Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Poitou Charentes, Soubran

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Fontaine (+ app.) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

156 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.)

• 2019
    10Ed en Elly12-09-2019

Aanrader

Gezellige ongedwongen sfeer bij deze zeer hartelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw, zeer schone kmr en een goed ontbijt ,veel goede tips om de omgeving te ontdekken. Marc en Jacqueline wij hebben genoten!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

8Djamal02-10-2017

Leuke ervaring!

De eerste nacht hadden wij via de schoorsteen plots water in onze kamer. Bij het ontbijt werd hiervoor direct een oplossing gezocht en kregen we nog een flesje wijn aangeboden voor het ongemak.Dankzij de verschillende nationaliteiten was het leuk "googlen" tijdens het ontbijt en bij het dineren.Het ontbijt mag gerust iets ruimer en afwisselender zijn. Voor de rest kregen we goeie tips betreffende restaurantjes,bezienswaardigheden,fietsmogelijkheden. Voor Marc en Jacqueline was niets hen teveel. Kortom een leuk verblijf gelegen in een mooie streek!Djamal

Gereisd met partner in september 2017

• 9Huub12-09-2017

Gastvrijheid!

Eigenaren Marc en Jacqueline zijn geboren voor dit werk. Hebben voor iedere klant een passend advies over uitstapjes of uit eten. Wat een toppers. De kamers zijn comfortabel en zéér schoon. Ga zeker terug.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Carla Kriek02-09-2017

Héérlijk vertoeven!

Dit jaar verbleven we in de buurt, maar hebben toen toch even een bliksembezoekje gebracht aan Marc en Jacqueline. Weerzien met meer dan goede bekenden, hebben er 6 keer gelogeerd, dat geeft al aan hoe heerlijk het daar is.

• 10Reineke14-08-2017

Gastvrij!

Domaine La Fontaine vinden wij de ideale plek om de Charente-Maritime te ontdekken. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Jacqueline en Marc die zich uitstekte van het geven van tips voor interesante uitjes en het reserveren van goede restaurants tot het koken van heerlijke diners en het voeren van leuke gesprekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Ben en Marijke12-08-2017

Fijne plek!

Twee weken in gite Gabare verbleven, eind juni begin juli. Voor ons de eerste keer bij Marc en Jacqueline, en ook de eerste keer in deze regio. Het is ons heel goed bevallen! De gite vonden we erg fijn. Op de foto's ziet het er beneden een beetje kaal uit, maar inmiddels is het wat meer aangekleed. We hebben 1 dag moeten wennen aan het feit dat de (ingangen van de) gites redelijk dicht op elkaar liggen. Maar ... we merkten al snel dat je hier weinig last van hebt en dat het vooral erg leuk is om zo de andere gasten beter te leren kennen. Geen moeite was Jacqueline en Marc teveel, door hun en door het contact met de andere gasten hebben we een super-verblijf gehad. Gezelligheid staat er hoog in het vaandel! Twee keer per week samen eten draagt daar ook aan bij. Genoeg te zien in de omgeving, het bezoek aan de cognac- en pineau-boer vonden we top! Jammer dat we pas op onze laatste dag Plage de Suzac ontdekten, daar hadden we best vaker naar toe gewild.

• 9Karin en Johan04-08-2017

Geweldig.

De locatie is heel sfeervol. Gastvrije eigenaren met gevoel voor humor. Heerlijk ontbijt. Mooie omgeving. Wij hebben goede tips gekregen voor restaurants en bezienswaardigheden in de buurt. De kamer was ruim en schoon. Grote badkamer.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Guus en Francis Lina, Venlo05-07-2017

Super gastvrije eigenaren!

Wij voelden ons meer dan welkom, de eigenaren laten niets na om het je naar de zin te maken. Ze weten veel over de streek en vertellen er graag en enthousiast over. Er wordt twee maal per week voor de gasten (die willen) een 3 gangenmenu bereid. Domaine La Fontaine is landelijk gelegen.Je kunt er fietsen, in de buurt golfen, Bordeaux bezoeken (80 km), naar het strand bij Royan, een wijnhuis bezoeken, etc. Kortom genoeg te doen. Wij hebben genoten van onze tijd daar!

• 9claartje de leeuw09-06-2017

Fantastische accommodatie

Super prijs / kwaliteitverhouding. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

• 10V.d crommert09-06-2017

Geweldige plek geweldige mensen