Hotel Brit Beaulieu

Hotel Brit Beaulieu
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Brit Beaulieu voor je op een rij gezet:

Laatste review

Kan beter

etienne,
14-6-2013

Het ontbijt is frugaal te noemen. Zeker geen verblijfshotel !

Kenmerken

2 reviews over Hotel Brit Beaulieu in het Nederlands

Kan beter

etienne
14-6-2013

Het ontbijt is frugaal te noemen. Zeker geen verblijfshotel !

2008

Hebben hier 2x overnacht op weg naar Spanje, Hoewel we erg laat aankwamen, half 10, konden we nog eten in het restaurant. Het ziet er van buiten wat verwaarloost uit, maar binnen was alles keurig. Ligt wat moeilijk te vinden vanuit het noorden, vanuit het zuiden was het een stuk makkelijker. Kamers wat klein, zeker voor 3 personen, verder wel goede bedden en vriendelijk personeel. Ligt bij een groot winkelcentrum, maar toch s' nachts geen overlast van weg of omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brit Beaulieu in Poitiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brit Beaulieu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.