Hotel Le Brise Bois

Laatste review

Ontdekking!

S&J,
18-7-2016

Schitterend maar ook heet weer. Comfortabel en koel appartement. Prachtig domein, rustige en rustgevende landelijke omgeving. Dorp met alle faciliteiten op 5 km. Pittig fietsen. Perigueux, Prantome, ... niet te ver

Kenmerken

18-7-2016

Fantastische plek

Ditty van Heusden
28-8-2015

Super hartelijke ontvangst, top kamer, gezellige avonden in de bar. Pool wedstrijden. Mooie omgeving

Voor de derde keer op rij hebben wij weer genoten, van een heerlijke vakantie bij Hotel Le Brise Bois. Bij aankomst werden wij klantvriendelijk ontvangen door Hester. Ook konden wij nog genieten van één heerlijke lunch. Brise Bois heeft een mooie ligging in alle stilte en een uitstekend restaurant. Het appartement is van vele voorzieningen voorzien, erg schoon en leuk ingericht. Je creëert meteen het "thuis" gevoel. Brise Bois wordt gerund door een klantvriendelijk en gezellig team! Wat wij zeer op prijs stellen.

Super

Lydie en Ann
13-8-2015

voor de 3de keer een weekje doorgebracht in Brise Bois. Zalige rust, super appartement, goed en vriendelijk onthaal. Ideaal voor een weekje rust in een mooie omgeving. Komen volgend jaar zeker terug !

Hoewel de kamers verkocht waren als hotelkamers boden ze de bijhorende service niet. Kamers werden niet schoongemaakt, handdoeken niet verwisseld. Na een opmerking werden ons de schoonmaakartikelen getoond! Verder was het eten ronduit slecht, alles uit au-bain marie bakken. Bij het ontbijt kregen we vier ochtenden hetzelfde schaaltje vlees en kaas terug en ze lieten ons ontbijten in een kleine ruimte waar 's nachts drie honden hadden gelegen. Niet echt fris. Hester en Kees waren niet gediend van enige vorm van feedback en schoffeerden ons schaamteloos. Jammer van de mooie plek, maar ze wordt gerund door een echtpaar dat het hotelvak niet begrijpt en van gastvrijheid nog nooit gehoord heeft.

Toplocatie

George Möller
22-6-2014

Brise Bois is een prachtig kleinschalig hotel met een heel mooi zwembad, gesitueerd in een mooie tuin. Uitstekend appartement, luxe en comfortabel. Een prima plek voor de rustzoeker. Wij hebben in de omgeving heel mooie wandelingen gemaakt. Goed restaurant met vriendelijk personeel.

Mooie plek in rustige omgeving

Jawine van Noortwijk
23-9-2013

Het appartement voor 4 personen wat wij huurden was van alle gemakken voorzien. Alles gelijkvloers op de begane grond.

Heerlijk ongedwongen en lekker rustig..

Lisette Smit
7-8-2013

Brise Bois is alles in 1. Ambiance, service en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We zijn deze week helemaal tot rust gekomen! Het Nederlandse stel, Hester en Cees hebben de locatie zelf opgebouwd en prachtige materialen gebruikt. Het complex is ruim opgezet. Het zwembad is heerlijk, door het licht zoute water is het super schoon. Veel beter voor huid, zwemkleding en ogen. Op de luchtbedden kun je heerlijk dobberen. Het restaurant serveert prima eten en onze personal butler, Herve, bij het ontbijt is elke dag uiterst correct, gezellig en snel. Hier kun je ook na de strakke Franse lunchtijden iets eten. In de bar zijn we niet vaak geweest vanwege het mooie weer en dat er gerookt werd. Niet storend want met het mooie weer zit je buiten. De sfeervolle kamers zijn van alle luxe voorzien. De riante badhanddoeken lagen in het badkamer en de heerlijke bedden zijn ook geschikt voor lange mensen. De dikke muren hielden de warmte goed buiten. Beter dan de website doet vermoeden.

unieke locatie

Jan Bouten en Jeanne kuijpers
15-7-2013

Een prachtige locatie in midden Frankrijk in een heuvelachtige omgeving.

Gastvrij, heerlijk eten en super mooie kamers. accommodatie heeft alles te bieden een grote tuin met een prachtig zwembad, en vijver, het restaurant heeft een eerlijke keuken en een goede vriendelijke bediening. wat je op de site ziet is in werkelijkheid alleen nog maar mooier. we hebben genoten, Hester en Kees bedankt voor de gezellige avond en het super eten. Jan en Jeanne.

Heerlijk genieten

Jos Hensen
23-6-2013

Prachtige kamer, aardige mensen, lekker eten en rust. Het perfecte zwembad. Kortom een paradijsje. En niet te vergeten het heerlijke ontbijt door ontbijtober Hervé.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Brise Bois in Rouzède, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Brise Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.