Reviews over Saint-Laurent-de-Céris

Verrassend leuke B&B. Heel fijne ambiance.

jeroen_85,
    8-5-2014

Op de bonnefooi op zoek naar een B&B in deze streek schoten wij in één keer raak! Wat een fijne mensen troffen wij met een prachtig verbouwde boerderij. Gerieflijke betaalbare kamers in een rustige omgeving. Zeer gastvrij en om volgende keer zeker te doen: Eten bij de gastvrouw aan tafel. Wellicht in de prachtige tuin met zelfverbouwde groenten en fruit. Wij raden deze B&B van harte aan! Familie Krudde, Hilversum

Geweldige camping (alleen volwassenen!)

Kees van Vliet,
    8-8-2013

Hoewel deze camping pas net open is (sinds juni 2013) is het een echte aanrader. Geen sanitair als op een normale camping, maar een echte badkamer. Geen anoniem verblijf, maar een biertje bij de eigenaren op de veranda bij aankomst en veel tips over wat er te bezoeken is. Hoewel we hier slechts vier dagen zijn gebleven, hopen we er binnenkort zeker weer naar toe te gaan. Prima zwembad om even in af te koelen of lekker te dobberen. Geweldig uitzicht over de vallei. En dicht bij Angouleme, een stad die het bezoeken zeker waard is!

Saint-Laurent-de-Céris scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews