Tijdelijk €25 aanbetaling

La Grosse Talle (+ vakantiehuis)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement La Grosse Talle (+ vakantiehuis) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 34 reviews
+70

9.8FenomenaalScore uit 34 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 9.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over La Grosse Talle (+ vakantiehuis)

• 10Noortje & Thijs03-08-2021

Vakantieparadijs!

Prachtige plek! Wij waren hier voor de 3e keer en gaan zeker nog eens terug. De kinderen genieten van het heerlijke zwembad en de leuke andere gezinnen (kinderen) die hier komen. Het terrein wordt heel goed onderhouden, Beer en Jan zijn erg gastvrij. Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

• 8Familie Haarman-Postma19-08-2019

Top ! Niet verder vertellen 😜

Vijf nachten en 4 volle dagen in het gloednieuwe Tiny House: Geweldig ! Wat een warmte, oog voor smaakvolle details, fijne mensen en heerlijke kleinschaligheid.

• 9Marloes en Daan06-08-2019

Heerlijk genoten en ontspannen

Wat hebben we weer genoten op La Grosse Talle. Voor de vierde keer alweer zeer hartelijk ontvangen door Jan en Beer.

Waar we voorheen genoten van de huiselijke sfeer van de gite stonden we nu voor de tweede keer op de kleine maar zeer ruim opgezette en sfeervolle camping. Alle plekken zijn zo ruim dat er altijd ergens schaduw is maar ook zeker zon.

Wij komen vanuit het hectische Nederland altijd heel snel in een veel lagere versnelling op La Grosse Talle. Heerlijk luieren aan het zwembad, lekker lezen voor de tent of een gezellig gesprek met Jan, Beer of de andere campinggasten. Je voelt je er meteen thuis. ‘s morgens ligt het bestelde brood klaar en krijg je een lekkere kop koffie bij het ophalen. ‘s avonds kan je regelmatig aansluiten voor een table d’ hotes of pizza avond.

‘s avonds komt Jan langs om vrijblijvend de broodbestelling op te nemen en desgewenst een praatje te maken. Alles bij elkaar voel je je als canpinggast zeer

• 9Sarah26-07-2019

Mooie Franse platteland

Prachtige kleinschalige camping waar je echt tot rust komt. Je kijkt mooi uit over de landerijen. Hele vriendelijke en hartelijke Nederlandse eigenaren die met regelmaat een avond of ochtend gezamenlijk eten verzorgen. Je maakt makkelijk contact met andere gasten. Onze kinderen 6 en 3 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Er waren veel andere kinderen in deze leeftijdscatagorie en het zwembad helpt natuurlijk ook mee. Zeer geschikt om een dag of 6 te staan, voor een uitstapje moet je namelijk wat verder rijden. Aanraders voor die laatste zijn het eiland Il de Re (mooie zandstranden) Coulon (vaartochtje) Niort (winkelen). Wij komen zeker terug!

• 9Edwin van de Merbel15-07-2019

Indrukwekkende sfeervolle lokale Franse ervaring!

Op doorreis vanuit Nederland naar de Atlantische kust, hebben we een heerlijke nacht gelogeerd met ons gezin bij La Grosse Talle. We werden hartelijk ontvangen en de Gite was super leuk. Veel plek en privacy. Aan de overkant werd het graan gedorst, geuren van het land. Heerlijk zwembad en je moet hier wel relaxen. Beer en Jan zijn super leuk, gastvrij en we hebben een leuke tijd gehad. Nee, ik wordt niet betaald voor deze recensie, is gewoon zo ;-)

• 9Fam Klapwijk11-07-2019

Heerlijk ontspannen en fijne plek!

Heerlijke plek, gastvrij en echt lekker rustig. Omdat t een kleine camping is (weinig plekken) heb je veel ruimte en is het relaxed. Zwembad is fijn. Onze kinderen (7,9,10) hebben hier heerlijk zich vermaakt. We hebben in de omgeving niet veel gedaan, omdat we op doorreis waren, en hier alleen even kwamen chillen.

• 10Fam. Steenland23-09-2018

Een camping om terug te blijven komen

Na 4 jaar weer terug voor een aantal dagen op deze camping. Gelegen in een mooie oude boomgaard met grote plaatsen en gelukkig veel schaduw. De camping is nog steeds zo rustig en ruim als in onze herinnering. Er is een heerlijk zwembad met goede stoelen, zeker nodig met 35+ graden overdag. Mooie omgeving, niet toeristisch, maar heerlijk voor een paar dagen rust. 's Morgens vers brood van de bakker. En mogelijkheden om soms georganiseerd mee te kunnen eten. Een pizza avond, met zelf samen te stellen pizza's met veel verse ingrediënten en op zondag ochtend een goed, uitgebreid ontbijt. En altijd met een goed gesprek erbij. Kortom een camping om helemaal tot rust te komen, wat ook mede te danken is aan de zorgen van Jan, Beer en dochter Charlotte, die samen een maaltijd tot een feestje kunnen omtoveren. En nog steeds een uitgebreid afscheid bij vertrek. Nog niets veranderd dus. Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan.

• 10Regina11-09-2018

Rust, ruimte, natuur.....

We hebben in augustus gebruik gemaakt van de camping. (Noem je zo'n mooi, ruim natuurterrein eigenlijk een camping?) Geen winkeltje, animatie ed, maar dat was precies wat we zochten: rust, lekker zwembadje met heerlijke stoelen, fietsen mogelijk. Dit gebied is niet toeristisch. 's Morgens lag het verse brood van de bakker (op bestelling) al klaar. Vakantie zoals wij een vakantie wensen!

• 10Noortje Thissen20-08-2018

Paradijsje op aarde!

Wij zijn weer thuis na drie heerlijke weken kamperen op ‘La grosse talle’. Een paradijsje op aarde. Bij aankomst een prachtig groen grasveld met trampoline, zwembad en prachtige boerderij. Het kampeerveld heeft hele ruime plekken, wat een fijne camping! Beer en Jan ontvangen je super hartelijk en doen alles om voor een geweldige vakantie te zorgen! Wij gaan zeker nog eens terug naar (één van) de mooiste campings van Frankrijk!

• 9Steffi Rogge27-07-2018

Super gezellige en relaxerende vakantie

Een zeer rustige familiecamping, heel gezellig en kleinschalig. Wij vonden het verblijf een zeer leuke ervaring! Wij werden zeer warm onthaald en de gezelligheid is top! Wij komen zeker nog eens terug. Wij verbleven in het huisje voor 2 personen samen met ons kindje van 5 maand en onze hond. Heel proper huisje met alles wat je nodig hebt. Buiten konden we in de schaduw zitten onder een grote boom, echt gezellig! Op vrijdag avond en zondagmorgen waren er maaltijden samen met de andere gasten, leuke ervaring en gezellig! Super relaxerende vakantie en rustgevende locatie! Als je geen drukte wilt en tot rust wilt komen, is dit de perfecte locatie. Wij kijken alvast met een goed gevoel terug op deze reis Bedankt Jan en Beer!

Appartement La Grosse Talle (+ vakantiehuis) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    52-56 route du Champ de Foire, 79120