Reviews over Nueil-sous-Faye

Thuiskomen in Les Fontaines

Rens,
    2-9-2015

Deze zomer zijn we (twee volw en twee kinderen van 6 en 8) voor de 2e keer naar Domaine Les Fontaines gegaan. Vorig jaar hadden we een fantastische week, met gezellige mensen, veel vriendjes en vriendinnetjes voor onze kinderen en heerlijk eten. Dus was het dit jaar spannend of het niveau van vorig jaar evenaart zou worden.

En ja hoor, ook dit jaar hebben we wederom een geweldig relaxte en ongedwongen week gehad. Het warme welkom van Engelbert en Marielle voelde als een thuiskomt; met de andere gasten klikte het direct; de kids speelden weer volop (in het zwembad) met elkaar en de table d'hotes waren weer om de vingers bij af te likken.

kortom ook onze tweede verblijf bij domaine Les Fontaines was weer een groot succes en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader

Wytsche & Robbert,
    23-8-2015

Wat hebben wij een meer dan fijne week gehad op Domaine les Fontaines. Engelbert en Mariëlle doen duidelijk dat waar ze goed in zijn; het creëren van een relaxte sfeer zonder nadrukkelijk aanwezig te zijn. Volledige ontzorging in een prachtige ambiance. Wij hebben met onze kinderen erg genoten, heerlijk gegeten, gezwommen en gespeeld. Het domaine ligt in een prachtig gebied en er zijn legio mogelijkheden om erop uit te trekken. Ook kan je lekker 'thuis' blijven en genieten van de ontspannen sfeer, het zwembad en de andere faciliteiten. Een absolute aanrader!

Meest relaxte week van het jaar!

Veerle,
    4-8-2015

Prachtige locatie in de Loire. Veel leuke dorpjes om te bezoeken (wel op enige afstand). En vergeet niet de mooie kastelen zoals Villandry.

Kamers zien er verzorgd uit buiten zijn er verschillende plekjes waar je kunt zitten. Mooi zwembad met lekker ligbedden waar je verkoeling kunt opzoeken. Elke avond hebben we genoten van het eten en de gezelligheid aan tafel.

Kortom, je wordt door Marielle en Engelbert in de watten gelegd. Wij hebben de meest relaxte week van het jaar gehad en hebben ultieme rust ervaren.

Absolute aanrader!

Jeannet van den Berg,
    27-10-2014

Wat een heerlijke week hebben we hier weer gehad. Nu voor de vierde keer genoten van een fantastische vakantie. Mooie kamers, heerlijk eten. Zelfs eind oktober tot twaalf uur 's nachts buiten gezeten.

Heel erg genoten

Klerx,
    21-8-2014

Heel gastvrij, ongedwongen en bourgondisch. Fijne kames, mooi domaine met prachtig ver uitzicht. Heerlijk eten. Fijne grote kamers, sfeervol ingericht. Erg leuk voor kinderen. In een omgeving die de moeite waard is.

Nueil-sous-Faye scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews