Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Fontaine (+ app.) voor je op een rij gezet:

148 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

vriendelijk en service gericht

Rita
26-8-2016

We werden erg goed geïnformeerd wat de omgeving ons te bieden had.

Een echt fijne plek!

Bouwe Koetsier
14-8-2016

Van het eerste contact per mail tot en met het afscheid na ons verblijf van één nacht: heel goed! Alerte mensen, meedenkend, gezellig. Schone, luxe lokatie. Goed voedsel! Soepel contact. Prijs volledig in verhouding tot de kwaliteit. Wij zijn enthousiast!

Aanrader!

Carla en Rob
8-8-2016

Aangezien we dit jaar voor de 6e keer bij Marc en Jacqueline te gast waren, zegt dat al genoeg. Het voelt als 'thuis komen'.

Wat we wél goed vinden? Tsja...., alles eigenlijk,

Wat we níet goed vinden? Ik zou het niet weten.....

Fantastisch!

Reinier Zervaas
6-8-2016

Algemene ambiance! Zeer prettige kamer/badkamer met prima bedden. Uitbaters zijn groot positief onderdeel van het prettige verblijf. Niets is hun teveel en daarnaast zeer goede koks. 3 x in de week mogelijkheid tot eten met andere gasten. Top idee!

Zeer gastvrije eigenaars die 't helemaal snappen!

Y.M.G. van Beek-Heij
1-8-2016

Het domein bestaat uit een prachtig verbouwd pand met een mooie tuin en zwembad. De gites zijn onderdeel van het pand en alle gasten maken gebruik van de (grote) tuin. Onze kamer was zeer stijlvol ingericht en alles klopte. Wanneer er geen 'tables d'hotes' is (drie- heerlijk - gangen diner met wijn) adviseren én reserveren de eigenaars een restaurant/tafel, waarbij ze wat ons betreft de juiste toets hebben aangeslagen!

Het ontbijt wordt uitgeserveerd en vindt plaats in de eetkamer. Indien gewenst wordt er een heerlijk eitje gekookt. Ons verblijf hebben als zeer aangenaam ervaren met een dikke pluim voor het gastheer/vrouwschap.

Fantastische stek met super gastvrije eigenaren.

Wil van Gool
24-7-2016

Je wordt bijzonder hartelijk ontvangen en de eigenaren weten ontzettend veel van de omgeving en kunnen je helpen bij het maken van uitstapjes.

gezellige sfeer en zeer hulpvaardig bij problemen

Simons Walter
23-7-2016

Geen TV op mijn kamer (gelukkig)

indien de gites verhuurd zijn met kinderen kan het zwembad wel te klein zijn in de dag.

"Table d'hote" niet elke dag. doch, in de omgeving is er voldoende mogelijkheid om te eten.

Prima gelegen in een mooie omgeving.

Hans Sax
12-6-2016

Bij Domaine La Fontaine word je zeer vriendelijk ontvangen. De accomodaties zowel als het zwembad zijn zeer schoon. De eigenaren, Marc en Jacqueline, zijn zeer behulpzaam, ook indien je tips wilt om de omgeving te verkennen.

Een paar avonden per week kun je aanschuiven om gebruik te maken van een heerlijke maaltijd. De sfeer met de andere gasten aan tafel was dan ook uitstekend.

Vriendelijkheid, behulpzaam en hartelijkheid

Matje Schuurmans
9-6-2016

De ontvangst, verzorging, behulpzaamheid en vriendelijkheid van de eigenaren geeft je een echt vakantiegevoel. Ze helpen je met alle vragen en verzorgen indien gewenst uitstapjes en excursies.

De lunch is uitstekend verzorgd en ook het diner was toppie.

De kamers zijn gezellig ingericht en allen voorzien van toilet, douche en/of bad. De kamers zijn superschoon.

De eigenaren geven je vertrouwen.

Jacqueline en Marc hebben een paradijsje neergezet, waar je heerlijk kunt ontspannen.

Enorm leuke accomodatie

Jos Ebus
6-6-2016

Weer was minder, maar daar tegenover een enorm gezellige gastvrouw en gastheer.

Zij zorgen ervoor, dat je alle mindere dingen vergeet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) in Soubran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) scoort een 8.88 uit 10 op basis van 154 reviews.