Camping Au Fil de l' Eau

6 reviews over Camping Au Fil de l' Eau in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Dennie Janssens
28-7-2019

Deze camping gebruikt als overnachtingscamping voor 1 nacht. Aangekomen om 9u s morgens, konden zelf een plekje uitzoeken. Veel schaduwplaatsen (wel fijn met 37 graden). Er is een klein zwembadje, heerlijk om af te koelen. Er is restaurantmogelijkheid, ijsjes waren enorm duur. 4 ijsjes voor 12 euro. Camping ligt 5 km vanaf de snelweg. Omgeving niet verkend ivm kort verblijf.

Camping voor overnachting of een paar dagen

Jolanda
7-8-2011

Geschikte camping als uitvalbasis om de mooie stad Saintes te bezoeken. Het gemeentelijk zwembad dat naast de camping ligt wordt binnenkort gesloopt en is al sinds 2006 gesloten. Het zwembad op de camping is zeer klein en alleen geschikt om even in af te koelen. Staat van het sanitair redelijk, maar niet superschoon. Wel mooie plekken op de camping en ook veel tentkampeerders. Wordt ook veel gebruikt als overnachtingscamping voor 1 nacht. Ligging aan de rivier de Charente, maar deze is vanaf de camping niet echt goed te zien. Ligging aan de rand van het stadje. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Rustige camping, geen lawaaioverlast.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Nooit meer naar deze camping

Theo
24-12-2009

Op doorreis naar Spanje ben ik hier afgelopen zomer één nacht blijven slapen. Het biertje dat ik dacht te gaan drinken was dood, in een plasic glas geschonken en dreven 'stukjes' in. De staat van het 'sanitair' was triest, daar wil je geen WC Eend reclame opnemen. De topper was echter nog de band die om 22u 's avonds op een enorm volume herrie begon te maken. Slapen was er daarom echt niet bij, en dat terwijl ik net terug was van LowLands, dus je zou zeggen dat ik intussen wat gewend was...

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Mooie schaduwrijke plaatsen

g en g te h
25-10-2009

Deze zomer hebben wij met 2 gezinnen op deze schaduwrijke camping gestaan. We hadden ons verheugd op het mooie zwembad wat naast de camping gelegen is. Helaas wordt dit zwembad niet meer onderhouden en kan er geen gebruik van worden gemaakt. Als alternatief heeft meen een opblaasbaar zwembad op de camping geplaatst. Wel lekker om af te koelen, maar meer ook niet. Jammer dat er niet aan upgrading is gedaan. De plaats van de camping is erg goed gesitueerd bij deze mooie stad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prettige camping met ruime en open plaatsen

Willem en Mariël
18-10-2006

Prettige camping met ruime en open plaatsen. Sanitair werd meerdere malen per dag schoongemaakt en het naastgelegen zwembad was heerlijk. Hele aardige mensen aan de receptie. Jammer van het eten in het restaurant. Viel tegen. Maar al met al was het er lekker vertoeven.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Verzorgde camping vlakbij het centrum van Saintes

De Smet Koen
30-7-2005

Verzorgde camping vlakbij het centrum van Saintes. Gigantisch gemeentelijk openluchtzwembad (gratis voor campeerders). Camping voor rustzoekers want weinig te beleven voor de rest. Veel schaduw,winkel stelt weinig voor,hulpvaardige receptie,zeer proper sanitair...

Gereisd Anders in Sat Jul 30 2005 09:26:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Fil de l' Eau in Saintes (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Fil de l' Eau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.