Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine La Fontaine (+ app.) voor je op een rij gezet:

149 reviews over Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) in het Nederlands

Toplocatie in mooie, gevarieerde omgeving!

Manon,
26-8-2018

De ontvangst was top door geweldige gastheer Marc en gastvrouw Jacqueline. Geen onnodige poespas, maar tips waar je wat aan hebt. Je kan altijd bij ze aankloppen en hebben zelfs de fietsen voor ons geregeld, ideaal.

De gite was heerlijk, lekker ruim, twee aparte wc's, twee slaapkamers en nog ruime gite waar tweepersoonsbed stond. Prima voor twee kinderen om in te slapen. Lekker eigen tuintje.

Bbq kan je bij hun lenen. Het zwembad is heerlijk met lekkere ligstoelen eromheen en de table d'hotes is een aanrader. Niet alleen vanwege het lekkere eten, maar zeker ook om de gezelligheid.

Verder is er in de omgeving van alles te doen. Het meest is met 45 minuten te bereiken. Zowel steden, kleinere stadjes, de kust, dierentuin/aquarium, fietsroutes, markten, wijnkastelen/boeren etc. Genoeg en voor iedereen wat wils!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hartelijk ontvangen en prima geslapen in kamer 5. Mooi uitzicht over het dorp en de tuin.

Leuke tips van eigenaren gekregen en ze zijn bijzonder hulpvaardig bij het reserveren van leuke restaurants en rondleidingen.

wat mij betreft een aanrader

Gereisd met partner in mei 2018

Deuzeman, Klaas,
26-2-2018

In principe is alles goed. Of je nu een kamer of een gite neemt, geen probleem. Ziet er allemaal pico/bello uit. Een prachtige tuin om te zitten/liggen/spelen/lezen en een mooi zwembad. Prima host en hostess.

Gereisd met partner in maart 2017

Leuke ervaring!

Djamal,
2-10-2017

De eerste nacht hadden wij via de schoorsteen plots water in onze kamer. Bij het ontbijt werd hiervoor direct een oplossing gezocht en kregen we nog een flesje wijn aangeboden voor het ongemak.Dankzij de verschillende nationaliteiten was het leuk "googlen" tijdens het ontbijt en bij het dineren.Het ontbijt mag gerust iets ruimer en afwisselender zijn. Voor de rest kregen we goeie tips betreffende restaurantjes,bezienswaardigheden,fietsmogelijkheden. Voor Marc en Jacqueline was niets hen teveel. Kortom een leuk verblijf gelegen in een mooie streek!Djamal

Gereisd met partner in september 2017

Gastvrijheid!

Huub,
12-9-2017

Eigenaren Marc en Jacqueline zijn geboren voor dit werk. Hebben voor iedere klant een passend advies over uitstapjes of uit eten. Wat een toppers.

De kamers zijn comfortabel en zéér schoon.

Ga zeker terug.

Gereisd met partner in september 2017

Wat een rustgevende plek!

Volkert Nuis,
11-9-2017

We hebben genoten.Marc en Jaqueline zijn zeer gastvrij.Niets is hen teveel!!Accomodatie is fantastisch, rustige omgeving,schoon,in een mooi stukje Frankrijk gelegen. Bedankt voor de fijne weken die we bij jullie mochten doorbrengen. Groet Volkert en Dina

Gereisd met partner in augustus 2017

Super plek

Pia,
5-9-2017

Allerhartelijkste ontvangst en we hebben genoten van hun gastvrijheid. Het is een perfecte uitvalsbasis om de streek te ontdekken, zoals Bordeaux, Blaye, Ile de Ré, La Rochelle, fietstocht door de duinen, etc., en dit zeker ook dankzij de tips van Jacqueline en Marc. De gîtes zijn goed ingericht, goed bed en fijne badkamer kortom van alles voorzien wat je op vakantie nodig hebt.

Eigen terrasje waar je heerlijk kunt genieten van de tuin en gezellig tafelen. Verder is er een verwarmd zwembad met terras voorzien van ligbedden. In de omgeving zijn er diverse goede eetgelegenheden in alle prijsklassen en ook is er de mogelijkheid om aan te schuiven aan de table d'hôtes, die 1 à 2 keer per week gehouden wordt. Kortom een super locatie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Héérlijk vertoeven!

Carla Kriek,
2-9-2017

Dit jaar verbleven we in de buurt, maar hebben toen toch even een bliksembezoekje gebracht aan Marc en Jacqueline. Weerzien met meer dan goede bekenden, hebben er 6 keer gelogeerd, dat geeft al aan hoe heerlijk het daar is.

Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrij!

Reineke,
14-8-2017

Domaine La Fontaine vinden wij de ideale plek om de Charente-Maritime te ontdekken. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Jacqueline en Marc die zich uitstekte van het geven van tips voor interesante uitjes en het reserveren van goede restaurants tot het koken van heerlijke diners en het voeren van leuke gesprekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne plek!

Ben en Marijke,
12-8-2017

Twee weken in gite Gabare verbleven, eind juni begin juli. Voor ons de eerste keer bij Marc en Jacqueline, en ook de eerste keer in deze regio. Het is ons heel goed bevallen! De gite vonden we erg fijn. Op de foto's ziet het er beneden een beetje kaal uit, maar inmiddels is het wat meer aangekleed. We hebben 1 dag moeten wennen aan het feit dat de (ingangen van de) gites redelijk dicht op elkaar liggen. Maar ... we merkten al snel dat je hier weinig last van hebt en dat het vooral erg leuk is om zo de andere gasten beter te leren kennen. Geen moeite was Jacqueline en Marc teveel, door hun en door het contact met de andere gasten hebben we een super-verblijf gehad. Gezelligheid staat er hoog in het vaandel! Twee keer per week samen eten draagt daar ook aan bij. Genoeg te zien in de omgeving, het bezoek aan de cognac- en pineau-boer vonden we top! Jammer dat we pas op onze laatste dag Plage de Suzac ontdekten, daar hadden we best vaker naar toe gewild.

Gereisd met partner in juni 2017

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) in Soubran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine La Fontaine (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.