camping is ruim opgezet, waardoor je niet op elkaar zit. Wij hadden een chalet, en erg schoon. En als je van mountainbiken houd, is dit een geweldige omgeving daarvoor.

7Kindvriendelijk
    8Hygiëne

• 9Sylvia05-09-2016

Geweldige ligging

Supernette, mooie en rustige camping vlakbij de zee. Strand ook heerlijk en netjes. Nette mensen

9Kindvriendelijk
    10Ligging

• 8M.Irving 29-07-2015

Prachtig eiland en relaxte camping

Wat een ontzettend mooi eiland! Blauwe zee een mooie stranden. Jammer dat je in de zee die aan de camping grenst (200 meter lopen)niet kunt zwemmen door rotsen. Bij eb kun je wel heerlijk krabben zoeken. Aan de andere kant van het eiland kun je genoeg zwem standjes vinden . Het grote sanitair gebouw (die wij gebruikte bij de plaatsen met water en elektra) was keurig netjes er werd zelfs een achter grond muziekje gedraaid 😉 Er geen winkel wel kun van 8 tot half 2 brood kopen. Patat en pizza even als koude dranken zijn te verkrijgen in de snackbar. Er is animatie maar alles alleen in het Frans. Er zijn overigens weinig Nederlanders te bekennen op het eiland.. Helaas is er geen zwembad op de camping anders hadden we zeker langer dan 1 week gebleven!

6Kindvriendelijk
    8Ligging

• 8Marjanne08-08-2012

Sfeervolle camping op een mooie locatie

Camping op een prachtige locatie bij de stad la Palmyre. Wij stonden helemaal achter op de camping op een prachtig beschutte plaats. Het was daardoor wel een heel eind lopen naar de receptie en het zwembad. Toen we aankwamen, werden we heel goed behandeld. Vriendelijk personeel en ook heel eerlijk, want we kregen geld terug omdat extra tenten gratis bleken te zijn. Prachtige locatie, prachtige dierentuin in buurt, La Rochelle en Royan zijn het bezoek ook zeker waard. Vlakbij een prachtige, heel ruige oceaan. Het zwembad was mooi, evenals de camping. Enkele tegenvallers, dat wel. Het sanitair bij ons was te klein. Slechts drie douches en drie toiletten, waardoor er 's avonds altijd een rij stond. Verder, zoals ik al noemde, een eind lopen naar de receptie en nog een langer eind naar het strand. Een paar keer meegedaan aan een sporttoermooi, maar de organisatie was niet goed. De animatie speelde zelf mee met het toernooi, ten koste van de spelers. Wel leuke feesten georganiseerd.

7Kindvriendelijk
    7Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

• 9Nolan16-05-2012

super en de camping

We vonden eigenlijk alles leuk. Het personeel was super en de camping ook en niet te vergeten de kampeerdes. Dus ik zeg tot gauw.

10Kindvriendelijk

8Eetgelegenheden
    8Ligging

• 9Smith7928-11-2011

origineel

De inrichting van de yurts was erg origineel, even héél iets anders! Direct aan het strand, ideaal voor gezinnen.

9Kindvriendelijk
    9Eetgelegenheden