Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Maine Menot

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Maine Menot voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 37 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Le Maine Menot

• 10Maarten27-01-2022

Fantastische Landhuis voor groter gezelschap.

Augustus 2021 We hebben een fantastische week gehad met onze kinderen en kleinkinderen om ons 45-jarige huwelijksjubileum te vieren op La Maine Monet. De foto’s op de website beloven veel maar de ligging en het uitzicht zijn in werkelijkheid nog veel mooier! Echt uniek! Aan alle kanten heb je terrassen, dus de hele dag zon of juist schaduw, al naar believen. Mede dankzij het mooie weer hebben veel gebruik kunnen maken van het zwembad. In de omgeving is ook veel te zien en te doen. Zo hebben we gewandeld, gefietst, gevaren met een kano bij Aubeterre sur Dronne en genoten op de golfbaan bij Pillac. We hebben goed gebruik kunnen maken van de kookkunsten van Suse, zowel op de aankomst dag als op onze feestdag. Voor ons was het een sterwaardig. Echt een aanrader wanneer je voor een groter gezelschap met veel slaapkamers een accommodatie zoekt.

• 9Natuur
  • 10Coastal30-08-2021

werkelijk Magnifique

Met de hele familie hebben wij een week vertoefd in Le Maine Menot. Het was een geweldige week. In het huis is werkelijk alles aanwezig, Geweldig verzorgd ziet alles eruit. Het zwembad is grandioos en het uitzicht adembenemend! Dan wil ik nog speciale complimenten maken voor Suse. Zij heeft drie avonden voor de familie gekookt, Het was verrukkelijk allemaal. We waren met 16 mensen en iedereen was enthousiast over haar kookkunst. Kortom we hebben genoten en zeker een aanrader voor grote families.

• 10Hessel10-08-2021

Voor ons 40-jarig huwelijk vakantie weekje hebben we bewust gekozen voor Le Maine Menot; het is gezellig huis met een bijzondere uitstraling, is heel ruim en speels van opzet, heeft verschillende aparte slaapruimtes met eigen badkamer en toilet en biedt in en rondom het huis volop zithoekjes zodat je ook even je rustmomentjes kunt nemen. Het ligt in een prachtige omgeving en biedt volop rust. Je leeft echt in een bubble. En in het Corona-tijdperk is dat alleen maar meegenomen. We hebben een geweldig fijne vakantieweek gehad en volop genoten. . Terugblikkend op het weekje vakantie kunnen we eigenlijk alleen maar concluderen: het is eigenlijk te kort. Zo hebben we geen eens tijd gehad voor de spelletjes in de speelkamer. En door de Corona-beperkingen hebben we niets van de omgeving kunnen proeven en waren we vastgekluisterd aan LMM. Maar we hebben ons geen minuut verveeld.Onze kinderen en kleinkinderen hebben het er nog regelmatig over

• 10Ellis27-07-2021

Wat een geweldig huis op een werkelijk adembenemende locatie. Je raakt niet uitgekeken op het prachtige landschap. Le Maine Menot is een groot gezellig huis, met zorg gedecoreerd, en een bijzondere uitstraling. Wij zoeken ( 2 zussen, mannen en alle kinderen en kleinkinderen 19 in totaal) altijd naar een geschikt huis om een week samen vakantie te vieren. De lat ligt altijd hoog, en met LMM is dit zeer zeker gelukt. Mooie ruime slaapkamers ( opgemaakt bij aankomst, ideaal) prima bedden, voldoende badkamers en toiletten. Ook de kleintjes lagen heerlijk in hun campingbedjes. Er is een speelkamer, waar alles aanwezig is, daar hebben we hele tafeltennis competities gehouden. De keuken is uitgerust met alle benodigde spullen om te koken voor een grote groep. Er zijn daar wat heerlijke gerechten klaargemaakt. ( Suse had voor ons de eerste avond een heerlijke soep, lasagne en toetje klaargemaakt, en héél attent... voor de kleintjes een lekker i

• 8Carl12-10-2020

Fietsvakantie groep 14 pers. - dagelijks 'op pad'

Verblijf helemaal in orde - ruimte te over, binnen en buiten. Mooie ligging. Voldoende kamers, corona-veilige omstandigheden. Aangenaam (iets te warm) weer, waardoor we veel buiten vertoefden. Zwembad OK; helaas 'slot dichting zwembad' was van bij aanvang niet helemaal in orde (slijtage); spijtig dat herstel ons werd aangerekend

eigenaar, 03-11-2020

Dank voor jullie feedback. Wel even een toelichting van onze kant op het zwembadslot. Het slot was aan het eind van het vorige seizoen door ons vervangen na een dienst van 20 jaar. Daarom konden we helaas niet anders dan concluderen dat het reëel was om het slot in rekening te brengen.

• 9Koen Caluwé19-08-2020

Mooie vakantiewoning met een prachtig uitzicht!

In juli hebben we genoten van een deugddoende rustvakantie in Le Maine Menot met 8 volwassenen en 5 kinderen. We hadden meer dan genoeg plaats en er was voor elk wat wils! Mooi groot zwembad met prachtig uitzicht, een game room voor de kids met poolbiljart, tafelvoetbal, ping pong, een zeer goed uitgeruste keuken en meer dan genoeg koelkasten om drank koel te houden. Er was geen airco aanwezig in het huis, maar als je de goede raad van Frans opvolgt, heb je deze niet nodig en blijft het huis heel de vakantie koel. Door Covid-19 waren we niet zo scheutig om op restaurant te gaan en hebben we een aantal keren gebruik gemaakt dat Suse een volledige maaltijd kwam klaarmaken voor ons in het huis. Alles was tot in de puntjes verzorgd, het was super lekker en veel te veel... Ook het ontbijt dat we op zondag hadden gevraagd, was super verzorgd! Kortom, een vakantie voor herhaling vatbaar!

• 8familie de roeck12-08-2020

zalige familie avonden

wij verbleven in juli 2020 een week in Le Maine Menot , met een groep familieleden , leeftijden van 60 tot 1 - we waren op zich al heel blij dat we welkom waren in Frankrijk, want het heeft er lang anders uitgezien. Maar we zaten daar mooi op de top van een heuvel , helemaal vrij en toch hadden we in ons domein alles bij de hand wat we wilden . Meer dan voldoende kamers, goed uitgeruste keukens, gezellig terras voor de zomeravonden, enz..... Aandachtspuntjes : mee instaan voor onderhoud tuin, kan me inbeelden dat niet iedereen dat voorf had gedacht, gelukkig hadden wij een groene vinger-expert bij - zwembad : groot en heel proper ; maar de liner heeft zijn beste tijd gehad . maar algemeen is Le Maine Menot voor grotere groepen een echte aanrader !!!

eigenaar, 14-08-2020

Merci André, je hebt gelijk, gelukkig waren er groene vinger experts. Het voordeel van t zelf water geven is dat de huisbaas niet elke dag langs hoeft te komen. Tenslotte heeft de mooie tuin ook bijgedragen aan t plezierig verblijf. Hopelijk tot weerziens.

• 9Henk Stipdonk02-01-2020

Heerlijke vakantie

We hebben hier met alle kinderen en hun gezinnen met 21 mensen een uitstekende vakantie doorgebracht. In de keuken is alles aanwezig. Het (verwarmde) zwembad is heerlijk. De verwarmingskosten vielen erg mee. Je kan er zowel binnen als (op diverse plekken) buiten eten in zon of schaduw, in of uit de wind. TV met de Nederlandse zenders, honderden dvd's en boeken voor als het slecht weer is, en rust om je heen. Er is in het dorp een prima bakkertje en een super op 15 minuten rijden.

• 9Gerry23-11-2019

Een feest om nooit te vergeten

Onze familie had een 40 jarig huwelijk te vieren van mijn ouders. We hadden de week van 6 juli geboekt! Het dichts bij hun grote dag. Deze dag werd nu een hele week opnieuw gevierd met alle kinderen en kleinkinderen. Le Maine Menot was voor ons een paradijs. Het zwembad is een echte luxe en aan faciliteiten ontbreekt het aan niets! Suse haar speciale diner voor mijn ouders was een ware verrassing. Fantastisch verzorgd en een geweldige smaak! We hebben met zijn allen natuurlijk de week geëvalueerd. Het huis heeft in alle opzichten bijgedragen aan het succes. Als we een minpuntje moeten noemen is dat op het platteland het internet wel erg traag is! Als een volgend lustrum er inzit, dan zullen we deze plek zeker weer overwegen!

• 9Helmink17-11-2019

We hebben als familie een fijne week gehad op Le Maine manot. Het huis voldoet werkelijk aan alle eisen en het is nog mooier als de website doet vermoeden. Frans en Suse zijn een fijn gastkoppel. We hebben wel spijt dat we niet het welkomstmenu hebben genomen, dat had ons een hoop sores gescheeld op onze aankomst dag. Bij een volgende gelegenheid komen we zeker terug.

Vakantiehuis Le Maine Menot info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    La Ville, 16190