Vakantiehuis Le Petit Chaillot

Hoogte parcours Lac Lambon

Racefiets mee

Christel, 18-7-2015

Mee eten!

La Rochelle, kustplaatsje, een dik uur rijden. Bekijk hier ook het aquarium!

De apenvallei, schoon, veel te zien en toen wij er waren erg rustig.

Een ritje te paard voor de kids.

Christel, 1-7-2015

Mee eten!

Naar het aquarium in La Rochelle of de apenvallei, erg leuk.

Logeren bij Mira en Yong Soo is een aanrader!

inge, 28-6-2015
Niort en la rochelle zijn leuke plaatsen, bij iets slechter weer is het aquarium in La Rochelle een leuk uitje
Kari, 5-6-2015
Wij zijn op zaterdagavond met z'n tweeen uit eten geweest in Melle. Dat kon dankzij dochter Chloe, die in het weekend graag een paar uurtjes oppast!
Maaike, 24-10-2014
een dagje Niort, La Rochelle en het aquarium (zeker de moeite waard!)

Richard verkleij, 4-9-2014
De plaatsen: La Rochelle en Ìle de Ré
emmyleflere, 13-7-2014
In juli is er in de stad Parthenay het 'FLIP-festival'. Verspreid over de stad zijn er tenten en hoekjes met allerhande speelgoed en spellen (een tent met playmobil en lego, gezelschapsspelletjes, houten volksspelen, circustechnieken, ...). Een gezellig uitstapje met jonge kinderen.
Mary Langerak, 22-6-2014
heerlijk voor de 50+ in voor- en na seizoen om te wandelen en te fietsen. Het landschap is glooiend met niet al te veel hoogte verschillen
post4maaike, 2-1-2014
Een bezoek aan La Rochelle.