Roiffe (Vienne)

We hebben een aantal aanbieders voor Roiffe (Vienne) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Roiffe (Vienne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Roiffe (Vienne)

Mooie locatie, oud, rust, ruimte, wel incompleet

Koos en Ria Michilsen,
    30-8-2010

Gezien de omvang is het nagenoeg onmogelijk dit complex op elk punt op een hoger niveau te krijgen. Dat hoeft ook niet. Stijl en karakter moeten blijven. Wel ontbreken er zaken als bv een petanqueveldje ergens onder de rijkelijk aanwezige bomen. Een stokbroodje kunnen kopen.

In/bij ons appartement misten we tuinmeubilair, koppen voor koffie/thee, glazen voor limonade/bier. Voor een 33 cl glas matig bier op het golfterras is Euro 5 een fors bedrag. Door iets meer te bieden valt er op deze prachtige locatie nog meer te genieten en voor de exploitant meer te halen.

Koos en Ria Michilsen

Gereisd met vrienden in augustus 2010

nooit meer halfpension

Piet en Anke van Reenen,
    23-8-2008

Appartement prima, ontbijt prima, diner een ramp. De kok kan totaal slechts 5 hoofdgerechten bereiden. Als je een week daar moet dineren kom je wel erg vaak dezelfde gerechten tegen, die ook nog halflauw worden opgediend. De bediening kan grote drukte absoluut niet aan, te weinig personeel en niet of nauwelijks opgeleid. Het kan bij drukte voorkomen dat je 5 kwartier op een drankje moet wachten. Concluderend: een zeer slecht restaurant, de franse keuken onwaardig!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

Domaine Saint Hilaire verrast door de ruimte en groenheid

P. van Rijn,
    2-8-2007

Domaine Saint Hilaire verrast door de ruimte en groenheid.Zou met gemak een viersterrenaccommodatie kunnen zijn:maakt een rijke,riante indruk en toch zijn er mogelijkheden onbenut gelaten:het lijkt of het project niet is voltooid.Kamers/appartementen zijn echter prima in orde: nieuw,smaakvol en gesitueerd in statige landhuizen aan brede laan met prachtige naaldbomen. Auto parkeer je vlak voor de deur. Terrein is verzorgd, evenals de ontbijt/diner-ruimte. Tuin/terras-meubilair ontbreekt nog. Er is een zwembad en één van de herenhuizen is ingericht voor de opvang van kinderen. Er is een leuk speeltuintje,meerdere balspel/picknickveldjes,gazons,visvijver,golfbaan. Alles gelegen in parkachtig wandelgebied.Hier en daar nog leegstaande ruimtes.Het terrein diende in het verleden als jeugdgevangenis.Vlakbij is een klein plaatsje (Fontevraud) waar een goed restaurant is(la Croix Blanche).

Gereisd met partner in augustus 2007
Roiffe (Vienne) scoort een 6,7 uit 10, op basis van 3 reviews