Géén boekingskosten
FrankrijkPoitou CharentesSoubranBed & Breakfasts SoubranBed & Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

Bed & Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

FrankrijkPoitou CharentesSoubran

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 156 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 156 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

156 Reviews over Domaine La Fontaine (+ app.)

• 10GCHB627616-08-2022

Absolute aanrader!

Prima verzorgde gite, terrein, zwembad. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Twee keer table d'hôte; prima verzorgd met verse producten. Een absolute aanrader!

• 10Ed en Elly12-09-2019

Aanrader

Gezellige ongedwongen sfeer bij deze zeer hartelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw, zeer schone kmr en een goed ontbijt ,veel goede tips om de omgeving te ontdekken. Marc en Jacqueline wij hebben genoten!!

• 9Manon26-08-2018

Toplocatie in mooie, gevarieerde omgeving!

De ontvangst was top door geweldige gastheer Marc en gastvrouw Jacqueline. Geen onnodige poespas, maar tips waar je wat aan hebt. Je kan altijd bij ze aankloppen en hebben zelfs de fietsen voor ons geregeld, ideaal. De gite was heerlijk, lekker ruim, twee aparte wc's, twee slaapkamers en nog ruime gite waar tweepersoonsbed stond. Prima voor twee kinderen om in te slapen. Lekker eigen tuintje. Bbq kan je bij hun lenen. Het zwembad is heerlijk met lekkere ligstoelen eromheen en de table d'hotes is een aanrader. Niet alleen vanwege het lekkere eten, maar zeker ook om de gezelligheid. Verder is er in de omgeving van alles te doen. Het meest is met 45 minuten te bereiken. Zowel steden, kleinere stadjes, de kust, dierentuin/aquarium, fietsroutes, markten, wijnkastelen/boeren etc. Genoeg en voor iedereen wat wils!!

• 8Margriet17-05-2018

Hartelijk, prima bed, goed ontbijt leuke omgeving

Hartelijk ontvangen en prima geslapen in kamer 5. Mooi uitzicht over het dorp en de tuin. Leuke tips van eigenaren gekregen en ze zijn bijzonder hulpvaardig bij het reserveren van leuke restaurants en rondleidingen. wat mij betreft een aanrader

• 8Deuzeman, Klaas26-02-2018

In principe is alles goed. Of je nu een kamer of een gite neemt, geen probleem. Ziet er allemaal pico/bello uit. Een prachtige tuin om te zitten/liggen/spelen/lezen en een mooi zwembad. Prima host en hostess.

• 8Djamal02-10-2017

Leuke ervaring!

De eerste nacht hadden wij via de schoorsteen plots water in onze kamer. Bij het ontbijt werd hiervoor direct een oplossing gezocht en kregen we nog een flesje wijn aangeboden voor het ongemak.Dankzij de verschillende nationaliteiten was het leuk "googlen" tijdens het ontbijt en bij het dineren.Het ontbijt mag gerust iets ruimer en afwisselender zijn. Voor de rest kregen we goeie tips betreffende restaurantjes,bezienswaardigheden,fietsmogelijkheden. Voor Marc en Jacqueline was niets hen teveel. Kortom een leuk verblijf gelegen in een mooie streek!Djamal

• 9Huub12-09-2017

Gastvrijheid!

Eigenaren Marc en Jacqueline zijn geboren voor dit werk. Hebben voor iedere klant een passend advies over uitstapjes of uit eten. Wat een toppers. De kamers zijn comfortabel en zéér schoon. Ga zeker terug.

• 10Volkert Nuis11-09-2017

Wat een rustgevende plek!

We hebben genoten.Marc en Jaqueline zijn zeer gastvrij.Niets is hen teveel!!Accomodatie is fantastisch, rustige omgeving,schoon,in een mooi stukje Frankrijk gelegen. Bedankt voor de fijne weken die we bij jullie mochten doorbrengen. Groet Volkert en Dina

• 9Pia05-09-2017

Super plek

Allerhartelijkste ontvangst en we hebben genoten van hun gastvrijheid. Het is een perfecte uitvalsbasis om de streek te ontdekken, zoals Bordeaux, Blaye, Ile de Ré, La Rochelle, fietstocht door de duinen, etc., en dit zeker ook dankzij de tips van Jacqueline en Marc. De gîtes zijn goed ingericht, goed bed en fijne badkamer kortom van alles voorzien wat je op vakantie nodig hebt. Eigen terrasje waar je heerlijk kunt genieten van de tuin en gezellig tafelen. Verder is er een verwarmd zwembad met terras voorzien van ligbedden. In de omgeving zijn er diverse goede eetgelegenheden in alle prijsklassen en ook is er de mogelijkheid om aan te schuiven aan de table d'hôtes, die 1 à 2 keer per week gehouden wordt. Kortom een super locatie en zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Carla Kriek02-09-2017

Héérlijk vertoeven!

Dit jaar verbleven we in de buurt, maar hebben toen toch even een bliksembezoekje gebracht aan Marc en Jacqueline. Weerzien met meer dan goede bekenden, hebben er 6 keer gelogeerd, dat geeft al aan hoe heerlijk het daar is.

Bed & Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden