Vakantiehuis Le Maine Menot

9,2

9 reviews over Vakantiehuis Le Maine Menot in het Nederlands

Jens Bonnaerens,
10-7-2018

Juni 2018, de timing van de vakantie van onze zaalvoetbalploeg. Met een grote groep van 23 personen waaronder 9 koppels was het niet eenvoudig om een geschikte locatie te vinden. Le Maine Menot voldeed aan al onze verwachtingen. Voldoende slaapplaatsen en privacy voor iedereen, voldoende badkamers en vooral een prachtige tuin met bijhorend uitzicht.

Een erg ruime accommodatie met een mooi zwembad zijn de sterkste troeven van deze locatie. De speelkamer met bijhorende pingpongtafel en pool zijn een mooie extra. Er zijn bovendien ook voldoende plaatsen om buiten gezellig samen te eten, aperitieven, …

De eigenaars Frans en Sue staan steeds klaar wanneer er kan geholpen worden met activiteiten of bij problemen. Het restaurant Le Moulin is een goede combinatie samen met een kayak tocht, ook daar heeft Frans met plezier voor de reservatie gezorgd.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig huis en voldaan aan alle eisen!

Bernard Dorhuisen,
27-1-2018

Uitstekende communicatie vooraf. Alles was helder van A/Z. Ontvangst is plezierig en ook erg duidelijk. Je weet waar je aan toe bent. De welkomst maaltijd is een aanrader. Na onze reis waren blij dat we geïnstalleerd en wel aan tafel konden schuiven. We hebben Suse nog 2 x laten koken voor ons. Le Maine Menot heeft echt alles in huis. We hebben een top week gehad. Wat we misten was een toilet vlakbij het fantastische zwembad, echter te verwaarlozen bij alle andere luxe waarin is voorzien. We waren met 19 personen en hebben de Master Bedroom erbij genomen. Dat was voor onze ouders een uitkomst. Zij hebben het heerlijk gehad met al hun kids en kleinkids. We hebben een geweldige week gehad en als we in 2022 weer gaan, zal Le Maine Menot n.a.w. onze keuze zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

In één woord 'Fantastisch'.

Benjamin Vos,
7-1-2018

In het kader van het 50 jarige huwelijk van mijn ouders hebben we een week doorgebracht op het landgoed Le Main Menot afgelopen oktober.

Door de relatief hoge ligging op een heuvel is het uitzicht adembenemend.

Het huis is groot, maar toch intiem en klassiek. Je gelooft het bijna niet als de eigenaar Frans je vertelt dat het huis min of meer vanaf de grond door hem is opgebouwd.

Het is zeer geschikt voor grote groepen of meerdere gezinnen/ partners omdat er genoeg privacy is voor iedereen. Wij waren met 15 man en er was nog steeds slaap ruimte over.

De sterrenhemel is adembenemend bij het ontbreken van strooilicht. De omgeving nodigt uit tot lange wandelingen door gebieden en dorpjes waar de tijd heeft stilgestaan.

Mocht je bij aankomst geen tijd of zin hebben om te koken of boodschappen te doen, 'Suse is your friend' die zorgt voor een heerlijke maaltijd en zelfs boodschappen doet zodat er tijd is om te 'landen' na een vlucht of autorit.

Als er problemen zijn worden die direct opgelost, dus geen stress. Mijn ouders hebben bij het zwembad opnieuw na 50 hun huwelijks belofte aan elkaar gedaan en daarna een duik genomen. Het was prachtig.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Een fantastische week

Fam.Olivier,
1-11-2017

In juni 2017 waren wij, ter ere van de 90-e verjaardag van onze moeder, een week met oma, kinderen en kleinkinderen op Le Maine Menot. Wat hebben we allemaal genoten van dit heerlijke familiehuis op deze unieke plek.

Het huis is van alle gemakken voorzien maar ook heel gezellig en sfeervol ingericht. De vele terrassen rondom het huis en het adembenemende uitzicht maken het plaatje compleet.

De kinderen hebben genoten van het zwembad en de pingpongtafel. Ook zijn er aardig wat balletjes op het jeu de boules veld gespeeld. De omgeving is werkelijk de moeite waard. Dit is een prachtig idyllisch stukje Frankrijk met z’n glooiende heuvels en zoveel kleuren groen. De golfers onder ons konden hun hart ophalen op één van de mooie golfbanen niet ver uit de buurt maar ook de marktjes en Brocantes waren goed te vinden.

Dank voor alles aan het vriendelijke gastechtpaar! En de welkomstmaaltijd die zij voor ons op de dag van aankomst hadden bereidt was heerlijk! Zodra we weer iets groots te vieren hebben komen we zeker terug!

Fam. Olivier

Gereisd met vrienden in juni 2017

Zeer mooi huis & goede voorzieningen, mooi gebied.

Nederlandse eigenaren. Wonen in de buurt.

Zeer goed onderhouden. Veel aandacht voor het netjes houden van de accommodatie.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Prachtige gite

Elbo
4-11-2015

Heel mooi huis, met prachtig uitzicht en aangenaam groot zwembad (aflopend:wat fijn is voor de kleine kinderen). Het huis is zeer goed uitgerust: fijne keuken met meer als voldoende materiaal, kamers perfect zoals beschreven, fijne speelruimte voor de kinderen.

Vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Enige minpuntjes voor ons verblijf was de keakende vloer van de slaapkamers (wel beperkte last doordat maar enkele kamers samen liggen) en het weer (pech voor onze week, maar prachtig weer de weken ervoor en erna!)

Wij verbleven hier zeer graag, en hopen dat nog velen kunnen genieten van de prachtige locatie

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtig huis met geweldig uitzicht

Caroline
30-10-2015

Le Maine Menot is een fantastisch huis. Het huis is heel erg ruim, is prachtig ingericht en is van alle gemakken voorzien. Ook voor gezelschappen met kinderen is het ideaal. Vanaf het terras en vanaf het zwembad heb je een prachtig weids uitzicht. Dit huis is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastisch plek voor familiegroepen !

Paul van Vyve
27-7-2015

Wij kwamen dit jaar voor de tweede keer naar le Maine Menot als een familiegroep (grootouders, kinderen, kleinkinderen) met 20 personen. De ruimte en de inrichting zijn schitterend : veel plaats, alles is mogelijk binnen of buiten. Wij waarderen ten zeerste de verschillende mogelijkheden om de maaltijden buiten te nemen en het aantal aktiviteiten ter plaatse zoals zwembad, biljard, tafeltennis, enz. Het zicht naar de omgeving is ook uitstekend. Wij komen zeker terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Deze zomer (2015) voor de derde keer naar deze geweldige vakantievilla; een schitterende ligging, luxe en zeer complete inrichting, zeer schoon en eigenaren met oog voor detail en kwaliteit maken deze villa voor ons tot een zeer geliefde bestemming.

Met onze groep vrienden in 2010 en 2013 ook al een week gebruik gemaakt van de villa met al zijn faciliteiten; een heerlijk privé zwembad gelegen in de schitterend aangelegde tuin, ruime schone slaapkamers, heerlijke hoekjes om ook binnen een grote groep toch even de rust op te zoeken, een super leuke speelkamer met van alles voor de kids (en volwassenen, zoals bijvoorbeeld de tafeltennis- en voetbaltafel), een ruime keuken van alle gemakken voorzien en zelfs een wasmachine en droger zijn aanwezig. Deze zomer voor het eerst met 4 kinderen, dat wordt vast weer genieten.

De eigenaren denken graag met je mee over uitstapjes etc., maar ook bijvoorbeeld een kok of massage aan huis is mogelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Le Maine Menot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Maine Menot in Salles Lavalette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Maine Menot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.