Appartement Domaine de Bellac

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Poitou Charentes, Rouzède

9.3Fenomenaal

• 8.9Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Bellac voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

7 reviews over Appartement Domaine de Bellac

• 10Jolanda Ligthart06-08-2017

Een prachtige gastvrije locatie

Domaine de Bellac ligt in een prachtige omgeving. Mooie, met liefde , ingerichte appartementen. Jo's en Karin Kaartenmaker hebben ons bijzonder gastvrij onthaald.De info-avond op de maandagavond met de andere gasten, bij het kampvuur! Supergezellig!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9L. Beemsterboer29-04-2017

Super Accommodatie, op prachtige locatie!

Net terug van een super vakantie! Een heel mooi appartement, in prachtige omgeving, waar je tot rust kunt komen, maar als je wil, ook gezellig met overige gasten bij het kampvuur kunt zitten. De eigenaar is een heel aardige en behulpzame man die de omgeving heel goed kent. We hebben hele leuke vrienden gemaakt en onze kinderen hebben zich onwijs vermaakt met de overige kinderen in het zwembad, op de trampoline, bij de pingpong tafel, het voetbal spel, op het veld voetballen en gewoon lekker struinen over het veld, in het bos en in de ruïne! Geen moment saai�. In de omgeving zijn ook heem veel mooie en leuke dingen te doen. De pizzeria in Montbron en de Velo-Rail zijn zeker een aanrader!. We komen hier graag nog een keer terug.

Groetjes.

• 9Alexander29-04-2017

luxe outdoor vakantie

We hebben een heerlijke week gehad met ons gezin. Super huisje, prachtige omgeving en natuur. In de buurt winkeltjes met heerlijke wijn en zalige kazen en andere specialiteiten. Huisje van alle gemakken voorzien. Lekker veel ruimte, mooie tuin, buiten BBQ en zwembad.

• 9Bas Zwerver29-04-2017

Heerlijk genoten en kindvriendelijk

Mooie plek midden in het prachtige landschap van de Dordogne. Ideaal om met kinderen heen te gaan. Er is veel ruimte met genoeg te doen! Naast het zwembad zijn er diverse speeltoestellen en leuke activiteiten in de buurt om te doen. De huisjes zijn ruim en hebben goede bedden. Echt een aanrader!

• 9Gert-Jan27-04-2017

Ultiem genieten in Frankrijk!

Een geweldige bestemming voor elk wat wils , locatie is van alle gemakken voorzien en in een fantastisch gebied in Frankrijk. Heerlijk kunnen golfen, fietsen , hardlopen en wandelen. We zullen het missen als we weer terug zijn in Nederland , dus snel weer terug!!

Gereisd met partner in april 2017

• 10juultje23-04-2017

Unieke vakantie huizen, la douce France!

Unieke ligging in bosrijk gebied, vergezichten, mooie natuur, wandelingen direct en rondom, alle huizen hebben door slimme indeling privacy.

Huizen van alle moderne gemakken voorzien, keuken, vaatwasser, oven, koelkast, eigen terras met tuinset, goed sanitair. Gezamenlijke open en overdekte plaats, ideaal voor groepen. Buiten haarden, bbq's. Mooie tuin, heggetjes, gras.

Kinderen vermaken zich met schommels, tafeltennis, tafel voetbal, darten of in het zwembad. In totaal zijn er twee zwembaden aanwezig met ligbedden, waarvan 1 prive.

dorpje met bakkerij, slager, traiteur, supermarkten, typisch Franse dorpsplein, restaurants, zelfs met Michelin ster. Goede fietspaden, mountainbike tochten. Meertjes, karper vissen mogelijk. Kano varen dichtbij. Op 1km ligt golfbaan La Preze, met 18 holes, zelfs een 18 holes compact. Ideaal voor vrienden, groepen, families.

Herontdek hier de kunst van langzaam leven, geniet van de rust, la douce France

Gereisd met partner in april 2017

Appartement Domaine de Bellac info