Bed and Breakfast Domaine les Fontaines

Met jonge kinderen

Thuiskomen in Les Fontaines

Rens
2-9-2015

Deze zomer zijn we (twee volw en twee kinderen van 6 en 8) voor de 2e keer naar Domaine Les Fontaines gegaan. Vorig jaar hadden we een fantastische week, met gezellige mensen, veel vriendjes en vriendinnetjes voor onze kinderen en heerlijk eten. Dus was het dit jaar spannend of het niveau van vorig jaar evenaart zou worden.

En ja hoor, ook dit jaar hebben we wederom een geweldig relaxte en ongedwongen week gehad. Het warme welkom van Engelbert en Marielle voelde als een thuiskomt; met de andere gasten klikte het direct; de kids speelden weer volop (in het zwembad) met elkaar en de table d'hotes waren weer om de vingers bij af te likken.

kortom ook onze tweede verblijf bij domaine Les Fontaines was weer een groot succes en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader

Wytsche & Robbert
23-8-2015

Wat hebben wij een meer dan fijne week gehad op Domaine les Fontaines. Engelbert en Mariëlle doen duidelijk dat waar ze goed in zijn; het creëren van een relaxte sfeer zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volledige ontzorging in een prachtige ambiance. Wij hebben met onze kinderen erg genoten, heerlijk gegeten, gezwommen en gespeeld. Het domaine ligt in een prachtig gebied en er zijn legio mogelijkheden om erop uit te trekken. Ook kan je lekker 'thuis' blijven en genieten van de ontspannen sfeer, het zwembad en de andere faciliteiten. Een absolute aanrader!

Meest relaxte week van het jaar!

Veerle
4-8-2015

Prachtige locatie in de Loire. Veel leuke dorpjes om te bezoeken (wel op enige afstand). En vergeet niet de mooie kastelen zoals Villandry.

Kamers zien er verzorgd uit buiten zijn er verschillende plekjes waar je kunt zitten. Mooi zwembad met lekker ligbedden waar je verkoeling kunt opzoeken. Elke avond hebben we genoten van het eten en de gezelligheid aan tafel.

Kortom, je wordt door Marielle en Engelbert in de watten gelegd. Wij hebben de meest relaxte week van het jaar gehad en hebben ultieme rust ervaren.

Absolute aanrader!

Jeannet van den Berg
27-10-2014

Wat een heerlijke week hebben we hier weer gehad. Nu voor de vierde keer genoten van een fantastische vakantie. Mooie kamers, heerlijk eten. Zelfs eind oktober tot twaalf uur 's nachts buiten gezeten.

Heel erg genoten

Klerx
21-8-2014

Heel gastvrij, ongedwongen en bourgondisch. Fijne kames, mooi domaine met prachtig ver uitzicht. Heerlijk eten. Fijne grote kamers, sfeervol ingericht. Erg leuk voor kinderen. In een omgeving die de moeite waard is.

Wat een geweldige sfeer hebben gastvrouw Marielle en gastheer Engelbert hier gecreëerd! In de middle of no where, heerlijk rustig midden in de natuur bevindt zich het Domaine. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht, de bedden zijn echt heel goed en er is lekker veel ruimte. Ontbijt staat 's ochtends klaar en 's avonds wordt er echt voortreffelijk gekookt!

In de omgeving is veel te zien; prachtige chateau's, schattige dorpjes, leuke markten etc...

Wat een aanrader deze Chambre d'Hotes!!!! We gaan volgend jaar zeker weer heen!

Rust en rumoer

David Mulder
23-6-2014

Ontspannen weekje in kindvriendelijke chambre d'hotes.

Super relaxed, zeer gastvrij

Babs
26-8-2013

Super aardige, gastvrije gastheer en gastvrouw. Voor de kinderen een heerlijk zwembad, gezellige ligbedden erom heen. Trampoline, veel ruimte, speelschuur, honden, konijn. Goede sfeer in de goed ingerichte kamers, helemaal in de stijl van het Domaine. Kinderen kunnen eerder eten met z'n allen, daarna de ouders met elkaar, gastheer en gastvrouw eten mee. Het eten is goed, de drank inbegrepen, geen onverwachte extra kosten voor vroege aankomst. Er is ook een goeduitgeruste gezamelijke keuken waar je zelf los kunt met de streekproducten die je op de gezellig markt in het dorp vlakbij kunt krijgen. Alles draait om een heerlijke relaxte vakantie, je voelt je welkom. Wij komen graag nog eens terug.

Heerlijk gemoedelijk

Joyce
27-9-2012

We hebben een paar nachten kunnen logeren op de terugreis naar NL. Zelfs in september was het hier prachtig weer, waardoor we ook van de ligbedjes in de zon hebben kunnen genieten.

De sfeer is gemoedelijk, het eten is heerlijk (zowel ontbijt als diner).

Genieten!

Marjolein
11-9-2012

We hebben met ons gezin (twee dochters van 5 en 3) echt heerlijk genoten. Van het domaine, de ruimte, de rust, de gezelligheid, het fantastische eten en de gastvrijheid van Engelbert en Marielle. Ook de omgeving van de Loire is een aanrader. Leuke dorpjes en stadjes, wijnhuizen en kastelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine les Fontaines in Nueil-sous-Faye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine les Fontaines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.