We hebben een aantal aanbieders voor Rouzède voor je op een rij gezet:

Reviews over Rouzède

Wat een rust, heerlijk!

Julia,
    28-4-2017

Heerlijke omgeving, veel natuur, groen, meertje, plaatsen om te vissen, buiten, volop mogelijkheden om te sporten, fijn zand strand in de buurt, fietsen, wandelen, mountainbiken, golfen, verscholen restaurants met top keuken en mooie chateaus en tuinen. Ideaal vertrekpunt om de Dordogne en Charente te verkennen, veel plaatsen rondom dit punt te vinden mocht je de drukte op willen zoeken. Maar voor ons niet, waar vind je dit nog, een plaatsje met zoveel rust. Onbetaalbaar!

Gereisd met partner in april 2017

Glooiend en rustiek

Lisette Smit,
    7-8-2013

Glooiend Vincent van Gogh landschap, typisch Frans met een paar schitterende plaatsjes als Brantome. We vonden de meren niet interessant, wel veel andere leuke excursies gedaan zoals het kasteel in La Rouchaufoud, Cognac (Meukow rondleiding gedaan, een aanrader, bijzonder goede gids), Angouleme, etc.

Gereisd met partner in juli 2013
Rouzède scoort een 9,4 uit 10, op basis van 5 reviews