Salles Lavalette

We hebben een aantal aanbieders voor Salles Lavalette voor je op een rij gezet:

Reviews over Salles Lavalette

Jens Bonnaerens,
    10-7-2018

Juni 2018, de timing van de vakantie van onze zaalvoetbalploeg. Met een grote groep van 23 personen waaronder 9 koppels was het niet eenvoudig om een geschikte locatie te vinden. Le Maine Menot voldeed aan al onze verwachtingen. Voldoende slaapplaatsen en privacy voor iedereen, voldoende badkamers en vooral een prachtige tuin met bijhorend uitzicht.

Een erg ruime accommodatie met een mooi zwembad zijn de sterkste troeven van deze locatie. De speelkamer met bijhorende pingpongtafel en pool zijn een mooie extra. Er zijn bovendien ook voldoende plaatsen om buiten gezellig samen te eten, aperitieven, …

De eigenaars Frans en Sue staan steeds klaar wanneer er kan geholpen worden met activiteiten of bij problemen. Het restaurant Le Moulin is een goede combinatie samen met een kayak tocht, ook daar heeft Frans met plezier voor de reservatie gezorgd.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig huis en voldaan aan alle eisen!

Bernard Dorhuisen,
    27-1-2018

Uitstekende communicatie vooraf. Alles was helder van A/Z. Ontvangst is plezierig en ook erg duidelijk. Je weet waar je aan toe bent. De welkomst maaltijd is een aanrader. Na onze reis waren blij dat we geïnstalleerd en wel aan tafel konden schuiven. We hebben Suse nog 2 x laten koken voor ons. Le Maine Menot heeft echt alles in huis. We hebben een top week gehad. Wat we misten was een toilet vlakbij het fantastische zwembad, echter te verwaarlozen bij alle andere luxe waarin is voorzien. We waren met 19 personen en hebben de Master Bedroom erbij genomen. Dat was voor onze ouders een uitkomst. Zij hebben het heerlijk gehad met al hun kids en kleinkids. We hebben een geweldige week gehad en als we in 2022 weer gaan, zal Le Maine Menot n.a.w. onze keuze zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

In één woord 'Fantastisch'.

Benjamin Vos,
    7-1-2018

In het kader van het 50 jarige huwelijk van mijn ouders hebben we een week doorgebracht op het landgoed Le Main Menot afgelopen oktober.

Door de relatief hoge ligging op een heuvel is het uitzicht adembenemend.

Het huis is groot, maar toch intiem en klassiek. Je gelooft het bijna niet als de eigenaar Frans je vertelt dat het huis min of meer vanaf de grond door hem is opgebouwd.

Het is zeer geschikt voor grote groepen of meerdere gezinnen/ partners omdat er genoeg privacy is voor iedereen. Wij waren met 15 man en er was nog steeds slaap ruimte over.

De sterrenhemel is adembenemend bij het ontbreken van strooilicht. De omgeving nodigt uit tot lange wandelingen door gebieden en dorpjes waar de tijd heeft stilgestaan.

Mocht je bij aankomst geen tijd of zin hebben om te koken of boodschappen te doen, 'Suse is your friend' die zorgt voor een heerlijke maaltijd en zelfs boodschappen doet zodat er tijd is om te 'landen' na een vlucht of autorit.

Als er problemen zijn worden die direct opgelost, dus geen stress. Mijn ouders hebben bij het zwembad opnieuw na 50 hun huwelijks belofte aan elkaar gedaan en daarna een duik genomen. Het was prachtig.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Een fantastische week

Fam.Olivier,
    1-11-2017

In juni 2017 waren wij, ter ere van de 90-e verjaardag van onze moeder, een week met oma, kinderen en kleinkinderen op Le Maine Menot. Wat hebben we allemaal genoten van dit heerlijke familiehuis op deze unieke plek.

Het huis is van alle gemakken voorzien maar ook heel gezellig en sfeervol ingericht. De vele terrassen rondom het huis en het adembenemende uitzicht maken het plaatje compleet.

De kinderen hebben genoten van het zwembad en de pingpongtafel. Ook zijn er aardig wat balletjes op het jeu de boules veld gespeeld. De omgeving is werkelijk de moeite waard. Dit is een prachtig idyllisch stukje Frankrijk met z’n glooiende heuvels en zoveel kleuren groen. De golfers onder ons konden hun hart ophalen op één van de mooie golfbanen niet ver uit de buurt maar ook de marktjes en Brocantes waren goed te vinden.

Dank voor alles aan het vriendelijke gastechtpaar! En de welkomstmaaltijd die zij voor ons op de dag van aankomst hadden bereidt was heerlijk! Zodra we weer iets groots te vieren hebben komen we zeker terug!

Fam. Olivier

Gereisd met vrienden in juni 2017

Zeer mooi huis & goede voorzieningen, mooi gebied

Fam Slager,
    6-11-2016

Zeer mooi huis & goede voorzieningen, mooi gebied.

Nederlandse eigenaren. Wonen in de buurt.

Zeer goed onderhouden. Veel aandacht voor het netjes houden van de accommodatie.

Gereisd met vrienden in mei 2015
Salles Lavalette scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews