Camping Campéole Le Platin

3 reviews over Camping Campéole Le Platin in het Nederlands

Uitsluitend Masai lodge

Edwin
15-8-2016

Locatie aan strand is top, net als de Masai lodges. Vlakbij leuk ander strand plus markt, supermarkt en lekkerste warme bakker van het eiland. Rest van de faciliteiten matig, maar zeker voldoende.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

fijne vakantie

Catherine
15-4-2016

deze camping moet het vooral hebben van de ligging. pal aan het strand met van bijna elke plaats een mooi zicht. De plaatsen zijn groot genoeg maar er vallen wel eens vieze bessen van de bomen. Het is een basic camping met weinig faciliteiten maar dit voelde niet echt aan als een gebrek. er is veel animatie voor kinderen, in het Frans, er is vlakbij een bakker, slager en supermarktjes, dagelijks een versmarkt in de zomer. Ile-de-ré is prachtig en moet je zeker eens gezien hebben.
Het sanitair was niet fantastisch maar ook niet supervuil. Het zwembad van de camping aan de overkant mag gebruikt worden en dit was zeker voldoende. Het café van de camping ligt achteraan dus wie graag een goeie nachtrust heeft vraagt best een plaats aan de ingang. Plaatsen dicht bij de zee zijn altijd lang op voorhand gereserveerd. wifi is een grap, enkel rond het café werkt het goed. prijs-kwaliteit zit de verhouding niet slecht. ik zou zeker nog eens teruggaan.

Fantastische plek echt áán zee

Joep salemink
4-9-2012

Mooie camping, voorzien van alle gemakken, goed sanitair echt bovenop het strand. Bakker, supermarkt, dagelijkse markt alles op 200 meter. Geen zwembad maar is ook niet echt een gebrek.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Le Platin in Rivedoux-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Le Platin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.