Vakantiehuis Le Petit Châtaignier

Vakantiehuis
9,3

4 reviews over Vakantiehuis Le Petit Châtaignier in het Nederlands

Geweldige plekje voor het echte vakantiegevoel

Egbert
23-9-2012

Een knus en ruim vakantiehuis, netjes en met alles dat je nodig hebt.De kamers zijn erg mooi en met alles dat je nodig hebt. Het huis beschikt over een zeer ruime, kindvriendelijke tuin waar je heerlijk kan relaxen en met als topper een prachtig zwembad. Er is een prachtige kinderspeelkamer en er zijn materialen beschikbaar voor (bal-)spelletjes in de tuin. De gite ligt achter het huis van de familie Wingate in een pittoresk dorpje en heerlijk rustige omgeving op een prachtig stukje Frankrijk. De familie Wingate is zeer betrokken en doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. De extra's als een ontspannen massage of voetzoolreflex behandeling maken het nog eens extra bijzonder. De gite is goed onderhouden en sfeervol ingericht, kindvriendelijk en biedt alle ruimte ook voor grotere groepen. Een prima plek voor een geweldige vakantie voor klein en groot.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Dit is nu "vakantiegevoel"!

Riana Snel
23-12-2011

We zijn met vrienden en onze jonge kinderen een weekje hier geweest. Een knus en ruim vakantiehuis, netjes en alles wat je nodig hebt is er. De omgeving is heerlijk rustig. Er is een superruime tuin waar de kinderen fijn en veilig kunnen spelen en je zelf ook heerlijk kan relaxen. De gite ligt achter het huis van de familie Wingate in een pittoresk dorpje. Op acceptabele afstand zijn er winkels te vinden voorzien van alle praktische zaken. De familie Wingate heeft ons een warm welkom geheten en alles was te overleggen c.q. mogelijk. Nog een heerlijke voetzonereflexologie behandeling ontvangen. Een weldaad voor het lichaam. De kookkunsten zijn ook zeer te waarderen, we hebben heerlijk gegeten van een door hun bereidde maaltijd. De kamers zijn voldoende ruim en waren zeer schoon. De kinderen hebben zich ook echt vermaakt tijdens ons weekje vakantie, zij willen graag weer een keer terug. En dat gaan we ook zeker doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

warm onthaal, rust en ruimte

Jet van Leent
26-11-2011

Een landelijke en groene omgeving waar je de ruimte goed ervaart. Besloten tuin, lekker zwembad met aangrenzend terras, kortom ideaal voor kinderen en ouders die willen chillen. Sfeervol terras bij de pittoreske gevel van de gite, om de hele dag buiten te wonen; brunchen in de zon, lang tafelen en genieten van de lange zwoele avonden. De gite is goed onderhouden en heel sfeervol ingericht, kindvriendelijk en biedt alle ruimte, ook voor grotere groepen. Voor kinderen een prachtige speelkamer en materialen voor (bal)spelletjes in de tuin.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig plekje

anja oudshoorn
10-11-2011

hier is het een prachtig stukje Frankrijk.Met eigenaars die zeer betrokken zijn en je een geweldige vacantie willen bezorgen met extra's als een ontspannen massage of voetzoolreflex behandeling.De kamers zijn mooi en de leefkeuken geweldig.Met topper het prachtige zwembad in de tuin en zeer veilig voor de kleintjes.In de omgeving is van alles te doen zoals een oorlogsmuseum tot dierentuin of fietsen in de mooie omgeving.Een prima plekje voor een geweldige vacantie voor klein en groot.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Châtaignier in Niort (Deux Sevres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Châtaignier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.