Hotel De l'Avenue

We hebben een aantal aanbieders voor De l'Avenue voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De l'Avenue in het Nederlands

Anders

2008

Prima ontbijt, vriendelijk personeel Kamer gehorig, sober

liesbeth
19-1-2008

Prima ontbijt, vriendelijk personeel

Kamer gehorig, sober

2007

Een prettig hotel in een goeie omgeving van Parijs. Eenvoudig, maar sfeervolle kamer. Compact, maar smakelijk ontbijt. Goeie metroverbinding.

Prettig hotel, vriendelijk personeel

Martie Tangel
25-10-2007

Prettig hotel, vriendelijk personeel.

Zeer goede metro-verbindingen.

Frans ontbijt met glaasje jus.

Veel eetgelegenheden in de directe

omgeving met voor elk wat wils.

We hebben een aantal aanbieders voor De l'Avenue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De l'Avenue in Saintes (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De l'Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.