Camping Les Ombrages

1 review over Camping Les Ombrages in het Nederlands

2006

Het is een rustige maar hele fijne camping

Walter
9-8-2006

Het is een rustige maar hele fijne camping. Zeker voor de jongelui. Lekker 's avonds met ze alle bij het kampvuur liggen of wat drinken aan de bar. De omgeving is echt heel mooi, als je de cano tochten gaat maken of lekker een stuk gaat fietsen door de vulkaan gebieden. Ik ben zelf 23 en ik ben er 4 keer geweest en vond het echt heerlijk.

Gereisd Met partner in juli 2004

• Adresavenue de la Côte de Beauté 17390
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+33 546360841

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ombrages in Ronce-les-Bains (Charente Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ombrages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.