Camping Les Chevrefeuilles

Kleine hotelsWeer vandaag18°15°
Camping Les Chevrefeuilles

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chevrefeuilles voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Les Chevrefeuilles in het Nederlands

prettig

Christel Schaafsma
3-9-2015

Stad en strand zijn inderdaad niet op loopafstand. De meeste camping plaatsen zijn smal maar hebben wel een afmeting van minimaal 100 m2. Sanitair is keurig. Geen watervoorziening op de plaats, wel CCE stekker en vuilwaterafvoer. Watertappunt wel in de buurt. Campingplaatsen zijn gescheiden door coniferen. In september was het rustig op de camping. Campingplaatsen liggen aan de achterzijde van de camping. Het sanitairgebouw met wasmachines en drogers ligt vooraan op de camping. Supermarkten in overvloed in een straal van maximaal 5 km. Bakker op 500 meter. Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Leuke camping

Greetje & Arjan
30-7-2015

Mooie camping met goede faciliteiten. Leuk en schoon zwembad met toezicht, speeltuintje en een multifunctioneel speelveld met doelen en baskets. Ook voor minder weer hebben ze wat activiteiten in een tent en in een huisje. Helaas wel een te hoog o'Hara gevoel, overal stacaravans. Let wel op welk plekje je krijgt/ vraagt, er zijn hele goede bij en minder prettige, maar dat is overal toch? Animatie is heel divers, een concert met een gitarist, een openluchtbioscoop en vanavond treden twee clowns op, wel gericht op het franse publiek, maar voor als je het niet doorhad, deze camping ligt natuurlijk wel in Frankrijk! Ook komt er doordeweeks een foodtruck waar je kan eten, erg smakelijk. Ik kijk al uit naar de pizza au feu du bois vanavond. Helaas ligt het wel op fietsafstand van het strand, maar de weg is niet veilig, maar er rijdt ook een ov bus. Strand van Royan is fantastisch.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Teleurstellend krap park

S. de Vries
25-8-2014

Op de foto's en de website plattegrond lijkt het een ruim opgezet park, als je aankomt blijkt echter dat veel extra stacaravans zijn bijgeplaatst en zijn de plaatsen twee keer zo klein. Ook veel "comfort" campingplaatsen zijn in tweeen gedeeld ten opzichte van de website. Geen juiste voorstelling van zaken dus. Vrijwel alleen Fransen op het park in augustus. Geen goede uitvalsbasis om te gaan fietsen langs de kust. Geen winkels, horeca e.d. op loopafstand. Stacaravans zijn modern en OK. Zwembad groot genoeg en niet te koud. Klein speeltuintje en voetbalkooi aanwezig. Beetje nerveuze campingleiding die je bij aankomst al wil vertellen hoe en wanneer je de caravan weer uit moet zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie gemoedelijke kleinschalig vakantiepark

Jentjens
10-6-2014

Wij zaten in nieuw huisje (eerste bewoners) Taos voor 6 personen geschikt met zijn tweetjes. Is luxe huisje met vaatwasser en 2 douches, waarvan één heerlijke grote regenwater douche. Slaapkamers keuken badkamers wc allemaal prachtig. Tweepersoonsbed met soort dekbeddeken andere bedden hadden gewone dekens. Living is erg klein. Zou zeker niet met 6 personen in dit huisje willen zitten. Prachtig terras met mooie grote barbecue en terrasmeubelen en ligbedden (2). Broodjesservice was niet actief. We konden wel compleet ontbijt bestellen. Bakker zit wel in de buurt, alleen moet je wel over een hele drukke provinciale weg durven te fietsen of met de auto gaan. In de buurt geen goede fietsmogelijkheden, wel dichter bij zee langs de kust zijn er fietspaden.Tijdens ons verblijf was het erg rustig op het park, dus alle ruimte in het zwembad.

Gereisd Met partner in mei 2014

Prachtige, nieuwe, schone, kleinschalige camping

Arjan Hoogeboom
20-5-2014

De accomodaties op de camping zijn vrijwel allemaal nieuw. Ruime plekken, zowel voor de huur gelegenheden als kampeerplekken. Gemoedelijke sfeer. Ligt enkele kilometers van Royan en het strand. Vriendelijke ontvangst. Aanrader voor vakantiegangers die van comfort houden op een kleinschalige camping.

Gereisd Met partner in Sat May 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima knusse camping met alles wat je nodig hebt!

sascha
12-8-2013

Leuke kleinschalige, rustige camping met zowel kampeerplaatsen als stacaravans. zeer overzichtelijk, fijn met kleine kinderen. Mini club (wel Frans en Engelstalig), speeltuin, sportveld met gratis toebehoren te leen, ping pong tafels aanwezig. Mooi schoon zwembad met voldoende bedjes en niet overvol. Mix van met name Fransen, enkele Ieren/Engelsen en enkele Nederlanders. Goede uitvalbasis voor strand en binnenland. Warme ontvangst bij receptie door Frenk (spreekt ook Engels), mooie nieuwe en schone stacaravan met bij binnenkomst een gratis fles rosé die voor je klaar staat. Snelle service, binnen 5 minuten een nieuwe gasfles gebracht toen we deze nodig hadden. Al met al een aanrader als je niet op een stampvolle camping wil zitten vol Nederlanders, maar de Franse sfeer wil proeven en dat tegen een schappelijke prijs. De kampeerplekken zien er ook mooi uit met name de grote plekken.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Chevrefeuilles in Royan (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Chevrefeuilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.