Hotel Atoll

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

accueil exceptionnel

goubin jean
10-5-2018

accueil exceptionnel. Un peu difficile a trouver mais ca vaut le coup.Chambres tres propres et agréables ,un petit déjeuner copieux. une etqpe a retenir.

Un couple d,hôteliers juste parfaits

Un accueil toujours au top, on se sent comme à la maison, ne changez rien

Super acceui de Mr et Mme

Un hôtel que je peux recommander sans problème.

Très professionnel

Belles chambres.

Grand parking.

We hebben een aantal aanbieders voor Atoll voor je op een rij gezet:

Accessibilité voie rapide, grand parking; Très bien.

à l'unanimité le petit dej est parfait!

On peut même faire STOP sur la machine à distribuer le café ( ou chocolat ) ce qui permet de personnaliser son petit déjeuner ( moitié chocolat, moitié lait chaud ou autres ), œufs à la coque possible aussi, etc ...

Accueil sympathique également.

We hebben een aantal aanbieders voor Atoll voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atoll in Niort (Deux Sevres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atoll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atoll scoort een 9.39 uit 10 op basis van 5 reviews.